OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Back in time - 3. kapitola

Back in time - 3. kapitolaCo si asi tak holky můžou povídat o lásce?

 

Forgiveness - 15. kapitola

Forgiveness - 15. kapitolaRodinná večeře, trocha romantiky... A taky Adrian ve snu. :)

 

Double miracle 10. kapitola

Double miracle 10. kapitolaVerath a Zsilverth. Dvojčata, které se navzájem podporují, brání před ostatními, ale i prudí, jak to u sourozenců bývá, princezny, jenž musí nést toto označení, aniž by si to samy vybraly, dcery samotného Slepého krále, který z nich pomalu šílí, ženy, které našly své drahé polovičky, ale ta první si to nechce přiznat a ta druhá musí své polovičce teprve dokázat, že je pro něj ta vyvolená.

Spoluautorská povídka se Simiik. :)

 

Světlo uprostřed tmy - 1. kapitola

Světlo uprostřed tmy - 1. kapitolaVšechno zlé je k něčemu dobré. Nebo ne? Jessica Sanchezová je obyčejná mladá dívka z, na první pohled, obyčejné rodiny. Ale zdání klame, její matka se o ni nijak moc nezajímá, sestra o ní pomalu ani neví a otec se zálibou v alkoholu jí život moc neusnadňuje. Její zářící hvězdou na ponurém nebi je bratr Jacob, který sice nebydlí se sestrami a rodiči, ale zůstává Jess stále oporou. Co všechno si nelítostný osud pro hlavní hrdinku připraví? Povídka je lehce zaměřená na kapelu Linkin Park a je opravdu hodně stará. Rozhodla jsem se ji dopsat a vzniklo z toho to, co vzniklo, snad se bude líbit :) 1. kapitola vám ukáže, jak to chodí u hlavní hrdinky doma a jaká vlastně je. Příjemné počtení :)

 

Ztraceni v samotě - 25. kapitola

Ztraceni v samotě - 25. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Faith pomaličku nahlodává Jimova nabídka, zatímco z Martina jen tak mezi řečí vypadne zajímavá pravda...

 

V objetí zrůdy 27

V objetí zrůdy 27Rozhovor Wratha a Zsadista vzbudí mezi zbytkem bratrstva rozruch a Wrathovi pak nezbývá nic jiného, než doufat, že se rozhodl správně.

 

Forgiveness - 14. kapitola

Forgiveness - 14. kapitolaCallie konečně oficiálně chodí s Adrianem. Mark to zatím ještě nestrávil, jak na to zareaguje Jane? Na krátkou návštěvu přijíždí Calliin a Markův otec...

 

Ice Of Our Heart - 1. kapitola

Ice Of Our Heart - 1. kapitolaPovídka z prostředí Harryho Pottera. V době čtvrtého ročníku (pohár tří kouzelníků) přijíždí ihned po zahájení výuky nová žákyně. Alexis. Jenže nikdo netuší, jak se jmenuje dál. Podivné Hagridovo chování Harrymu ještě napoví, že tady není něco v pořádku... V první kapitolce Alxis přijede. Doufám, že se Vám bude kapitolka alespoň trochu líbit. Vaše LeahNatalyDragonette

 

Love is unpredictable - 7. kapitola

Love is unpredictable - 7. kapitolaDalší kapitola Love is unpredictable je tu. Tonksová a Lupin si jsou stále blíž a blíž a Sirius jim to schvaluje - i tak si z nich ale pořád utahuje. V této kapitole se ale Tonksová dostane do malého problému, který vyřeší jednoduše, ne však moc moudře. ☺

 

Osud nechtěných - Prolog

Osud nechtěných - PrologPrvní kapitola mojí první povídky zde. Asi to zní zamotaně, ale je to tak. Vypráví o dívce, která se dostane do nápravného centra. Pro feťáky, bulimičky, anorektičky... Je zařezena do kategorie FanFiction, jelikož mnoho věcí jsem převzala z knih Holky na vodítku. Nyní o kapitolce, dívka přijíždí... Všechno z pohledu její spolubydlící.
Krásné chvíle strávené nad tímto článkem Vám přeje LeahNatalyDragonette

 

Long story for Eric - 1. kapitola

Long story for Eric - 1. kapitolaSamovolné pokračování Fantoma Opery, muzikálu od Andrewa Loyda Webbera. Jak Erik přežil tak dlouho, aby mohl dát růži na hrob své lásky? 1. kapitola je z pohledu Christine Daaé. Co cítila, když Erika opouštěla?

 

Forgiveness - 13. kapitola

Forgiveness - 13. kapitolaVečírek, trocha žárlení a sladké usmiřování... Jak dlouho budou Callie a Adrian tajit svůj vztah?

 

Double miracle - 9. kapitola

Double miracle - 9. kapitolaPro čtenáře nad 15 let!
Verath a Zsilverth. Dvojčata, které se navzájem podporují, brání před ostatními, ale i prudí, jak to u sourozenců bývá, princezny, jenž musí nést toto označení, aniž by si to samy vybraly, dcery samotného Slepého krále, který z nich pomalu šílí, ženy, které našly své drahé polovičky, ale ta první si to nechce přiznat a ta druhá musí své polovičce teprve dokázat, že je pro něj ta vyvolená.
Spoluautorská povídka s Arminkou. :)

 

Lily Potterová 6. kapitola

Lily Potterová 6. kapitolaHarry má sestru. Dvojča Lily, ktorú nijako nepostihne proroctvo a Lord Voldemort sa ju nepokúsi zabiť.
Harry skončil kvôli ochrane svojej matky u Dursleyovcov, ale Lily umiestnili do sirotinca.
Stretávajú sa v Rokforte. Netušia, že sú súrodenci, len ich zaujme rovnaké priezvisko.
Postupne sa spoznávajú. Rovnaké oči, dátum narodenia. A akoby to nestačilo, Lily sa tak veľmi podobá na jeho matku, ktorú videl v zrkadle.
Čo ak sa to zamotá ešte viac, ako sa malo?

 

Devil II

Devil IIJe to hodně dlouho, co jsem naposledy přidala prolog, ale třeba se povídka zalíbí a získá si své čtenáře. :)
Sarah a její první srážka s osudem. Hezké počtení přeje LL. :)

« Předchozí  1 ... 141  142  143  144  145  146  147  148  149  150  151 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!