OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Světlo uprostřed tmy - 6. kapitola

Světlo uprostřed tmy - 6. kapitolaNejkratší kapitolka vůbec, ale zato napsaná z pohledu Chestera. Snad se bude líbit. :) A slibuji, že další kapitolky už budou delší. :)

 

Světlo uprostřed tmy - 5. kapitola

Světlo uprostřed tmy - 5. kapitolaKdo je Chester? Jakou novinku se Jess dozví? Jde o oddechovou kapitolu, kde se nic moc neděje. Příjemné počtení. :)

 

Double miracle 12. kapitola

Double miracle 12. kapitolaVerath a Zsilverth. Dvojčata, které se navzájem podporují, brání před ostatními, ale i prudí, jak to u sourozenců bývá, princezny, jenž musí nést toto označení, aniž by si to samy vybraly, dcery samotného Slepého krále, který z nich pomalu šílí, ženy, které našly své drahé polovičky, ale ta první si to nechce přiznat a ta druhá musí své polovičce teprve dokázat, že je pro něj ta vyvolená.

Spoluautorská povídka se Simiik. :)

 

Forgiveness - 18. kapitola

Forgiveness - 18. kapitolaCallie utíká ze Salemu a od Adriana... Jaké ji čeká uvítání v San Francisku?

 

Světlo uprostřed tmy - 4. kapitola

Světlo uprostřed tmy - 4. kapitolaJak Chester uhodl, co se Jess stalo? Jak zní jeho příběh?

 

Forgiveness - 17. kapitola

Forgiveness - 17. kapitolaTak konečně akce. Doufám, že se na mě za to nebudete zlobit... :D Callie čeká veliký šok... (hodně nevyhnutelný šok xD)

 

Světlo uprostřed tmy - 3. kapitola

Světlo uprostřed tmy - 3. kapitolaJak bude Jess reagovat, až se probere? Kam půjde a s kým se seznámí? Vše se dozvíte. :)

 

Bosska - 4. kapitola

Bosska - 4. kapitolaTáto kapitola má názov "Všedné dni a iné nepríjemné záležitosti". Napriek tomu, že je Rave chorá, chalani jej nedajú pokoj a Rave si bude musieť v hlave usporiadať, čo vlastne ku komu cíti. A napriek jej rozhodnutiam sa ani jeden z jej nápadníkov nemieni vzdať (či už sú to nápadníci, o ktorých viete, alebo takí, ktorí zatiaľ iba potichu žiarlia a neskôr sa ukáže, ako sa veci vlastne majú ;P).

 

Světlo uprostřed tmy - 2. kapitola

Světlo uprostřed tmy - 2. kapitolaHlavní hrdinku Jessicu doma nečeká nic pěkného, to je jí jasné. Ale mezi tím, na co se připravuje, a tím, co ji čeká, je docela rozdíl. Co se stane?
Příjemné počtení. :)

 

Bosska - 3. kapitola

Bosska - 3. kapitolaOspravedlňujem sa, že mi to trvalo tak dlho. Nová kapitola má názov "Zlé dni a iné nepríjemnosti, ktoré sa podľa Rave stávajú iba mafiánkam". Rave je nahnevaná na celý svet a sama nevie, čo chce. Dúfam, že sa bude páčiť. :)

 

Forgiveness - 16. kapitola

Forgiveness - 16. kapitolaPro čtenáře od 15 let!
Hodně romantiky a trocha erotiky... Mark není doma a Callie s Adrianem mají byt pro sebe. Takový klid před bouří... :)

 

Double miracle - 11. kapitola

Double miracle - 11. kapitola Pro čtenáře nad 15 let!
Verath a Zsilverth. Dvojčata, které se navzájem podporují, brání před ostatními, ale i prudí, jak to u sourozenců bývá, princezny, jenž musí nést toto označení, aniž by si to samy vybraly, dcery samotného Slepého krále, který z nich pomalu šílí, ženy, které našly své drahé polovičky, ale ta první si to nechce přiznat a ta druhá musí své polovičce teprve dokázat, že je pro něj ta vyvolená.
Spoluautorská povídka s Arminkou. :)

 

Spoutaná růží - 3. kapitola

Spoutaná růží - 3. kapitolaV Bradavicích se dlouho nic zajímavého nedělo. Studenti studují, učitelé učí a mladého Albuse Pottera čeká poslední rok ve škole. Co když ale tento poslední rok bude mnohem dobrodružnější, než byly ty předchozí? Najde Albus konečně zalíbení v čarodějce? Nebo bude stále randit s mudlovskými dívkami? Jak se začne vyvíjet vztah Lily a Scorpiuse? A co na něj bude říkat Rose? Co potají dělá Hugo? A konečně... Kdo je tajemná Wonder a co má v plánu s Harper? Po kratším odpočinku přidávám další kapitolu. Tentokrát je kapitola skoro celá o Lily.

 

Ztraceni v samotě - 26. kapitola

Ztraceni v samotě - 26. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

Faith stojí podruhé v krátkém čase nad propastí volby, nechá znovu ostatní, aby rozhodli za ni? Nebo se osudu postaví čelem a poprvé po letech udělá vlastní rozhodnutí?

 

Byli hrdinové - 4. kapitola

Byli hrdinové - 4. kapitolaSpěšný vlak do Bradavic.
Ve vlaku začala většina velkolepých potterovských přátelství i nepřátelství. Třeba to bude platit i pro Teddyho.

« Předchozí  1 ... 140  141  142  143  144  145  146  147  148  149  150 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!