OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Dvojitá zrada - 2. kapitola



Dvojitá zrada - 2. kapitolaSmrt. Ta jediná může zmařit náš úkol, chránit vejce před Královstvím. Nevěděla jsem, kam se mám vydat, ani co mám dělat, ale věděla jsem, že se protivníkům budu muset postavit. Dřív nebo později.
Faillë

2. kapitola - Until my last breath

 

Náš kůň jel krokem. Oslnivé slunce pražilo i přes větve vysokých stromů na naše zlomené šíje. Stále jsme bloudili, pro nás neznámým, lesem. Byli jsme již příliš daleko od domova. Hlava mi znaveně padala na ramena. Tamënar ter numo te malomě unavilo.

„Klidně se prospi, sestřičko,“ promluvil Mahtion těsně vedle mého ucha. Nepatrně jsem přikývla a položila si hlavu na koňskou šíji. Zavřela jsem spokojeně oči. Po chvíli jsem upadla do hlubin spánku.

 

Dusot kopyt mě vytrhl ze sna. Trhnutím jsem se napřímila. Byla skoro noc. Byli ještě daleko. Tak několik kilometrů. To mě však neznepokojovalo. Slyšela jsem i něco jiného. Narážení blanitých křídel na vzduch. Jezdec! Pobídla jsem koně k trysku. Museli jsme získat čas.


When there's nowhere left to fall

Nowhere to hide

 

Zastavila jsem. Musím ochránit vejce a bratra. Seskočila jsem z koně. Podala jsem bratrovi otěže.

„Mahtione, poslouchej. Vezmi vejce a můj meč a odjeď do hor. Jistě si pamatuješ tu jeskyni, kam jsme chodívali jako malí. Najdi ji a ukryj v ní meč i vejce. Vchod zapečeť. Potom odjeď do Carvahallu za Bromem,“ celou dobu jsem mluvila tichým klidným hlasem a upírala pohled přímo do bratrových očí. Přikývl na souhlas. V očích se mu zračily slzy. Věděl, že nemusím z tohoto boje vyjít živa. Bráška seskočil z koně. „Mahtione, okamžitě se vrať do sedla!“

Neuposlechl však. Objal mě kolem pasu. Sklonila jsem se k jeho obličeji a nechala si vtisknout polibek na tvář.

„Obsëro talis ore, Elenë.“

„Nol'it tire mör.“ Rychle jsem ho políbila na tvář a pomohla mu do sedla. Pobídl koně v trysk. Odjel. Je zachráněn. Prozatím.

Vyšplhala jsem na větev smrku. Přikrčila jsem se. Vytáhla jsem z toulce několik šípů. Vložila jsem je do luku. Napla jsem tětivu. Víc. Ještě víc. Ještě. Cítila jsem, jak luk odporuje. Luk možná odporoval, ale šíp mi vyrůstal z ruky. Šíp byl prodloužením mé paže. Jak dlouho jsem tu tak čekala? Nevím. Čas neexistoval. Pouze já a nepřátelé. Vteřiny se měnily v minuty.

Zahlédla jsem prvního. Ještě víc jsem napjala tětivu. Pustila jsem. Šíp zasáhl jeho srdce. Skočila jsem na jiný strom. Vytáhla šíp. Vložila ho do luku. Zamířila. Napjala. Vystřelila. Tak to šlo stále dokola. Nevím, kolik jsem jich tak pozabíjela. Jedno jsem však věděla. Mají strach. Cítila jsem ho. Nasycoval vzduch v okolí. Vůně krve, strachu a smrti.

Seskočila jsem na zem. Nikdo z nich nezbyl. Alespoň to jsem si myslela.

Uslyšela jsem tiché kroky. Sevřela jsem v prstech dýku. Byla jsem připravená zaútočit. Jen co bude blíž. Pět metrů. Čtyři. Srdce zrychlilo. Tři. Dech se zklidnil. Dva. Krev mi tepala ve spáncích. Vyživovala každý kousek mého těla. Každou buňku. Jeden. Prudce jsem se otočila. Sekla jsem nepřítele do ruky.

Nic víc jsem však nestihla. Strhl mě s sebou k zemi. Ležel nade mnou. Poznala jsem ho. Byl to on. Arogantně se usmál. Vztekle jsem na něj zavrčela. Jenom se zasmál. Znamení mě začalo pálit. Šlehla jsem pohledem po dýce. Byla tři metry ode mě.

Lehce jsem se pousmála. Nahmatala jsem dýku vedle svojí ruky. Sevřela jsem ji v prstech. Prudce jsem zvedla ruku. Hrot dýky se těsně dotýkal jeho krku. Hlasitě polkl. Teď už mu do smíchu nebylo.

