OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Reality 5. kapitola - Prosím, Bože, zab mě

Reality 5. kapitola - Prosím, Bože, zab mě Povídka odehrávající se na konci druhé řady TVD. Hlavní hrdinka je svéhlavá a přímočará Lia, která není ani z části jen normální člověk. Je něco víc, něco, co přitahuje nechtěnou pozornost Klause, který se do ní neodvolatelně zamiloval. Jenže… do koho se zamilovala ona? A je sebeironie a černý humor jediná cesta, jak přežít? Kapitola pátá – Lia se dostává na scestí. Pomoct, či nechat být? Sice vyjádřila nesouhlas s Damonem, ale… pocit viny je nepříjemný. A no a co na to Stefan? Nebude trochu proti? Pěkné čtení a dík za komenty. ;)

 

Dračí princezny - 3. kapitola

Dračí princezny - 3. kapitolaDo Alagaësie zavítá další uprchlík z ČR...
Faillë

 

Dvojitá zrada - 2. kapitola

Dvojitá zrada - 2. kapitolaSmrt. Ta jediná může zmařit náš úkol, chránit vejce před Královstvím. Nevěděla jsem, kam se mám vydat, ani co mám dělat, ale věděla jsem, že se protivníkům budu muset postavit. Dřív nebo později.
Faillë

 

Never say never - 18. kapitola

Never say never - 18. kapitolaElizabeth je živá, ale co se sní stalo? Návrat Iana a Jamese, jak to ponese Elizabeth?

 

Diary of the Hunters of Supernatural - 2. kapitola

Diary of the Hunters of Supernatural - 2. kapitolaKaždý z nás má tajemství, ale my, lovci, jich máme mnohem víc. Chráníme náš svět před zlem. Před démony, duchy, upíry a podobnými zvěrstvy. Nedostáváme za to žádná ocenění, žádné diplomy nebo poháry. Neděláme to pro úspěch a obdiv. Děláme to, protože chceme lepší svět. Pro nás všechny.
Lovci z Dallasu přijeli na místo určení - hotel Crow Plaza. Potkají tam...
Příjemné počtení přeje Faillë.

 

Never say never - 17. kapitola

Never say never - 17. kapitolaBude fungovat lék? A co vlastně je s Elizabeth?

 

Portrét Doriana Graya - 2. kapitola

Portrét Doriana Graya - 2. kapitola Muhehehe! Som späť!!! Ale nie, len srandujem. :D Ale pridávam novú kapitolu. ;D
Zachráni Dorian baletku?

 

Já tě zachráním - 1. kapitola

Já tě zachráním - 1. kapitolaDamon miluje Elenu. Elena miluje Damona. Katherine se vrátila. Elena byla unesena upíry, které Salvatorovi neznají, avšak Katherine s nimi má něco společného... Přesto se však nabídne, že Damonovi pomůže Elenu najít...

 

Never say never - 16. kapitola

Never say never - 16. kapitolaVlkodlačí kousnutí, jak dopadne? Přežije Elizabeth?

 

The day after your death II.

The day after your death II. Přemýšlela jsem o své povídce The day after your death a něco mi chybělo. A tady to je, malé pokračování. Ianovo zjištění, co se stalo. Jeho reakce, myšlenky...
Ještě doporučuji si ke čtení pustit písně: Bon Jovi - Bed of roses (This Left Feels Right) či Barbarossa - Stones (piano).

 

Krutá realita 56. kapitola

Krutá realita  56. kapitolaPouhý člověk.

 

Never say never - 15. kapitola

Never say never - 15. kapitolaElizabeth pokousal vlkodlak a Damon s Bonnie hledají lék... najdou ho?

 

Never say never - 14. kapitola

Never say never - 14. kapitolaJak dopadla noc Elizabeth a Damona? Existuje něco, co by mohlo zastavit Klause?

 

Reality 4. kapitola - Nepatřím do Vašeho světa!

Reality 4. kapitola - Nepatřím do Vašeho světa! Povídka odehrávající se na konci druhé řady TVD. Hlavní hrdinka je svéhlavá a přímočará Lia, která není ani z části jen normální člověk. Je něco víc, něco, co přitahuje nechtěnou pozornost Klause, který se do ní neodvolatelně zamiloval. Jenže… do koho se zamilovala ona? A sarkasmus a černý humor je jediná cesta, jak přežít! =D
Kapitola čtvrtá – ještě týž den jako minule, ale večer. Liu popadají krvelačné myšlenky a je vzteklá. Je mezi osmou a devátou a do Grillu nakráčí Damon. Co udělá Lia? Přizabije ho nebo zabije? Hezké čtení a díky za komenty, Vaše Šmoulaxx ;)

 

Never say never - 13. kapitola

Never say never - 13. kapitolaElizabet se setká s Klausem a mezi ní a Damonem to začíná jiskřit čím dál tím víc...

« Předchozí  1 ... 150  151  152  153  154  155  156  157  158  159  160 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!