OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Kto som? 7.časť

Kto som? 7.časťKlaus odišiel a Nikol čaká nemilé prekvapenie v podobe dvoch nevítaných hostí. Každý názor poteší, či už kritika alebo chvála. :) Alexis.

 

Kto som? 6. časť

Kto som? 6. časťTakže, táto kapitola už bola napísaná, ale potom som dostala lepší nápad a tak som ju musela celú prerobiť. Prosím, zanechajte aspoň smajlíka.
Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Kto som? 5. časť

Kto som? 5. časťV tejto kapitole sa Nikol poháda s Damonom a príde na nejakú teóriu ohľadom jej pôvodu. Konečne na scénu prichádza Klaus a s ním aj Nikolina minulosť. Prosím, kto číta, zanechajte aspoň smajlíka. :) -Alexis. ;)

 

Kto som? 4. časť

Kto som? 4. časťS Nikol sa niečo deje. Príde niekto na to, čo? A prídu na to včas?
Urobila som nový obrázok, snáď sa bude páčiť. Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Kto som? 3. časť

Kto som? 3. časťPrepáčte, že tak giganticky dlho nebola časť, ale mala som strašne veľa verzií, ako to môže pokračovať a všetky sa mi páčili, tak som sa snažila dať všetky dokopy a pomedzi to aj škola... fakt, prepáčte.
V tejto kapitole zistíme, že Nikol rada pokúša osud.
Príjemné čítanie, Alexis.

 

Kto som? 2. časť

Kto som? 2. časťMenšia prechádzka mestom, nová osôbka a možno aj zmeny plánu.
Chcela by som Vám ešte poďakovať za komentáre k minulej kapitole. Naozaj ma motivovali k napísaniu ďalšej časti. Poprosím komentujte aj naďalej.
Príjemné čítanie praje Alexis.

Novinka

Kto som? 1.časť

Kto som? 1.časťTakže toto je moja prvá poviedka. Je to fanfiction na TVD/TO. Dúfam, že sa Vám bude páčiť.
Nikol je šestnásťročné dievča, ktorému pred dvomi rokmi zomreli rodičia. Doteraz žila u svojej babičky, ktorá sa o ňu už nemôže postarať. Rozhodne sa teda vycestovať do Mystic Falls, kde by mal žiť posledný člen jej rodiny. Po príchode sa však dozvie, že veci nie sú také, akými sa zdajú byť. Zvládne Nikol tieto fakty prijať alebo ju to úplne zničí?

 

Jiná tvář - 5. kapitola

Jiná tvář - 5. kapitolaKdyž se do pátrání vložil Damon, na světlo vyšel další kousek skládačky, který Ashen přivede k čarodějce. Jenže ne všechno je tak jednoduché, aby se to vyřešilo za den a právě tohle tajemství k těm jednoduchým nepatří...

 

Fixing - 13. kapitola

Fixing - 13. kapitolaUdrží Lily svou hru i tváří v tvář Klausovi? A posune svůj plán na další příčku? Bude Caroline stále vítanou kamarádkou? Rozhovory a telefonáty...

 

Fixing - 12. kapitola

Fixing - 12. kapitolaKoho si Lily přizve na pomoc ve svých plánech? Kdo hraje hru proti ní a jakou? Setká se konečně s Klausem? Dohoda a párty u Rebeky vám prozradí víc...

 

Fixing - 11. kapitola

Fixing - 11. kapitolaPo ne zrovna krátké odmlce jsem zpět a se mnou i další kapitola Fixing.
Lily se dává dohromady s Rebekou. Mají sice společnou minulost, ale Lily stále dělá, že si ji nepamatuje. Proč? Kdo všechno má o ni starost? A přijde na způsob, jak se ve své síti nezamotat a dotáhnout vše sama do konce, nebo jí v tom bude muset někdo pomoct?

 

Fixing - 10. kapitola

Fixing - 10. kapitola„It's always gonna be Stefan." Yea, really?
„Vždycky to bude Stefan." Jo, fakt?
Znovu nahlédneme do života Lily Salvatore. Tentokrát do rozhovorů s oblíbeným bratrem. Dozvíme se ovšem i něco málo o jejím vztahu ke Stefanovi. Co za tím vězí? Proč před Damonem stále něco skrývá? A je téma jejího promlouvání k němu to, co přijela napravit?

Dokončeno

Little Dirty Secret - Epilóg

Little Dirty Secret - EpilógTak a je tu epilóg. Čo viac dodať? Snáď len príjemné čítanie. :)

 

Little Dirty Secret - 34. kapitola

Little Dirty Secret - 34. kapitolaEmily a Jessica Wildenové.
Snáď sa bude páčiť.

 

Little Dirty Secret - 33. kapitola

Little Dirty Secret - 33. kapitolaÚvahy.
Snáď sa bude páčiť.

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!