OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Diary of the Hunters of Supernatural - 4. kapitola



Diary of the Hunters of Supernatural - 4. kapitolaKaždý z nás má tajemství, ale my, lovci, jich máme mnohem víc. Chráníme náš svět před zlem. Před démony, duchy, upíry a podobnými zvěrstvy. Nedostáváme za to žádná ocenění, žádné diplomy nebo poháry. Neděláme to pro úspěch a obdiv. Děláme to, protože chceme lepší svět. Pro nás všechny.
Celá kapitola se bude převážně věnovat Luc a Deanovi.
Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat: AndyAlice, BJaneVolturi, AndieNaill a TerezC.
Faillë

4. kapitola - Andělská mrcha a jeden nenapravitelný lovec

 

Všichni lovci makali, až se z nich jen kouřilo. Kar se snažil pokud možno co nejvíc flinkat, ale Blake, která ho pokaždý švihla mokrým hadrem přes hlavu, ho donutila pořádně makat. Dean si u práce prozpěvoval. Zase. Tentokrát ho však musela snášet Luc, která s ním drhla kuchyň v přízemí.

„Carry on my wayward son. There'll be peace when you are done. Lay your weary head to rest. Don't you cry no more...“ Luc naštvaně mrskla hadrem o kuchyňskou linku, kterou by si někdo mohl splést s prasečím chlívkem a vrhla jeden vražedný pohled na toho slavíka, co tu pěl ty svoje rockové vykopávky, co občasně slyšela u Blake, ale ta zpívala mnohem líp než on, to musela uznat. Dean zaregistroval pohled na svém, podle něho, sexy těle, které opěvovalo už několik desítek žen. „Potřebuješ něco?“ zeptal se mile a přihodil jeden ze svých pověstných sexy úsměvů, kterým dostával holky do postele.

 

A víš, že jo? Třeba aby jsi chvíli mlčel! vyletěla na něj Luc a tvářila se jako samotný bůh pomsty. Ten jeho přiblblej úsměv ji ještě víc dopálil. Měla co dělat, aby mu ho nevymazala z tváře. Blbeček jeden frajerskej! zanadávala si v duchu. Dean jako naschvál, samozřejmě, že naschvál, začal opět zpívat další rockovou vykopávku. Bože, za co mě trestáš?“

„Můžeš mi říkat Dean,“ pronesl pyšně Dean a opět se na Luc usmál. Ta zatla ruce v pěst. To však nezabíralo.

Vrhla se na toho 'borce světa'. Chtěla použít svůj pověstný pravý hák, ale noha zapletená do nějakého provazu jí v tom zabránila. Podrazilo jí nohy. Zatracené lano! Naštěstí Luc spadla do měkkého, jelikož s sebou strhla i staršího z bratrů Winchesterů. Ten chlípník zneužil situace a přetočil si Luc pod sebe. „Ták,“ protáhl, „kde jsme to skončili?“ zeptal se mile a znovu se usmál.

„Nó,“ protáhla černovláska taky a mile se na něj usmála, „řekla bych že tady.“ Začala se k němu přibližovat. Zastavila se až ve chvíli, kdy byly jejich rty sotva pět milimetrů od sebe. Dean to už chtěl dokončit, když se mu zkřivil obličej bolestí. Skulil se z Luc a držel si svoje intimní partie. Luc vyskočila na nohy a začala oprašovat svoje drahé hadříky, které spíše odkrývaly, než zakrývaly její dokonalou postavu. Ladným krokem překročila Deanovu 'mrtvolu', vzala hadr a opět se vrhla do drhnutí linky.

Do kuchyně vpadla Blake, div, že nezakopla o Winchestera, který stále skučel na zemi.

„Sakra, Ginger, to nemůžeš uklidit ten bordel na zemi?!“ houkla Blake na Luc, která se na ni znechuceně otočila.

