OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Potomok Dračích jazdcov - 7. kapitola



Potomok Dračích jazdcov - 7. kapitolaTak, po dlhej dobe pridávam novú kapitolu...
Ospravedlňujem sa za čakanie a ako odškodné pridávam aj 8. kapitolu :))
P. S.: túto kapitolku by som chcela venovať mojim naj kamoškám, ktoré ma vždy vedia povzbudiť a inšpirovať - baby, zbožňujem vás! :))

7. kapitola – Noví priatelia

 

Keď však videla, aké sú dievčatá vyľakané, zlosť ju prešla. Boli to druháčky, čo poznala z videnia. Vždy chodili spolu a tá menšia, čiernovláska bola riadne bláznivá. Príval ospravedlnení Nath zastavila zdvihnutím ruky.

 

To nič, stáva sa.“ Chcela odísť, ale dievčatá ju presvedčili, že to musia nejako odčiniť. Kúpili jej teda nový obed, Nathalie si sadla k ich stolu a zoznámili sa. Tá malá bláznivá bola Christin a jej tichá spoločníčka Kiara, chodili do rovnakej triedy, boli naj kamošky už od škôlky, bývali na rovnakej ulici v centre mesta a obe mali veľkého psa – boli takmer ako dvojčatá. Do konca obednej prestávky sa skamáratili a vymenili si čísla.

 

Cestou do triedy Nath schovala mikinu do skrinky a ponáhľala sa do triedy. Zvyšok vyučovania bol nezáživný. Po jeho konci sa Nath s dobrou náladou a svižným krokom pobrala domov. V noci sa jej znova snívalo o zelenom svetle a tlkote srdca.

 

Ďalší deň prišla pred školu tak skoro ako včera. O malú chvíľu neďaleko lavičky zaparkoval svetlomodrý Nissan Quashqai a vystúpili z neho Chris a Kiara.

 

Chris mala oblečenú leopardiu mikinu, biele jeansy a tie najkrikľavejšie plátenky, aké Nath kedy videla. Na strapatých vlasoch jej trónila saténová mašľa a v nose sa jej trblietal pírsing. Kiara bola nenápadnejšia – zodraté jeansy, pohodlné tenisky a pletená vesta s kožušinkou ladili k svetlohnedým vlasom, stiahnutým na temene do chvosta. Chvíľu si spolu pokecali a potom zamierili do školy.

 

Práve vchádzala do triedy, keď do nej vrazil pán Dokonalý, ponáhľajúci sa na chodbu. Z rúk jej vypadli všetky veci a musela sa chytiť zárubne, aby nespadla na zem. Zachytil ju skôr, než sa stihla natiahnuť na podlahu, a začal sa ospravedlňovať.

 

To nevadí, Ian. A okrem toho nie si prvý, kto do mňa tento týždeň nabúral, takže...“ nesúvislo mrmlala Nath.

 

Hej, počul som,“ odvetil popri tom, ako jej pomáhal zbierať popadané knihy a papiere.

 

Je vôbec niečo, čo si nepočul?“ zvolala udivene Nathalie. Ian mykol svalnatým plecom a uškrnul sa:

 

Klebety...“

 

Aha,“ zamračila sa Nath a uvedomila si, odkiaľ asi tie klebety má. Podal jej kôpku vecí, čo pozbieral.

 

Vďaka, Ian.“

 

Niet za čo, Nath,“ zamrmlal smerom k Nathaliným topánkam a odhrnul si z tváre neposlušné havranie vlasy, „veď tie veci som ti zhodil ja. Čau,“ ukončil svoju reč rýchlo a ponáhľal sa z triedy preč. V ten deň sa už nevrátil.

 

Pri obede si sadla k dievčatám a vypytovala sa ich na všetko možné. Po chvíli si všimla, že sa Kiara stále obzerá po jedálni.

 

Hľadáš niekoho?“ spýtala sa jej akoby mimochodom. Okamžite s obzeraním prestala a pokrútila hlavou. Chris sa zasmiala.

