OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

V objetí zrůdy 1

V objetí zrůdy 1Bratrstvo černé díky - možná jediná překážka tomu, aby byl celý upíří rod vyhuben bezduchými zrůdami. Skupina bojovníků, kteří si tuto výsadu i prokletí nesou v genech. Pro svou bojovnost a sílu izolovaní od všech... ale ani to neznamená, že by unikli svému osudu.
Dokonce ani Zsadist, otrok krve, který byl po čtyři století mučen a tahle zvrácenost se mu navždy vepsala do mysli...

 

Diary of the Hunters of Supernatural - 3. kapitola

Diary of the Hunters of Supernatural - 3. kapitolaKaždý z nás má tajemství, ale my, lovci, jich máme mnohem víc. Chráníme náš svět před zlem. Před démony, duchy, upíry a podobnými zvěrstvy. Nedostáváme za to žádná ocenění, žádné diplomy nebo poháry. Neděláme to pro úspěch a obdiv. Děláme to, protože chceme lepší svět. Pro nás všechny.
Nic moc se neděje, jenom se zjistí, že Kill Bill je trochu pasé...
Příjemné počtení přeje Faillë.

 

Love is unpredictable - 5. kapitola

Love is unpredictable - 5. kapitolaDalší schůzka Řádu. Tonksová dostala od Brumbála úkol - hlídat Prasinky před smrtijedy, protože tam zabili kouzelníka, když se pozdě v noci vracel domů a ostatní obyvatelé se začali obávat. Nepůjde tam však sama. Půjde tam s ní Remus Lupin. Ministr kouzel, Kornelius Popletal, však od Tonksové na ten večer bude také něco potřebovat na ten samý den, kdy má jít do Prasinek. Co Tonksová udělá?

 

Love is unpredictable - 4. kapitola

Love is unpredictable - 4. kapitolaTonksová zavzpomíná na to, jak byla kdysi šťastná a zamilovaná, ale také na tu tragédii, co se stala pak. V tom do parku přijde on, Lupin. Začnou si spolu povídat a Tonksová zjistí, že Lupin není takový, jak si předtím myslela. A Sirius? Sirius by nebyl Sirius, kdyby neměl podezření, že se něco děje. Příjemné počteníčko. ☺

 

Battlefield - 8. kapitola

Battlefield - 8. kapitolaBlížíme se do finále. Ale ještě nějakou chvíli to se mnou musíte vytrpět. ;) Ale teď už se podívejme na to, jak pokračuje hledání. :D

 

Love is unpredictable - 3. kapitola

Love is unpredictable - 3. kapitolaOmlouvám se, že to trvalo trochu déle tahle kapitola, ale neměla jsem svůj počítač, takže jsem nemohla nic přidávat. V této kapitole se Tonksová opět dozví trochu více o Lupinovi, když bude poslouchat, co si říkají se Siriusem. Zaskočí ji to, ale zároveň pořádně zmate. Nebude vědět, proč by ji měl Lupin ublížit, když ona jemu neudělala vůbec nic. Ale bude se snažit přijít tomu na kloub. Příjemné počteníčko. ☺

 

Reality 7. kapitola - Tíživé svědomí

Reality 7. kapitola - Tíživé svědomíPovídka odehrávající se na konci druhé řady TVD. Hlavní hrdinka je svéhlavá a přímočará Lia, která není ani z části jen normální člověk. Je něco víc, něco, co přitahuje nechtěnou pozornost Klause, který se do ní neodvolatelně zamiloval. Jenže… do koho se zamilovala ona? A je sebeironie a černý humor jediná cesta, jak přežít? Kapitola sedmá – Stefan je do jisté míry vyléčen a jeho stav se jen zlepšuje. Ale co Lia? Jak se smířila s jeho vzpomínkami? A proč jí Damon ublížil? A kdo pozoruje Liu oknem…? Pěkné čtení a dík za komenty. ;)

 

Just rose and mask - 1. kapitola

Just rose and mask - 1. kapitolaMé vlastní pokračování Fantoma Opery. Uvidí se Erik s Christinou ještě někdy?

 

Battlefield - 7. kapitola

Battlefield - 7. kapitolaDalší problém, se kterým nikdo nepočítal. Co to bude tentokrát?
+ 15 (pro klid duše, trochu sprostší slovník)

 

Love is unpredictable - 2. kapitola

Love is unpredictable - 2. kapitolaDruhá kapitola vypráví o tom, jak se Tonksová snaží něco vyzvědět o Lupinovi. Sirius ji něco o něm poví, avšak Tonksová narazí na něco, co by ji zajímalo nejvíc. Sirius ji to však říct nechce. Po přemlouvání Tonksové něco málo naznačí, ale i tak to pro ni bude těžké rozlousknout, co to má znamenat.

 

Reality 6. kapitola - In flagranti

Reality 6. kapitola - In flagranti Povídka odehrávající se na konci druhé řady TVD. Hlavní hrdinka je svéhlavá a přímočará Lia, která není ani z části jen normální člověk. Je něco víc, něco, co přitahuje nechtěnou pozornost Klause, který se do ní neodvolatelně zamiloval. Jenže… do koho se zamilovala ona? A je sebeironie a černý humor jediná cesta, jak přežít? Kapitola šestá – minule jsme skončili se Stefanem za zadkem. Lia si nevybrala zrovna dobrou dobu na to, aby dráždila kobru bosou nohou. Podaří se jí Stefanovi pomoct, nebo vyhraje žízeň? Pěkné čtení a dík za komenty. ;)

 

Nevr say never - Epilog

Nevr say never - EpilogPřežila Katherine? Vyřeší Elizabeth svůj vztah s Damonem?

 

Battlefield - 6. kapitola

Battlefield - 6. kapitolaTak a jsme na místě, ale něco je špatně. Jak to Klaus tak rychle dokázal? Má snad někoho nového. Tohle přece není normální.
Omlouvám se, že je díl tak krátký, ale jinak to prostě nešlo. Pokusila jsem se psát co nejvíc, ale byla škola, pokoušela jsem se o zlepšení známek a neměla na psaní moc času.

 

Never say never - 19. kapitola

Never say never - 19. kapitolaJak dopadne boj s Klausem? Zůstane Elizabeth člověkem? A co její vztak k Damonovi a Ianovi?

 

Love is unpredictable - 1. kapitola

Love is unpredictable - 1. kapitolaTak, je tu první kapitola povídky "Love is unpredictable". =)
Tonksová jde na svou první schůzi Řádu. Ale neřekli jí, jak se má dostat do domu s popisným číslem dvanáct, když tam je jen dům číslo jedenáct a třináct. Pomoc však přijde cobydup. Příjemné počteníčko. =)

« Předchozí  1 ... 149  150  151  152  153  154  155  156  157  158  159 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!