„Co zas potřebuješ, Rose?“ zeptala se černovláska otráveným hlasem, který byl ještě otrávenější než jablko pro Sněhurku. „A ten bordel si ukliď sama, jestli ti nějak překáží,“ dopověděla s úšklebkem na rtech. Blake přešla poznámku o úklidu Winchesterova těla bez povšimnutí, jenom se pro sebe ušklíbla.
„Dneska večer, ty a Zeke, v našem pokoji,“ řekla naprosto chladně Blake svoji zprávu, kvůli které sem vlastně přišla. On by to byl zázrak, kdyby Blake mluvila s Luc kvůli něčemu jinému. Jediná konverzace se týkala lovu, nebo se hádaly. Na to se Blake otočila a svižným krokem odešla z místnosti. Luc se podívala na toho tragéda, který se stále válel po zemi.

„Vždyť to ani nebyla pořádná rána,“ zavrčela Luc a chtěla pomoct Denaovi na nohy, jenže Dean byl pěká svině a strhl Luc opět na zem. Začal se k ní sklánět. Pro jistotu ji přišpendlil nohy k podlaze, přeci jenom nechtěl riskovat další útok na svoji chloubu. „Hele, ty si nedáš pokoj, že?“

„Ne,“ řekl rozhodně Dean. Zavrtěl hlavou, aby svoje tvrzení upevnil. Luc se ho od sebe snažila odstrčit alespoň pomocí rukou, když nohy měla znehybněný, ale bylo jí to k ničemu. Dean má sílu, to musela uznat. Je otázka jestli má i mozek. Na tohle téma by se dalo dlouhý hodiny diskutovat, ale výsledku by jste se zřejmě nedobrali. On se totiž Dean občas chová jako naprosto dospělej člověk a jindy je horší než pětiletý dítě.

Winchester se začal nebezpečně přibližovat. Luc by teď klidně brala další návštěvu Blake, se kterou se nemusela. Jenže Blake měla momentálně jiné starosti a vše co potřebovala Luc sdělit, už vyzvonila při její poslední a zároveň jediné návštěvě. Dean se začal radovat, přeci jen kdyby o to Ginger nestála, tak začne křičet jako každá jiná holka. A to že nekřičela, znamenalo jediné - Dean je stále neodolatelně sexy.

„Hele, budeš tu ležet a čumět na mě jako na svatý obrázek, nebo už mě konečně políbíš? Já jen, že už bych to utrpení chtěla mít za sebou,“ zavrčela Luc temně, až z ní šel strach. Tahle věta vzala Deanovi pomyslný vítr z plachet a najednou nevěděl, co má dělat. Kdyby Luc měla možnost, tak by právě poklepávala nohou do rytmu nějaké její oblíbené písničky. Dean těkal pohledem z Luciiných očí na její rty. Oči. Rty. Oči. Rty. Luc zvědavě povytáhla obočí. Dean se opět podíval na její plné rty, které se lehce leskly díky nějakému balzámu. Kmitl pohledem na její krk, kde divoce pulzovala krev v krční tepně. Sjel pohledem ještě níž k jejímu výstřihu, který lehce odhaloval pevná kulatá ňadra. Luc už to pomalu přestávalo bavit jenom tam takhle ležet a snášet ty jeho pohledy.

Dean se ocitl na zemi, ani nevěděl jak. Zase. Podíval se nad sebe a spatřil naštvanou černovlásku, která opět oprašovala svoje oblečení. Mimoděk se na na něj podívala vražedným pohledem, který by zabil i Chucka Norrise, který je nesmrtelný.

„Winchestere, jestli si potřebuješ vrznout, zkus Anču Dlaňovou.“ Na to Luc pohodila vlasy a odešla houpavým krokem, který spíše patřil na přehlídková mola, pryč. Ve dveřích se málem srazila s tím druhým Winchesterem. „Tvůj kluk leží támhle na zemi a kulíruje si svoje nádobíčko na vaši žhavou noc,“ oznámila mu polohu jeho bratra, jelikož určitě nešel za ní.