 

Ale áno, hľadáš.“ Naklonila sa k Nath a spiklenecky jej zašepkala do ucha: „Kiare sa páči Ian Stewart.“ Kiara očervenela ako paprika a drgla do Chris.

 

Aha,“ prykývla pomaly Nathalie, „ale dnes nie je v škole.“

 

Prečo?“ chcela vedieť Kiara, na Nathalin vkus až príliš zaujato.

 

Neviem,“ odvetila. Ďalej to nerozoberali. Po škole sa baby ponúkli, že Nath odvezú k servisu.

 

Aj tak to máme po ceste,“ argumentovali a ona súhlasila, lebo sa jej nechcelo ísť pešo.

 

XXX

 

Po pár minútach zastali pred budovou s vývesným štítom servisu. Nath vstúpila, rozlúčila sa s dievčatami, a keď odchádzali, ešte im zamávala. Otočila sa a vošla dnu.

 

Podlahu pokrýval čierny kameň, čo ostro kontrastovalo s žiarivobielymi stenami. Z recepčným stolom sedela útla mladá žena s kučeravými vlasmi po plecia.

 

Pri zvuku zvončeka nad dverami zdvihla nezábudkové oči od papiera, do ktorého usilovne zapisovala. Okamžite vyčarila na okrúhlej tvári milý úsmev. Nathalie jej vysvetlila, prečo prišla. Žena potom vstala a obišla pult.

 

Tadiaľto,“ pokynula tenkou rúčkou s dlhými nechtami smerom k dverám, vedúcim do dielne a Nath nasledovala ostré klopkanie sekretárkikných lodičiek. Drobná žienka otvorila vráta a sebavedome vkročila dnu.

 

Steve,“ zvolala prekvapivo silným hlasom, „niekto ťa zháňa!“ V hluku servisu ženin hlas takmer zanikol, no Steve ju počul a so zváračskou maskou na hlave sa k nim ponáhľal. Dal si ju dole a ukázal tak spotenú tvár a ruk zababrané od motorového oleja.

 

Ahoj, Nath,“ usmial sa, „objal by som ťa, ale...“ nedopovedal a pozrel sa na čierne škvrny na rukách a kombinéze. Zaviedol Nathalie k podstavcu s jej motorkou pri neďalekých vrátach, vedúcich na ulicu a hrdo na stroj ukázal.

 

Je opravená, skontrolovaná, natankovaná, nalešetená a navoskovaná – takže plne pripravená na to, aby si ju vyskúšala,“ oznámil a podal jej prilbu. Celá šťastná sa mu hodila okolo krku, nedbajúc na to, od čoho bude zababraná.

 

Ďakujem,“ zašepkala strýkovi do ucha a vlepila mu bozk na líce. Potom sa rozlúčila, nasadla na motorku, nasadila si prilbu a naštartovala. Pri známom pradení motora jej poskočilo srdce. Ešte sa otočila, kývla hlavou na pozdrav a pridala plyn.

 

Vymanévrovala na ulicu a o chvíľku sa už rútila po asfatke domov. Zaparkovala pod prístreškom a veselým krokom odtancovala domov. Rýchlo sa vyzula a vybehla hore do izby. Prezliekla sa do voľných teplákov a trička, a pustila sa do veľkého upratovania.


6. kapitola > 8. kapitola

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Potomok Dračích jazdcov - 7. kapitola:

4.
Smazat | Upravit | 04.04.2011 [20:21]

Bianka: Občas sa pritrafí napísať aj niečo nudnejšie... snáď sa mi to nebude stávať často Emoticon

3. Bianka
04.04.2011 [16:19]

Presne ako som spomínala táto kapitola mohla byť spojená s tou predchádzajúcou, ale čo už....Udivuje ma, že tento diel ma moc nezaujal, ale aj tak bol dobrý. nak skvelá práca

08.03.2011 [20:07]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. lied
08.03.2011 [18:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!