OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Cesta osudu 8. kapitola

Cesta osudu 8. kapitolaJennys se znovu setkává s Elijahem za zvláštních okolností a dozví se pravdu nejen o sobě, ale i o její mrtvé matce. Dozví se něco zvláštního a pro některé i něco neuvěřitelného. Jak tohle dopadne? :)

 

New life, new love - 4. kapitola

New life, new love - 4. kapitola Prvé stretnutie Caroline a Nikol. Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Ta třetí - 3. kapitola - Návrat

Ta třetí - 3. kapitola - NávratDruhá řada povídky Dvě strany téže mince s názvem Ta třetí.

Věci se začínají komplikovat. Že by Damon něco z toho tušil, akorát se rozhodl, že se o to s Kate nepodělí?

 

Pravá láska - 8. kapitola

Pravá láska - 8. kapitolaKatherine je uvolněna z kobky a s Klausem se vrací do domu, ale Klaus najednou nemůže najít Elenu. Utekla? Někdo ji unesl? Na to Klaus zjistí odpověď.

Novinka

You are my little bitch 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

You are my little bitch 1. kapitolaCaroline je člověk, jednou potká Klause, který jí zachrání v baru. Všechno vypadá dobře až do doby, kdy Caroline zjistí, že Klaus není tak obyčejný, jak si myslela.

Dokončeno

Kto som? Epilóg

Kto som? EpilógPosledná kapitola! Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Cesta osudu 7. kapitola

Cesta osudu 7. kapitolaJennys myslí stále na nevydařený venek se Stefanem. Prázdniny nakonec rychle uběhnou a Jennys jde první den na novou školu. Je to přesně takové, jak to čekala, že to bude. Nakonec je vyprovokována. Jak to dopadne? :)

 

Ta třetí - 2. kapitola - Lovec

Ta třetí - 2. kapitola - LovecDruhá řada povídky Dvě strany téže mince s názvem Ta třetí.

Návrat do Mystic Falls za Kate a Damonem. Vrátí se někdo se mnou?

 

Cesta osudu 6. kapitola

Cesta osudu 6. kapitolaJennys jde navštívit tu dívku, která byla zraněná záhadným způsobem, a slíbí jí, že udělá vše pro to, aby se dostavila nějaká spravedlnost. Půjde i ven se Stefanem, na kterého pořád musí myslet. S Jennys se poslední dobou dějí divné věci. Víc se dočtete v této kapitolce. :)

 

Kto som? 22.časť

Kto som? 22.časťČo bude s Nikol? A kde sú Klaus a Damon? Príjemné čítanie praje Alexis.

 

New life, new love - 3. kapitola

New life, new love - 3. kapitola Konečne normálne vyšetrovanie! ;-) Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Pravá láska - 7. kapitola

Pravá láska - 7. kapitolaRebekah se dohaduje s Klausem, který se nakonec vydá do města a tam narazí na někoho, kdo mu podstatně změní život a nakonec i celý pohled na věc.

 

New life, new love - 2. kapitola

New life, new love - 2. kapitola Telefonát. Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Kto som? 21.časť

Kto som? 21.časťKrutá pravda. Príjemné čítanie praje Alexis.

 

New life, new love - 1. kapitola

New life, new love - 1. kapitola Nájde Caroline naozaj vlkodlačiu skrýš, alebo len obyčajnú pivnicu? A rozhovor s Lili. Príjemné čítanie praje Alexis.

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!