OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Lily Potterová 5. kapitola

Lily Potterová 5. kapitolaHarry má sestru. Dvojča Lily, ktorú nijako nepostihne proroctvo a Lord Voldemort sa ju nepokúsi zabiť.
Harry skončil kvôli ochrane svojej matky u Dursleyovcov, ale Lily umiestnili do sirotinca.
Stretávajú sa v Rokforte. Netušia, že sú súrodenci, len ich zaujme rovnaké priezvisko.
Postupne sa spoznávajú. Rovnaké oči, dátum narodenia. A akoby to nestačilo, Lily sa tak veľmi podobá na jeho matku, ktorú videl v zrkadle.
Čo ak sa to zamotá ešte viac, ako sa malo?

 

Můj strážný anděl 2. kapitola

Můj strážný anděl 2. kapitolaTak je tu další dílek... trochu kratší, ale snad se bude líbit... nové postavy... zápletky... vražda. To vše vás v tomto díle čeká. :-)

 

Bosska - Prológ

Bosska - PrológRave sa má stať mafiánkou napriek svojej vôli. Nie je z toho nadšená, ale jej otec ju všemožne podporuje. No ona má na to svoj názor, kvôli tomu, čo sa kedysi stalo... Čo je dôvodom jej nenávisti voči mafii? To sa dozviete tu... (Je to taká kratšia kapitolka, ostatné sú dlhšie... FF - Katekyo Hitman Reborn! Ehm, a ešte... Rating - 15+... Teda prológ nie je taký hrozný, ani zopár nasledujúcich kapitol, ale pre budúcnosť...

 

Ztraceni v samotě - 14. kapitola

Ztraceni v samotě - 14. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Damon konečně prolomil Faithinu skálu, ale má šanci si její náklonnost udržet?

 

Ztraceni v samotě - 13. kapitola

Ztraceni v samotě - 13. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Co plánuje Damon s Faith?

 

V objetí zrůdy 21

V objetí zrůdy 21Rozhovor Rehva a Zsadista. Co více dodat. Snad jen - dobrotivá Stvořitelko, ochraňuj jeho bídnou dušičku.

 

Ztraceni v samotě - 12. kapitola

Ztraceni v samotě - 12. kapitola

Má první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Není nad to, když se vlastní dychtivostí zamotáte někam, kam jste se motat rozhodně nechtěli...

 

V objetí zrůdy 20

V objetí zrůdy 20Zsadist se právě skvěle bavil, když se mu mráz přejel po zádech a úzkostí se mu sevřelo hrdlo. Tyhle pocity nikdy dříve neznal. Ne do doby, než poznal Bellu. A právě proto okamžitě věděl, že ho potřebuje. Cítil to bez ohledu na to, jak byla daleko.

 

Ztraceni v samotě - 11. kapitola

Ztraceni v samotě - 11. kapitola

Má první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Faith se dozvěděla pravdu, jak s ní ale naložit?

 

V objetí zrůdy 19

V objetí zrůdy 19Jejich svět má vlastní pravidla a Bella je donucena je znovu začít brát v potaz. Uvědomit si svou situaci, která se nemění, ačkliv se drží stále takhle stranou.
Její život a osud totiž nezávisí na ní, ale na jejím bratrovi Rehvovi, stejně jako zbytku její rodiny. Vše co se jich dotýká má právo rozhodovat jen on. Tato pravidla jsou závazná a nikdo z jejich vrstvy se je nedovolí opomíjet. Stejně jako Bellin lékař, který má povnnost ho o jejím stavu informovat.

 

Deník Bradavického študenta - Kapitola pátá

Deník Bradavického študenta - Kapitola pátáPrvní den ve škole. :)

 

Forgiveness - 4. kapitola

Forgiveness - 4. kapitolaKrušné probuzení, nečekaná návštěva, sen o Adrianovi... trochu moc na jeden den.

 

V objetí zrůdy 18

V objetí zrůdy 18Zsadist ví, že nikdy nemůže být otcem. Ne v pravém slova smyslu. Nedokázal by vychovat dítě. Děsí ho to, že pochází z jeho krve a ještě více představa, že by mohlo být jako on. To malé bude mít jen jednoho rodiče.

 

Deník Bradavického študenta - Kapitola čtvrtá

Deník Bradavického študenta - Kapitola čtvrtáGee se chystá do Bradavic.

 

Byli hrdinové - 2. kapitola

Byli hrdinové - 2. kapitolaKratochvilné kouzelnické kejkle

« Předchozí  1 ... 145  146  147  148  149  150  151  152  153  154  155 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!