OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Zlá víra - prolog & první kapitola

Zlá víra - prolog & první kapitolaPovídka z prostředí Harryho Pottera.
Příběh je o mladé Geminy, která je čitokrevnou čarodějkou jednoho mocného a bohatého rodu. Pro Pána zla může být buď přínos, nebo naopak konečná prohra.
Co si s tím Geminy počne, a jak naloží se svým "přechodným" pobytem v Bradavicích? ;)

 

Potomok Dračích jazdcov - 17. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 17. kapitolaNathalie si zaumieni niečo, čo sa jej elfskej učiteľke nebude vôbec páčiť...

Novinka

Návrat domů 7. kapitola

Návrat domů 7. kapitolaNěco zásadního se změnilo. Severus se změnil stejně jako Harry. Ale to je snad dobře. Harry vždy chtěl rodinu a teď ji má na dosah...

 

Potomok Dračích jazdcov - 16. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 16. kapitolaNathalie sa konečne dostane vysvetlenia...
Upozornenie pre tých, ktorí nemajú radi prezrádzanie deja: Tento článok obsahuje SPOJLER

 

Potomok Dračích jazdcov - 15. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 15. kapitolaNaskytá sa dôležitá otázka - je to On či Ona?
Dúfam, že sa diel bude páčiť... :))

 

Never Say Never 3. kapitola

Never Say Never 3. kapitolaNa to, že El žije víc jak 150 let se o sebe sama starat neumí. Jak to bude řešit? A co ve škole? Řídí se studijním plánem nebo je pokus mířen osobně?

 

Potomok Dračích jazdcov - 14. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 14. kapitolaNathalie si myslí, že objavenie draka je snáď posledná z výstredností, ktoré ju čakajú, no vzápätí sa ukáže, že ani učitelia nebývajú vždy takí, akí sa zdajú na prvý pohľad...

 

Lily Potterová mladší - 1. kapitola

Lily Potterová mladší - 1. kapitolaCo by se stalo, kdyby Harry měl sestru, dvojče a jejím kmotrem by nebyl nikdo jiný než Severus Snape?

 

Potomok Dračích jazdcov - 13. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 13. kapitolaNath už prekonala šok z toho, že sa jej pod posteľou vyliahol drak a teraz sa musí rozhodnúť, čo s ním ďalej...

 

Potomok Dračích jazdcov - 12. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 12. kapitolaNathalie v lese nájde zaujímavý kameň, ktorý však nie je tým, čím sa zdá byť...

 

Never Say Never 2. kapitola

Never Say Never 2. kapitolaElizabeth pokračuje ve vyučování, jenže to přeruší malá nehoda. Také se setkává se svým nepřítelem... :)

 

Dračí princezny - 1. kapitola 1/2

Dračí princezny - 1. kapitola 1/2Irith je na lovu a nalézá fialový kámen. Do Carvahallu přijíždějí kupci. Vyprávění příběhů. Část kapitoly shrnutá do tří vět. Faillë & Draco

 

Návrat domů 6. kapitola

Návrat domů 6. kapitolaCo by se teď dělo, kdybych neutekl? Kde bych byl? Nemusel bych tu teď stát a dívat se na první setkání otce a syna. Nemusel bych se cítit tak špatně. Ale chybu jsem udělal a už ji nedokážu napravit. Stalo se. Ale možná to můžu jen zlepšit. Zmírnit bolest a nahradit jí něčím jiným. Snad láskou? Možná...

 

Diary of the Hunters of Supernatural - prolog

Diary of the Hunters of Supernatural - prologKaždý z nás má tajemství, ale my, lovci, jich máme mnohem víc. Chráníme náš svět před zlem. Před démony, duchy, upíry a podobnými zvěrstvy. Nedostáváme za to žádná ocenění, žádné diplomy nebo poháry. Neděláme to pro úspěch a obdiv. Děláme to, protože chceme lepší svět. Pro nás všechny.
Winchesterovi nejsou jediná rodina lovců nadpřirozena. Rodin je mnohem víc a mezi ně patří i Lewisovi a Foresterovi. Sestry Lewisovy - Blake a Alexis přišli o matku, když byly obě malé. Dvojčata Foresterova - Kar a Lucia vyrůstala převážně s matkou, protože otec byl často na lovu. Obě tyto rodiny se znají už od narození. Ale jak zareagují na dva lovce, bratry Deana a Sama Winchesterovi?
Příjemné počtení přejí dvojčátka. Faillë & Draco
Věnování: Tuhle povídku chceme věnovat Alice a Andie.

 

Never Say Never Prolog a 1. kapitola

Never Say Never Prolog a 1. kapitolaMoje první povídka. Takže bude asi trochu divná. Je o The Vampire Diaries. Ne podle knížky, ale podle seriálu. Je to příběh o Elizabet Sterlingové, která přišla kdysi o někoho, koho milovala a teď se chce pomstít.

« Předchozí  1 ... 154  155  156  157  158  159  160  161  162  163    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!