OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 2



Saina otevřela dveře, jenže nevěděla, kdo tam je. Nepoznávala toho muže. Zjistí Saina nebo Solla, kdo to je? Nezjistí. Solla najde Dase na hřbitově a Sainu u domu Salvatorů. Proč tam Saina přišla? O čem s nimi chtěla mluvit?

Solla
 
Zatímco Saina otevírala vchodové dveře, já jsem šla do svého pokoje a otevřela okno, abych věděla, co se tam dole děje. Chvilku bylo ticho, když vtom někdo z nich promluvil...
 
„Je Solla doma?" zeptal se ten muž.
 
„Kdo jste?" zeptala se sestra.
 
„Někdo, kdo hledá Sollu," odpověděl.
 
„Solla není doma, třeba příště příjdete včas," odpověděla sestra.
 
„A kde je?" zeptal se.
 
„Nevím, už se pár dní pohřešuje."
 
Musela jsem se zasmát. Já že se pohřešuji? Nikdy! Zaslechla jsem zezdola smích. Asi mu to taky přišlo divný. Seběhla jsem ze schodů dolů ke vchodovým dveřím a schovala se za skřín, která byla blízko k těm dveřím. Čekala jsem, co se stane, ale sestra zabouchla dveře a šla do mého pokoje. Co tam jde dělat? Co tam chce? To si myslí, že já nejsem zvědavá a že jsem sem nešla? Blbost! Šla jsem za sestrou, jenže ona někam zmizela, nikde jsem ji nemohla najít... Bylo to divné. Šla jsem najít Dase, třeba ten ví, kde je Saina, jenže on taky nikde. Už to bylo vážně divné. Ve svém pokoji jsem našla malinký papírek, na kterém byly dva vzkazy od Dase a Sainy.
 
Šel jsem spát ke kamarádovi, vrátím se až zítra odpoledne.
Das
 
Šla jsem do baru poblíž našeho domu, kdybys něco potřebovala, zavolej.
Saina
 
Proč nechávají vzkazy, když na nich vlastně lžou? Das nemohl jít spát ke kamarádovi, jelikož on ani žádné kamarády nemá, takže kde ho mám, sakra, hledat? Saina nemohla jít do baru, protože jí ještě nebylo osmnáct let. Kde ty dva mám hledat? Aha, už vím. Že mě to nenapadlo dřív! Oblékla jsem se a odešla z domu ven. Cíl byl jasný, hřbitov. Nikde jinde přece být nemůže! Už byla tma, když jsem tam dorazila. Podívala jsem se, kolik je hodin, na kostel, bylo už deset hodin večer. Otevřela jsem bránu hřbitova, která zavrzala. Byl to hrozný zvuk. Otevřela jsem bránu a vydala se do mladší části hřbitova, prohledala jsem tam všechno, jenže on nikde. Tak jsem sebrala všechnu odvahu a šla do té starší části hřbitova. Doléhaly ke mně hlasy cizích lidí, ale i Dase. Když jsem tam přišla, tak jsem mezi nima nemohla Dase najít, protože těch společníků bylo opravdu hodně. Všichni byly opilí, přesně jak jsem čekala. Das byl také trochu opílý, ale méně než všichni dohromady.
 
„Dasi, pojd, musíš jít domů," řekla jsem ospale.
 
„Ne, já nikam nejdu, já jdu za chvilku spát ke kamarádovi," vyštěkl.
 
„Nech toho, já moc dobře vím, že ty žádné kamarády nemáš," docházela mi trpělivost.
 
„Lituju lidi, kteří se mnou nemají nervy, protože ty patříš mezi ně, a dneska ti to rozhodně neulehčím." Vypil flašku vína. Už byl opravdu opilý!
 
„Každou chvilku se vymlouváš, že nikam nejdeš, ale když jdeš někam pařit, tak neodmlouváš..." řekla jsem.
 
„A ty se mi divíš?" řekl a šel pryč. Já už jsem to ale vzdala, takže jsem šla domů. Jenže před domem mě něco napadlo, půjdu najít Sainu.
 
„Sollo, co tady děláš?" řekla rozzuřeně.
 
„Já ani nevím, myslím, že bys měla být už dávno v tom baru, takže co děláš tady?" zeptala jsem se jí.
 
„Aha, to jo, to... Promiň..." řekla a já jsem nepochopila význam věty.
 
„To se... Se neomlouvej, to se... Stane, když jdeš na návštěvu k někomu, že?" zeptala jsem se.
 
„Nedělej ze mě debila," oznámila.
 
„Nedělám z tebe debila," nesouhlasila jsem s ní.
 
„Přišla jsem si tady s nima vyřídit účty, jenže tady najdu tebe, takže vypadni, nebo se naštvu," rozzlobila se.
 
„Tak jo, klid. Už jdu," řekla jsem a rozesmála se. Co mi tak může udělat?
 
„To vidím," řekla.
 
Raději jsem už vážně odešla od ní pryč. Když jsem nikde Sainu neviděla, vzala jsem to kratší cestou a schovala se poblíž toho domu, u kterého náš rozhovor proběhl. Nevěděla jsem, čí to je dům. Našla jsem si okno, které bylo otevřené, a schovala se vedle něho.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mezi dvěma světy: Lidský a upírský - 2:

1. Mona
25.05.2014 [7:24]

Vypadá to fakt dobře! Moc hezký závěr :3

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!