OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » V objetí zrůdy 2



V objetí zrůdy 2Zsadist vpadne přímo do úkrytu bezduchých. Jeho zuřivost ho pohání dál, ne k zabíjení, ale dále za Bellinou vůní. Ví že tam je. Nic jiného ho v tu chvíli nezajímá...
A to právě jeho bratry děsí, posedlost u někoho jako je on...

2. kapitola

Tvář mu ovanul chladný závan větru. Okolo byly stromy, ale i přes to přesně věděl, kudy jít. Ten odporný pach bezduchých ho vedl lépe, než jakýkoliv radar. Rozběhl se přímo za ním. Dusot jeho nohou se rozléhal okolo a netrvalo dlouho a přidal se k němu další pár. Bezduchý padl mrtvý k zemi dřív, než stihl vyvolat poplach. To za něj však obstaral výstřel, který se okolo rozlehl.

Zsadist pevněji sevřel v dlani pistoli a vytáhl i další. Před ním se rozevřela rozlehlá mýtina uprostřed níž stála oprýskaný chata. Prostor okolo ní dával těm uvnitř dostatek času k tomu, aby zahlédli, kdyby se někdo blížil.

Zsadist zuřivě vycenil zuby a nezpomalil, ani když proti němu vyběhli bezduší.

 

„Přísahám, že ho zabiju!“ zavrčel Phury, když se i s ostatními přemístili do lesa. Až sem k nim dolehla střelba.

„Já myslím,“ zafuněl Rhage, když se tím směrem rozběhli, „že on se o to pokouší už několik týdnů.“

Sotva vyběhli z clony stromů, musel mu dát zapravdu i Wrath. Zsadist byl jako rozzuřený býk a vrhal se na všechny co mu stáli v cestě. V černé břečce už za ním zůstali ležet dva bezduší a další tři se ho snažili odrovnat. Kabát se mu lepil ke zkrvavené noze, ale on jako by to nevnímal. Se vzteklým zařváním zabořil dýku do těla bezduchého a trhl jí stranou.

Na záda se mu chystal mezitím vrhnout jiný. Vzduchem třesk výstřel a on se zaúpěním dopadl stranou. Zsadist se k bratrům ani neotočil. Dalšího bezduchého prostě odkopl stranou a vyběhl dál. Ty další už nechal na starost jim. Nemohl jinak. Cítil ji. Její vůni by poznal kdekoliv. Byla uvnitř. Věděl to.

Pootevřené dveře rozrazil tak prudce, že se klika zarazila do zdi. Vběhl dovnitř a dral se dále. Rozhlížel se okolo, ale nikde nic nebylo. Bella tu ale někde musela být! Pak mu konečně padl pohled na poklop na zemi. Vedle bylo hozených pár desek, kterými ho asi normálně přikrývali, ale tentokrát na to neměli čas.

Zvedl poklop a bez ohlédnutí se vrhl dolů. Doskočil vedle schodů na betonovou podlahu. Pokrývaly ji stovky nahnědlých fleků. Raději okamžitě zvedl pohled. Ten však nebyl o nic lepší. Okamžitě mu došlo kde je. Uprostřed stál kovový stůl na jeho okrajích byly řetězy a tlusté pásy, aby se ten, kdo na něm ležel, nemohl ani hnout.

Zsadist měl najednou pocit, že se zalkne. Jen jediné ho donutilo znovu se pohnout. Bella. Rozrazil dveře, vedoucí z výslechové místnosti a vpadl do dlouhé tmavé chodby. Bylo tam několik dveří. Její vůně byla stále silnější a ani ten odporný zatuchlý zápach ji nedokázal přerazit.

Když ho dovedla ke dveřím úplně na konci, nezdržoval se hledáním klíče. S rozběhem vrazil ramenem přímo do nich. Okolo se rozlétly úlomky a třísky. Kolena se mu podlomila a Zsadist doklekl přímo na špinavou betonovou podlahu. Ne tím nárazem, ale pro to, co uviděl před sebou. Byla tam. V malinké cele sotva tři na tři metry ležela bezvládně na zetlelé matraci. Nereagovala. Jen dech se jí sípavě dral přes rty.

Natáhl k ní ruku. Třásla se mu tak, že se jí bál i dotknout. Jen tam klečel a zíral na ni. Na to, co jí provedli. Byla od krve a on si až příliš dobře uvědomoval, že jen její. Přes tvář se jí táhlo několik modřin, ret měla rozražený a opuchlý.

Díval se na ni, i když ho ten pohled zabíjel. Probral ho až pohyb za ním. Slyšel dusot nohou některého z bratří. Stáhl si prudce kabát a pak jím opatrně Bellu přikryl. Balil ji do něj, jako by byla křehká porcelánová panenka.