„Ehm. Cože?“ nechápal dlouhán, který se musel pořádně sklonit, aby viděl černovlásce do očí. Luc protočila oči, že to muselo být slyšet až v Africe.

„Ale nic. Musím říct, že jsem od Rose slyšela, že jste vážně velcí tragédi, ale že až takový,“ nechápavě kroutila hlavou, „to jsem tedy netušila.“ Sam na ni nechápavě zíral. Až po chvíli mu to došlo. Raději však změnil téma, nechtěl černovlásce vysvětlovat, že on je ten chytřejší a že jsou jenom bratři.
„Kde najdu Rose?“

„Hledá stopy,“ zabručela černovláska, která se Blake chtěla pomstím. Ona si lítá po domě a hladá stopy, zatímco ona musí makat.
„Díky!“ vyklopil ze sebe Sam. Objal Luc, která se zatvářila značně zděšeně a i trochu znechuceně. Přeci jenom nemusela mít všechno a do toho se počítá i obejmutí od mladšího Winchestera. Než se však Luc vzpamatovala, byl dlouhán kdesi v háji.

Černovláska už byla nějakou dobu na průzkumu. Nikde nikdo. Nikde nic. Jenom neuvěřitelný nepořádek, který rozhodně nebude uklízet! To s radostí přenechá někomu jinému.

Zašla za ohyb chodby. Přimrzla na místě. Před ní stálo to monstrum, které, nejspíš, terorizoval tenhle hotel.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Diary of the Hunters of Supernatural - 4. kapitola:

9. AndieNaill přispěvatel
24.02.2012 [22:38]

AndieNaillTohle prostě neomrzí... Dá se to číst pořád dokola a prostě to neomrzí. Emoticon Tohle je prostě bomba. Stejně jako celí Huntíci...
Faill, ty moc dobře víš, že já prostě píšu hooodně dlouhý romány, co se týče komentářů, ale teď mi nějak utekla slova. Já nevím, co bych na to řekla. Je to prostě geniální... Něco takovýho dokáže napsat jen málo kdo. A ty to umíš všechno tak parádně popsat... No, prostě tleskám a další slova chváli si nechám na příště... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS: Že mě nesklameš a další dílek bude brzo???... Emoticon Emoticon Emoticon

8. DarknessB přispěvatel
29.09.2011 [18:34]

DarknessBNebudu se rozepisova: souhlasím s BJaneVolturi... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 19.09.2011 [21:52]

Panenko na nebi, jsem obrovský fanda Lovci Duchů, ale tohle je vážně bezvadný, budu si muset přečíst starší kapitoly, ale to je mazec, pokračuj, je to vážně úžasný a hlavně ta fotka Deana a moje nejoblíbenější písnička od Kansas :-) Emoticon

6. RoSalie007
19.09.2011 [21:18]

skvelé, skvelé, skveléééé!!!! len makaj na ďalšej :D :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. MaryCullen
19.09.2011 [21:17]

Teda! Al mi to doporučila a musím říct že ses překonala! Rychle další!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Paxlinka
19.09.2011 [21:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tahle povídka je skvělá, omyle jsem na ni narazila, když jsem prohledávala a nelituju toho. Rychle další!

3. lucy
19.09.2011 [21:12]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. BJaneVolturi
18.08.2011 [17:38]

Tak tahle kapitola je perfektní. Nebudu sem psát, ať je tu další kapitola co nejdřív, protože tuhle větu nemá rád snad nikdo. Mimochodem, Luc Deana sejmula perfektně. Chudáček malej Dean, divím se mu, že na ni ještě něco zkouší. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AnneEyre přispěvatel
18.08.2011 [11:05]

AnneEyreDěláš si ze mě srandu? Nechci vědět, jak to Luc udělala, každopádně se/ji musím pochválit. Ta holka je geniální! Ale z nějakýho důvodu mám pocit, že proti Blake má Luc IQ houpacího koně.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!