„Pusť mě!“ Nepatrně jsem přitlačila. Z drobné ranky začala téct krev. Začal se pomalu zvedat. Vyskočila jsem na nohy. Neměl u sebe meč. Jenom menší dýku. Rozběhla jsem se pryč.

Proč jsem ho nezabila? Byla jsem tak blízko, ale... Nedokázala jsem to. Ne, nemohla bych ho zabít. Vždyť má draka! Porušila bych pravidla. Proč jsem hledala něco, čím své chování můžu ospravedlnit?

Koně! Někdo sem jede. Skryla jsem se do vysokých kapradin. Právě v čas. Několik vojáků přijelo na mýtinu, kde jsem před chvílí byla já. Vezli s sebou mladou ženu. Byla to kurtyzána. Její rudé šaty ji prozradily. Nevypadala však, že by jejich přítomností byla poctěna. Vzpírala se jim. Volala o pomoc. Sáhla jsem po šípech. Žádný už tam nebyl. Tiše jsem zaklela. Nezbývá nic jiného než bojovat s dýkou.

Vystoupila jsem zpoza stínu stromů, které chránily kapradí před světlem. Stále mi však nebylo vidět do tváře.

„Proč si nevyberete někoho stejně silného jako jste vy?“

„Vidíš?“ jeden muž se otočil ke kurtyzáně, „dnes všechnu práci neobstaráš sama.“ Zákeřně se usmál. Ne, dnes v noci pracovat nebude.

Vyšla jsem na světlo. Rozběhla jsem se. Odrazila jsem se a skočila na toho jednoho. Jediným tahem jsem mu podřízla hrdlo. Sebrala jsem mu meč. Vrhla jsem se do boje.

 

Mladá elfka bojovala s několika vojáky. Vypadalo to spíše, jako když víla tančí na palouku při měsíčku. Několik dlouhých černých pramenů se jí uvolnilo z pečlivě sčesaných vlasů. Několika ranami sťala protivníkovi hlavu. Její čelo se pomalu orosovalo potem. Po chvíli nikdo z vojáků nezbyl. Všichni byli zabiti.

 

Seděla jsem v podřepu a zhluboka dýchala. Adrenalin, který mi koloval v žilách, pomalu ustupoval. Moje srdce tlouklo pomalu, ale jedno srdce bilo neuvěřitelně rychle. Vzduch byl těžký strachem. Bála se mě. Zvedla jsem se a položila meč. Přešla jsem pomalu k ní. Začala ustupovat. Po chvíli nebylo kam. Zády narazila na strom. Položila jsem jí ruku na rameno. Moje dlaň začala zářit. Kurtyzánu začalo obklopovat zlaté světlo. Podlomila se jí kolena. Chytila jsem její tělo. Položila jsem ji do kapradí. Usnula a zapomněla.

Těla padlých vojáků jsem shromáždila na hromadu. Potichu jsem zašeptala: „Inis!“ a těla vzplála. Nikdo nic nepozná. Těla vzplála velice rychle a stejně rychle těla zmizela. Jenom popel zůstal, který po chvíli vítr rozfoukal.

Pomalu jsem odcházela. Prošla jsem první řadou stromů hlouběji do lesa. Slyšela jsem pouze zpěv ptáků, zvěř, stromy a v dáli oddechování kurtyzány. Nic zvláštního.

Na hrdle jsem ucítila ledový kov.


 

Tamënar ter numo te malo - Boj dobra a zla

Obsëro talis ore - Prosím, zůstaň naživu.

Nol'it tire mör - Neboj se, nezemřu.

Inis! - Oheň!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvojitá zrada - 2. kapitola:

4. ***
17.08.2016 [14:26]

Prosím o pokračování! Pěkná povídka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. DarknessB přispěvatel
29.09.2011 [18:15]

DarknessB Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Pls pokráčko...

2. AnneEyre přispěvatel
12.07.2011 [21:21]

AnneEyreMůžu jenom tleskat, Faill... mimochodem, kurtizána měkký I po T a je to last, ne lasth... a nakonec, občas bych opravila slovosled. Ale tohle jsi ty a tvoje povídky je lepší neměnit. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AndieNaill
07.07.2011 [22:30]

Faill, prostě paráda. Je mi líto, že si to čtu až teď, ale nevšimla jsem si, že DZ už vydali. Ale aspoň jsem to zjistila teď, jelikož tento díl je velice povedený. Elenë si jako vždy se vším poradila, takže jsem zvědavá, co jí ještě vymyslíš. Nejen jí, ale i všem ostatním... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!