OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Ztraceni v samotě - 3. kapitola

Ztraceni v samotě - 3. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?
Uběhl první týden a Faith se poprvé potkává s Damonem trochu blíž.

 

Deník Bradavického študenta - Kapitola první

Deník Bradavického študenta - Kapitola prvníTenhle nápad nenapadl vlastně mě, ale nechala jsem se inspirovat povídkou "Všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo", kterou tady psala sasanka, a tak mě napadlo: Co kdyby se patnáctiletá holka Georgie (charakter z knihy On je fakt boži!) dozvěděla, že je čarodějka a rodiče ji plánují poslat do Bradavic, kde je ředitelem její strýc nejspíš-přes-sto-dvacáté-koleno? No, a tak jsem začala psát. Snad se vám bude líbit a zanecháte komentář :). (Nepřesnosti v povídce prosím přehlížejte, protože v mém světe v Bradavících v roce 2010 studuje Harry čtvrtý ročník :D :))

 

V objetí zrůdy 10

V objetí zrůdy 10Zsadist cítí, že je něco špatně. Něco se děje, ale pořád ne a ne si uvědomit co... Mrazí ho z toho ale v zádech a nedokáže se soustředit. Nakonec toho má dost i Wrath a prostě ho vyrazí, ať se dá do kupy...

 

Lily Potterová 1. kapitola

Lily Potterová 1. kapitolaHarry má sestru. Dvojča Lily, ktorú nijako nepostihne proroctvo a Lord Voldemort sa ju nepokúsi zabiť.
Harry skončil kvôli ochrane svojej matky u Dursleyovcov, ale Lily umiestnili do sirotinca.
Stretávajú sa v Rokforte. Netušia, že sú súrodenci, len ich zaujme rovnaké priezvisko.
Postupne sa spoznávajú. Rovnaké oči, dátum narodenia. A akoby to nestačilo, Lily sa tak veľmi podobá na jeho matku, ktorú videl v zrkadle.
Čo ak sa to zamotá ešte viac, ako sa malo?

 

Ztraceni v samotě - 2. kapitola

Ztraceni v samotě - 2. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?
Faithin první den ve škole. Jak zapadne mezi vrstevníky?

 

V objetí zrůdy 9

V objetí zrůdy 9Bella odchází ze sídla. Loučí se s ostatními, zatím co Zsadist se ani neukáže.
Pak se to ale vše najednou zvrtne a ona má možnost pochopit, proč se ji od něj všichni snažili držet dál...

 

V objetí zrůdy 8

V objetí zrůdy 8Po posledním rozhovoru se Zsadist Belle vyhýbá. Raději se zahrabe dole v baru a snaží se sám sobě namluvit, že takhle to bude pro všechny nejlepší. Jak ale nadchází den Bellina odjezdu, je už odhodlaná téměř ke všemu.

 

Ztraceni v samotě - 1. kapitola

Ztraceni v samotě - 1. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?
Dnes se podíváme na den, kdy to všechno začalo. Nebo ne?

 

V objetí zrůdy 7

V objetí zrůdy 7Pobyt v sídle bratrstva se Belle neúprosně krátí. Ví, že ji pak odvedou a nebude se moct už vrátit. Vsadí proto všechno na jedinou kartu. Ta však shoří, jako by ji hodila do rozžhavených ulíků.
A Zsadist půjde hodit bratrskou řeč s Phurym ;o).

 

V objetí zrůdy 6

V objetí zrůdy 6Většina bratrstva se vypaří na pravidelnou noční obchůzku, samozřejmě včetně Zsadista - čehož jeho povedený bratříček okamžitě využije k ne zrovna bratrsky taktnímu rozhovoru s Bellou.
Výsledek se ale poněkud mine záměru a ona nakonec skončí v Zsadistově náručí - teda skoro ;o).

 

V objetí zrůdy 5

V objetí zrůdy 5Zsadist si začíná zvykat mít Bellu při sobě. Vlastně se mu to začíná líbit. Až moc. To co s ním její přítomnost dělá, nedává smysl... Vlastně dává, ale ne u něj.

 

Battlefield - 9. kapitola

Battlefield - 9. kapitolaHm... konečně Mera a spol. našli Kause. Jenže každý plán má své mouchy, hlavně když ten, na kterého byl ten plán nastražen, vás zná jak svý boty. :)

 

V objetí zrůdy 4

V objetí zrůdy 4Bella potřebuje nabrat síly, ale kdykoliv usne, ocitá se myslí znovu tam v tom pekle. Její noční děsy jsou ale tou poslední kapkou, kterou Wrath snese. Odmítne ji ještě déle nechat v blízkosti Zsadista a čekat, jestli se ovládne...
Ona je ale jiného názoru.

 

V objetí zrůdy 3

V objetí zrůdy 3Jeden boj ustal a další Zsadistovi právě započal a možná ještě horší, protože v tomto mu ani jeho zbraně a zběsilost nejsou nic platné. Nedokáže totiž nechat Bellu být a zároveň se k ní ani přiblížit...

 

V objetí zrůdy 2

V objetí zrůdy 2Zsadist vpadne přímo do úkrytu bezduchých. Jeho zuřivost ho pohání dál, ne k zabíjení, ale dále za Bellinou vůní. Ví že tam je. Nic jiného ho v tu chvíli nezajímá...
A to právě jeho bratry děsí, posedlost u někoho jako je on...

« Předchozí  1 ... 148  149  150  151  152  153  154  155  156  157  158 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!