OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » New life, new love - Prológ



New life, new love - PrológPo strednej sa Caroline vybrala študovať na policajnú akadémiu. Teraz je z nej vážená detektívka, Caroline Forbesová. Má dokonalý život a upírstvo je jej neoddeliteľnou súčasťou. Ale čo ak sa v Miami začnú strácať ľudia a telá sa nachádzajú roztrhané na kusy alebo úplne bez krvi? Urobil to vôbec človek? Príjemné čítanie praje Alexis.

„Zatýkam vás za vraždu Nathaniela Crossa. Máte právo nevypovedať,” povedala som a nasadila som tomu chlapíkovi želiezka. Vylúpil zlatníctvo a zavraždil predavača. Ostala po ňom žena a dve deti. Vážne nerozumiem ľuďom, ktorí by kvôli peniazom zabíjali. Možno to bude tým, že peniaze nepoužívam, kto vie?

Vyšla som z vypočúvacej miestnosti a toho chlapa som dala policajtovi, stojacemu pred dverami. Došla som až k automatu na kávu, kde som si dala čiernu kávu s mliekom a dvoma kockami cukru.

Došla som až do svojej pracovne, vyložila som si nohy na stôl a užívala som si pokoj, pokiaľ sa dalo. Za chvíľu tu bude určite nejaká ďalšia vražda. 

Začala som rozmýšľať, nad Mystic Falls. Ako sa tam asi majú? Elena s Bonnie sú po vysokej, Matt odišiel za Rebekou do New Orleans a Tyler? Netuším. Mal by sa tiež nachádzať niekde v okolí New Orleans, keďže ma vymenil za pomstu Klausovi. Ak vôbec žije. A vlastne, je mi to jedno. Opustil ma práve vtedy, keď som ho najviac potrebovala. Keď mi zomrela mama. Pri jednej akcii ju zastrelili. Hlavne kvôli nej som sa dala na túto prácu. 

Niekto zaklopal na dvere, čo ma prerušilo zo spomínania na maminu smrť. Vďaka ti, neznámy.

„Ďalej!” zakričala som z miesta a sledovala som, kto vojde. Bola to moja sekretárka a najlepšia kamarátka. A taktiež bola upírka.

„Ahoj Lili, deje sa niečo?”

„Snáď si si nemyslela, že dnes si už skončila. Sme predsa v Miami, tu sa vraždí, ako na bežiacom páse. V lese, v Kempárskej chate, sa našli mŕtve telá táborníkov. Teda, ak sa to dá nazvať telá. Sú roztrhané na kusy. Vraj to bol medveď. Ale chata bola zamknutá zvnútra,” povedala mi v rýchlosti Lili.

„Jasné, medveď. Prišiel, odomkol si, navečeral sa a pred odchodom ešte zamkol,” povedala som ironicky, vzala som si bundu a vyrazila som na miesto činu.

Všade bolo kopec policajtov alebo civilistov, ktorí sa nám plietli pod nohy. Potrebovalo to tu upratať!

„Všetci ma počúvajte!” zakričala som z plných pľúc. Prekvapivo, všetci stíchli a počúvali.

„Prebieha tu policajné vyšetrovanie. Tí, ktorí tu nemajú čo robiť, nech odídu,” rozdala som rozkazy a čakala, kým sa to tu vyprázdni. 

O chvíľu tu bol len náš vyšetrovací tím a zopár civilných jednotiek. Konečne sa tu dalo dýchať! Vážne, ako upír vnímam veľa pachov a teraz ich tu bolo nadmieru veľa.

Vstúpila som do chaty, kde ma okamžite ovial závan krvi. Šťastie, že som sa ráno kŕmila. Lili neklamala, naozaj sú tu len časti tiel. Fuj! Ak toto urobil človek, tak to musí byť poriadne zvrátený psychopat! Ale ako inak by som si mala vysvetliť, že bolo zamknuté? Ak by to bol medveď, musel byť už dnu, čo by si asi ľudia všimli a určite by sa s ním nezamkli v chate.

Prekročila som policajnú pásku a obzrela som si pozostatky zblízka. No, asi si počkám na výsledky pitvy. Ak nejakú vôbec budú robiť, pretože pomaly nie je z čoho. 

Začala som sa prechádzať po chate, keď podo mnou zavŕzgala podlaha. Odkryla som koberec a uvidela niečo, ako vchod do pivnice. Niečo podobné mal Tyler na svoje premeny. Rýchlo som to zase zakryla. Musím sem prísť v noci, keď tu nebude toľko ľudí. Nebudem riskovať nejaké čarodejnícke dúpe. 

Vyšla som von a zamierila som si to k môjmu autu. Ešte som sa otočila, aby som si poriadne prezrela okolie, keď som za stromom uvidela postavu. Žmurkla som, a nikto tam nebol. Asi sa mi to len zdalo. Začínam byť paranoidná, super!

