OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Portrét Doriana Graya - Prológ + 1. kapitola

Portrét Doriana Graya - Prológ + 1. kapitola Čo ak bolo tajomstvo Doriana Graya temnejšie, ako sa na prvý pohľad zdalo?
Dorian Gray zachráni pred smrťou malú nevinnú baletku, Anne, ujme sa jej a stane sa jej opatrovníkom. Anne však netuší, že jej záchranca je netvor.
Za nudný začiatok sa vopred ospravedlňujem a dúfam, že sa vám to bude páčiť. :)

 

Never say never - 11. kapitola

Never say never - 11. kapitolaCo dohnalo Elizabeth k přiznání se Damonovi?

 

Never say never - 10. kapitola

Never say never - 10. kapitolaMenší hra na shovku mezi Damonem a Elizabeth. A pak trochu nečekané, trochu čekné zakončení večera.

 

Battlefield - 5. kapitola

Battlefield - 5. kapitolaAkce začíná. V tomto díle začne hledání Stefana s Klausem a menší poodhalení toho, kdo vůbec Mera opravdu je. Tedy kromě toho, že je upír. :)

 

Reality 3. kapitola - Bylo to... skutečné?

Reality 3. kapitola - Bylo to... skutečné?Povídka odehrávající se na konci druhé řady TVD. Hlavní hrdinka je svéhlavá a přímočará Lia, která není ani z části jen normální člověk. Je něco víc, něco, co přitahuje nechtěnou pozornost Klause, který se do ní neodvolatelně zamiloval. Jenže… do koho se zamilovala ona? A co má společného s Elenou, Katherine, Stefanem a Damonem? Třetí kapitola pojednává o Liyně situaci po Stefanově útoku a jejích pocitech ze situace. Z minulé kapitoly víte, že na ni nepůsobí ovlinění, a tak se podívejte, jaké to má vedlejší účinky... Hezké čtení a díky za komenty, Vaše Šmoulaxx

 

Never say never - 9. kapitola

Never say never - 9. kapitolaMinulost se začíná rozplétat...

 

Jak jsi mohla? 1. kapitola

Jak jsi mohla? 1. kapitolaMiluji film Casino Royale s Evou Green, ale nikdy se mi moc nelíbil konec a tak jsem se rozhodla ho trošku upravit. Co by se stalo, kdyby Vesper ještě před smrtí zjistila něco, co jí navždy změní život? Jak by se pak celý příběh odehrával dál?

Novinka

Reality 2. kapitola - Bolestivý pád přímo na hubu

Reality 2. kapitola - Bolestivý pád přímo na hubuPovídka odehrávající se na konci druhé řady TVD. Hlavní hrdinka je svéhlavá a přímočará Lia, která není ani z části jen normální člověk. Je něco víc, něco, co přitahuje nechtěnou pozornost Klause, který se do ní neodvolatelně zamiloval. Jenže… do koho se zamilovala ona? A co má společného s Elenou, Katherine, Stefanem a Damonem? Řekněme, že hodně. Druhá kapitola bude docela akční, protože smyslů zbavený Stefan plní Klausův příkaz – vyhladit obyvatele Mystic Falls a jako první si vyhlídne zrovna Liu. Jak to dopadne? Hezké čtení a díky za komenty, Vaše Šmoulaxx

 

Boží mlýny aneb jak ani Snape svému štěstí neutekl 1

Boží mlýny aneb jak ani Snape svému štěstí neutekl 1Na prahu to vrzlo, v koutě vyjeklo a profesorka McGonagallová se raději pokřižovala - nová posila učitelského sboru přichází. Mnohé ze zdejších připraví o nervy, ale ona v těchto zdech ztratí mnohem víc - srdce, a to od prvního okamžiku, kdy HO poprvé spatří...

 

Boží mlýny aneb jak ani Snape svému štěstí neutekl

Boží mlýny aneb jak ani Snape svému štěstí neuteklSnape - výrazná postavička, kterou většina nesnášela, ale která dopomohla k našemu milovanému happy endu... a nechat ho jen tak zemřít - ve světě Texulky ani náhodou! Rozhodla jsem se mu konečně dopřát trochu toho štěstí a lásky - ať se mu to líbí nebo ne.
Prolog je spíše navázáním na boj v posledním díle Harryho Pottera, ale snad se bude taky líbit.

 

Reality: Prolog - Slib & 1. kapitola - Jeden den, jen jeden den!

Reality: Prolog - Slib & 1. kapitola - Jeden den, jen jeden den!Příběh začíná na konci druhé série TVD. Stefan řádí a vraždí všechno živé. Kletba uvalená na Klause byla zrušena. Jenže vzpomínáte, proč ji chtěl tak moc zrušit? Kdo bude další žena, které zničí život? Svérázná a ochranářská Lia si žije vlastním, rozvráceným životem, ale jen dokud jí ho v jednom týdnu drasticky nerozvrátí sklíčený učitel Saltzman, idiot Damon Salvatore a jeho vraždící mladší bráška. Lia díky nim zjistí, že ani ona „není bez chybičky“. Komu zamotala hlavu? Kdo zamotá hlavu jí? Pomůže posedlému Stefanovi? A nebude se chtít Katherine pomstít? A Klaus? Původní a jiní tvorové? Co se vlastně stalo? FF o přátelství, lásce, odvaze a humoru, který je tady v každé, i sebevážnější, situaci. Snad se zalíbí, děkuju za všechno, Šmoulaxx ;)

 

Stvorený pre lásku, kapitola 2 - Dum spiro, spero

Stvorený pre lásku, kapitola 2 - Dum spiro, speroDraco prišiel nato, že elixír zle namiešal a sám pomaly umiera v izbe. Príde nato niekto? Kto napadne Snapa? Ako sa do toho zas zamiešal Potter? Kto bude vylúčený? Koho to bude nakoniec pohreb? Boli stvorený pre lásku?

 

Battlefield - 4. kapitola

Battlefield - 4. kapitolaCo je moc, to je moc. Klaus bere roha, ale Meru tu nechává. Ale ona není hadrová panenka a nenechá si nic takového líbit.

 

Diary of the Hunters of Supernatural - 1. kapitola

Diary of the Hunters of Supernatural - 1. kapitolaKaždý z nás má tajemství, ale my, lovci, jich máme mnohem víc. Chráníme náš svět před zlem. Před démony, duchy, upíry a podobnými zvěrstvy. Nedostáváme za to žádná ocenění, žádné diplomy nebo poháry. Neděláme to pro úspěch a obdiv. Děláme to, protože chceme lepší svět. Pro nás všechny.
Naše dvojčata Foresterova a sestry Lewisovy se vydávají na stopu dalšího případu.
Faillë & Draco
Omlouváme se, ale na 'Huntíky' musí být dost dobrá nálada a ta prostě dlouhou dobu nebyla. Ale za přidání téhle kapitoly můžete hlavně děkovat: AndieNaill, která nás přemluvila k tvorbě a pomohla Faillë s opravou a Čullietce II. & spol, se kterýma jsme koukali na horor, který nám zvedl náladu...

 

Dračí princezny - 1. kapitola 2/2

Dračí princezny - 1. kapitola 2/2V minulé kapitole Irith objevila v Dračích horách fialové vejce. Také do Carvahallu přijeli kupci. Co se stane tentokrát?
Faillë a Draco
Omlouváme se, že jsme Dračí princezny tak dlouho nepřidaly, ale tak nějak se nám nechtělo opravovat. Další kapitoly snad budou přibývat rychleji.

« Předchozí  1 ... 151  152  153  154  155  156  157  158  159  160  161 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!