OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Tajomný svet - 3. kapitola

Tajomný svet - 3. kapitolaTáto kapitola nesie názov Morské panny. Ide o výcvik dievčat a trochu odokryjeme minulosť našej morskej panny Cheril. Prosím, dajte mi aj komentáre. Ďakujem.

 

Vampire charmed - Nová éra čarodejníc - Prológ

 

Potomok Dračích jazdcov - 5. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 5. kapitolaPo hlúpom dni sa ide Nath odreagovať do ich rodinnej knižnice, trochu si zaspieva, ale to, čo bude spievať, nie je obyčajná pieseň - no to zistí až neskôr...

 

Čáry máry fuk! 3

Čáry máry fuk! 3Trevorův let aneb Volejte ke Svatému Mungovi!


Ne, nebijte mě, přísahám, že příště už to bude fakt lepší!

 

Potomok Dračích jazdcov - 4. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 4. kapitolaNath má pokazenú motorku a strýko Steven jej príde pomôcť...

 

Potomok Dračích jazdcov - 3. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 3. kapitolaNathalie zažije zaujímavý deň... Síce nie príjemný, ale zaujímavý :))

 

Me and Vampire Academy - 3. kapitola

Me and Vampire Academy - 3. kapitolaMoje 3. kapitola téhle povídky je tu a s ní i Rose a Dimitrij, kteří se dostali do nebezpečí. Více v této povídce.

 

Potomok Dračích jazdcov - 2. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 2. kapitolaNathalie mala v minulej kapitole zaujímavý sen. Alebo to bola vízia? V každom prípade - Nath sa bude snažiť niečo vypátrať...

 

Potomok Dračích jazdcov - 1. kapitola

Potomok Dračích jazdcov - 1. kapitolaNathalie je obyčajné smrteľnícke osemnásťročné dievča žijúce v meste Lynden vo Washingtone. Chodí do tretieho ročníka na strednej škole, nemá veľa prateľov (vlastne takmer žiadnych) a je neustále ponorená do fantastických kníh, v ktorých sa vyzná lepšie ako v skutočnom svete. Jedného dňa sa to všetko zmení, keď nájde... čo, to sa dozviete neskôr :))

 

Čáry máry fuk! 2

Čáry máry fuk! 2Pomalu ale jistě se mi z toho stává groteska. Ach to dnešní čarodějný studentstvo... vůbec to nechce poslouchat!

Troll po dvěstědvaceti voltech aneb Ty toasty jsou moje!

 

Dvě kouzelná slůvka

Dvě kouzelná slůvkaTehdy to pochopitelně byla velká událost. Nebylo člověka, který by se neradoval. Samotný Harry Potter tomu skoro nemohl uvěřit. Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit byl nadobro poražen. Rázem bylo tolik věcí jinak. Hlavní starostí bystrozorů se stalo dostat zbylé následovníky Temného Pána do Azkabanu. Všichni si mysleli, že zlu je nadobro konec. Nikoho v té době nenapadlo, že pronásledování Smrtijedů potrvá pěknou řádku let.

 

Čáry máry fuk! Prolog + 1

Čáry máry fuk! Prolog + 1Aly je vnučka váženého bradavického ředitele, ale taky úplně obyčejná dívka svého věku. Dobrá kamarádka Harryho Pottera, oblíbená studentka všech profesorů. Samozřejmě až na Severuse Snapea. Ti dva jsou totiž jako oheň a led.

Jste zvědaví na ostré slovní přestřelky? Máte rádi horko a napětí?
Tak to jste na správné adrese. :)

 

Tajomný svet - 2. kapitola

Tajomný svet - 2. kapitolaTáto kapitola nesie názov Otázky. Dozviete sa to, čo Sofi ťaží na srdci. Príjemné čítanie a prosím Vás, dajte viac komentárov. Ďakujem.

 

Tajomný svet - 1. kapitola

Tajomný svet - 1. kapitolaTu sa dozvieme čo sa stalo keď sa Sofi prebudila. Príjemné čítanie a prosím komentáre aspoň viac ako 10. Ďakujem. P.S.: Ospravedlňujem sa, že to trvalo tak dlho, ale viete... Škola.

 

Tajomný svet - Prológ

Tajomný svet - PrológPríbeh je o šiestich dievčatách, ktoré majú predurčený osud. Stali sa s nich čarodejnice, morské panny, anielky a upírky. Spoznajú čo je to boj, láska, strach a priateľstvo. Na začiatku sa tri s nich stali tieto bytosti, postupom času sa stanú ďalšie dve dievčatá a nakoniec posledná s nich. Majú totiž vlastnú skupinu, nazývajú sa RM, čo v preklade znamená Rebelské Mačičky. Učia sa za kozmetičky, majú rodinu, prežívajú úplne normálny život, okrem ich tajomstva. Čo sa stane, keď sa jedna s nich zaľúbi do nepriateľa a on do nej? Čo ak proti tomu vzťahu budú jej a jeho priatelia? Čo ak niekto zomrie, kvôli ich láske?

« Předchozí  1 ... 156  157  158  159  160  161  162  163    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!