Na stanici som okamžite vtrhla do Lilinej pracovne.

„Čo je?” spýtala sa, keď som tam vpadla.

„Potrebujem s tebou hovoriť, osamote,” dodala som, keď sa mi chystala povedať, nech začnem.

„O čom?”

„Poďme k nám,” povedala som a vyrazila som von z budovy. S Lili bývame spolu, v jednom z najluxusnejších bytov v Miami. Ale inak si žijeme celkom skromne, aby sme nevzbudzovali pozornosť.

Vstúpila som do bytu v závese s Lili. Bundu som zavesila na vešiak a prezula som sa z drahých lodičiek do mäkkých papučiek v tvare zajačika. Milujem ich!

Prešla som k skrinke, odkiaľ som vybrala dva poháre a naliala som nám krv. Usadila som sa na sedačke a Lili si sadla oproti mne.

„Tak, sme tu. O čom si chcela hovoriť?”

„Po ceste na stanicu ma napadla bláznivá teória. Mimochodom, v noci ideme na miesto činu. Takže, keď som prezerala chatu, zavŕzgala podo mnou podlaha. Keď som odkryla koberec, bol tam malý otvor, zakrytý doskou. Dokonale to splývalo s podlahou. Môže to byť obyčajná pivnica, ale kto by si dal toľko práce, aby zamaskoval vchod do pivnice? Napadlo ma, vieš kde sa menia vlkolaci? Presne v takýchto pivniciach. A pred dvoma dňami bol spln, to je čas úmrtia tých ľudí. A ak sa ten vlkolak nespútal, v pohode sa mohol dostať von, priamo do chaty. A kto bol v chate? Naše obete. A to by vysvetľovalo aj to, prečo bolo zamknuté,” dopovedala som jej moju teóriu, aj keď dúfam, že nie je správna. Ja si s vlkolakmi totiž veľmi nerozumiem. Vždy majú blbú potrebu ma uhryznúť!

„A ty sa tam chceš v noci vydať,” skonštatovala Lili.

„Presne. Nie je spln, takže žiadne nebezpečenstvo by tam byť nemalo. Navyše, neviem to naisto. Možno je to len psychopat,” povedala som, dúfajúc, že ma v tom nenechá samú.

„Fajn, pôjdem s tebou. Ale skôr ako o polnoci nevstávam!” povedala a zmizla za dverami kúpeľne. 

Ja som umyla poháre od krvi a vybrala som sa spať. Vyzliekla som sa do spodného prádla a unavene som sa zvalila do postele. Nemá zmysel dávať si pyžamo. No a som na to príliš unavená. Nastavila som budík na pol jednu ráno.

Ak to je to naozaj vlkolak, čo budeme robiť? A je len jeden? Nemohla som sa zbaviť myšlienky, na vlkolačie uhryznutie a na Klausa. Vždy mi pomohol. Teda, ak vynecháme detail, že zato mohol on. Nad touto myšlienkou som sa pousmiala. Nevidela som ho odkedy som sa s ním vyspala. A neľutujem to. Vždy ma k nemu niečo ťahalo, ale nebolo to dosť silné na to, aby som sa vzdala všetkého, čo mám. Myslím, že je stále v New Orleans a kraľuje tam upírom. To meste je nimi prelezené až do morku kosti... S myšlienkou na moju spoločnú noc s Klausom som zaspala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New life, new love - Prológ:

5. nikisek
18.03.2014 [18:27]

krásné :3 rychle další!!

4. Alexis8301 přispěvatel
17.03.2014 [19:38]

Alexis8301Ďakujem! Ja zase dúfam, že ju aj dokončím! Emoticon Emoticon Tak to máš šťastie, taký milý brat... Emoticon

3. MarryAnn přispěvatel
17.03.2014 [18:53]

MarryAnn Emoticon Emoticon Emoticon Další úžasná povídka!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Doufám, že už úspěšně načítáš novou kapitolu!!! Emoticon Emoticon Emoticon
A brácha byl tak milý, že mě ještě nechal na počítači. Chce to pro něj potlesk Emoticon Emoticon Emoticon

2. Alexis8301 přispěvatel
17.03.2014 [16:04]

Alexis8301Ďakujem, si zlatá keď to po mne stále upravuješ. Emoticon Nabudúce si na to dám bacha, aj keď neviem či som to nepísala už minule... Emoticon

1. mima33 admin
17.03.2014 [13:28]

mima33Ahoj, znova si mala v texte nadbytok čiarok a to na miestach, kde nemajú čo hľadať. Plus pár preklepov, takže keď sa to bude opakovať, článok vrátim k oprave.
Čo sa názvu týka - používaj veľké písmeno len na začiatku.
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!