OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

V objetí zrůdy 25

V objetí zrůdy 25Když to nejde po dobrém, tak to neznamená, že to přece nejde vůbec...
Bella je při Zsadistově návratu až nezvykle klidná a milá. Po jejích předešlých náladách je to až příliš velká změna. Jak však ubíhají hodiny, Zsadist se pomalu uklidňuje. Netuší, že je to jen klid před bouří, která ho téměř smete.
Nad 15 let! (raději)

 

Double miracle - 5. kapitola

Double miracle - 5. kapitolaVerath a Zsilverth. Dvojčata, které se navzájem podporují, brání před ostatními, ale i prudí, jak to u sourozenců bývá, princezny, jenž musí nést toto označení, aniž by si to samy vybraly, dcery samotného Slepého krále, který z nich pomalu šílí, ženy, které našly své drahé polovičky, ale ta první si to nechce přiznat a ta druhá musí své polovičce teprve dokázat, že je pro něj ta vyvolená.

 

Příběh Prince - Kapitola 1.

Příběh Prince - Kapitola 1.Povídka k HP!!! Vypráví o tom, jak Snape žil. Nyní právě zjistil,že si Lilly bere Jamese Pottera. Také získal místo v Bradavicích. Kdo byla Snapeova tajná milenka? Co napsal Snapeovi Brumbál? Více zde... :D

 

Advice - 1. kapitola

Advice - 1. kapitolaMera odchází z Mystic Falls a rozhodne s vyhledat Freye. Vlastně se pokouší dělat cokoliv jen proto, aby zapomněla na Damona. Vítr ji zavane do New Yorku a nachází tam... starého známého. Muže, který je až nebezpečně podobný muži, kterého kdysi Mera milovala a kterého zabila.
V Battlefield nebyly zodpověděny všechny otázky. Advice je tu proto, aby je zodpověděl. Ale vlastně nejen proto. Přece jste si nemysleli, že Meru nechám opravdu umřít. :)
Advice je sice ff na TVD, ale postavy z originálu se zde objevují jen málo. Ale nebojte, rozhodně vás o ně neochudím. :)

 

Forgiveness - 9. kapitola

Forgiveness - 9. kapitolaAdrian vytáhl Callie do zábavního parku. Hodně to mezi nimi jiskří, ale podle Callie jsou jenom přátelé...

 

Ztraceni v samotě - 20. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Ztraceni v samotě - 20. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Damon si nebere servítky s nikým a Faith nezbývá, než přihlížet...

 

Ztraceni v samotě - 19. kapitola

Ztraceni v samotě - 19. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Faithino definitivní rozhodnutí?

 

V objetí zrůdy 24

V objetí zrůdy 24Bella už se naštěstí uklidnila. Možná i proto, že se v její hlavičce zrodil velmi zákeřný plán... Snad i proto ji její bratr našel večer v tak dobré náladě.

 

Battlefield - 11. kapitola

Battlefield - 11. kapitolaA finále je tu. Věřte mi, že takhle to byla od začátku naplánované. Doufám, že si kapitolu užijete jak se sluší a patří. :)

 

Double miracle 4. kapitola

Double miracle 4. kapitolaVerath a Zsilverth. Dvojčata, které se navzájem podporují, brání před ostatními, ale i prudí, jak to u sourozenců bývá, princezny, jenž musí nést toto označení, aniž by si to samy vybraly, dcery samotného Slepého krále, který z nich pomalu šílí, ženy, které našly své drahé polovičky, ale ta první si to nechce přiznat a ta druhá musí své polovičce teprve dokázat, že je pro něj ta vyvolená.

Spoluautorská povídka se Simiik. :) Komenty s vaším názorem potěší.

 

Bosska - 2. kapitola

Bosska - 2. kapitolaRave je veľmi "šikovná", takže má táto kapitola názov Neschopnosť nadovšetko. Okrem toho, že zistí, čo je to ilúzia, zahrá si karty a zastrieľa si z luku, čo by nebolo také hrozné, keby vedela aspoň niečo z fyziky. Spozná aj zopár nových ľudí. I hope you´ll enjoy it.

 

Forgiveness - 8. kapitola

Forgiveness - 8. kapitolaCallie je zmatená, neví, co si má myslet... Společnost jí dělá Adrian. Jak to může dopadnout?

 

V objetí zrůdy 23

V objetí zrůdy 23Co vznikne, pokud dáte dohromady natvrdlého velkého upíra a upírku, která má nervy i hormony na pochodu?
No přece pořádná Demoliční show!

 

Battlefield - 10. kapitola

Battlefield - 10. kapitolaTahle kapitola měla být poslední, ale nakonec se mi to nějak nepovedlo. Ale konec je opravdu už v dohlednu. Pracuju na něm. :) A teď k tomu, co se stane v dnešním dílu. Mera se probudí v uzavřené místnosti a pokusí se dostat se ven a Damon se do toho zaplete také. No a nakonec? Snad jen upozornění. + 15 (pro klid duše, nadávky a něco trochu víc, ale jen trochu). :D

 

V objetí zrůdy 22

V objetí zrůdy 22I když se rodinné vztahy trochu vyjasnily, tak klid je to poslední co by mezi Bellou a Zsadistem zavládlo.

« Předchozí  1 ... 143  144  145  146  147  148  149  150  151  152  153 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!