Když Rhage doběhl až k němu, Zsadist ji už zvedal v pažích.

„Zsadiste, měl...“

„Uhni.“

Zsadist se vzpřímil a otočil k bratrovi, který tarasil dveře. Ten se neodvážil odporovat. Jen sledoval jak s ní kráčí chodbou ven. V rukou měl ale neodbytný tik mu ji vyrvat a dostat co nejdále od něj. Z nevysvětlitelného důvodu mu na ní záleželo, ale ani to nic neměnilo na tom, že Zsadist nenáviděl ženy. Všichni v bratrstvu věděli, že je jen otázkou času, kdy překročí únosnou mez a Rhage se bál, aby tou mezí nebyla právě Bella.

 

Zsadist s ní vyšel až ven a Rhage ho následoval pozorujíc každý jeho pohyb. I ostatní se zarazili, když ho viděli.

„Nelíbí se mi to,“ zavrčel Rhage.

Ostatní bratři raději mlčeli, ale i jim z toho běhal mráz po zádech. Věděli, čeho je Zsadist schopný, ale nikdo se mu teď neodvažoval vejít do cesty. I Wrath zamyšleně sledoval každý jeho krok.

 

Zíral před sebe mířil přímo k autu, které tam stálo. Nedokázal se podíval dolů na ni. Když ji vynesl z toho tmavého sklepení a viděl její zuboženou tvář lépe. Měl chuť začít řvát. Chtěl si ji přitisknout k sobě, aby věděla, že už nedovolí nikomu se jí ani dotknout, ale byla tak křehká. Její váhu téměř necítil. Jako by byla už jen hromádka kostí.

Potřeboval ji odtud dostat co nejdříve, ale přemístění by nezvládla. Došel tedy k autu, které tu po bezduchých zůstalo a otevřel dveře spolujezdce. Ani se ho neobtěžovali zamknout a klíčky ležely na palubní desce. Nikdo z nich nečekal, že by je tu mohli objevit.

Položil ji opatrně na sedadlo a opřel, aby se jí leželo co nejpohodlněji. Pak ji ještě připoutal pásy. Dotýkal se jí nejopatrněji, jak vůbec dokázal. Když se konečně narovnal, uvědomil si, že celé auto je načichlé pachem bezduchých. Dělalo se mu z toho zle.

 

Phury nevěřícně sledoval, jak se jeho bratr Belly dotýká. Měl chuť ho od ní odstrčit, ale to s jakou opatrností s ní zacházel, ho udivovalo. Takhle ho nikdy ještě neviděl. Pak jako by byl najednou zpátky. Okolo zařinčelo sklo, když Zsadist prorazil pěstí okno na dveřích spolujezdce. Pak auto pajdavě obešel a nasedl.

Wrath se právě s Rhagem vraceli z prohlídky sklepení.

„Našli jsme tam ještě další tělo,“ zavrčel Wrath. „Není mrtvý déle jak pár hodin.“

Ohlédli se za autem, když se pomalu rozjelo po lesní cestě.

„Asi bychom se měli vrátit,“ zavrčel. Bylo mu jasné, že Bella bude potřebovat někoho, kdo ji ošetří a sama Stvořitelka mu byla svědkem, že z představy, že by se Beth nebo i Mary měly přiblížit k Zsadistovi, mu nebylo právě nejlépe.

 

>>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V objetí zrůdy 2:

6. Texie admin
31.07.2011 [20:21]

TexieNo a co se týče dalšího dílu...
Právě jsem ho dokontrolovala a jdu ho vložit Emoticon

5. Texie admin
31.07.2011 [20:20]

TexieArminka:
jj a to se mi na něm líbí, takové nespoutané zvířátko Emoticon
co se děje týče, tak jejich seznámení a rodící se pouto tam být musí, takže v tomhle budou příběhy ještě podobné (jak moc netuším, protože knihu jsem četla už před nějakou dobou a moje pamět a fantazie si to docela hodně zkreslila)

4. Arminka přispěvatel
31.07.2011 [19:23]

ArminkaZatím se to rýsuje podobně jako v knížce, i když mi tady Zsadist připadá trochu hrůzostrašnější. Emoticon

Roozhodně je to zajímavé a věřím, že se to ještě pořádně zkomplikuje. Emoticon

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. annaliesen
31.07.2011 [19:12]

paráda honem další díl Emoticon Emoticon Emoticon

30.07.2011 [14:04]

NikkiRÚžasnýýý :) Souhlasím, šikulka Emoticon Těším se na další díl :)

1. Lenka
29.07.2011 [10:57]

A kde máš další písmenka? Emoticon
Jsi šikulka a moc se těším na pokráčko. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!