OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries



 

Pravá láska - 3. kapitola

Pravá láska - 3. kapitolaElenina a Elijahova cesta pomalu končí. Co se Eleně zdálo za sen? A co si o tom všem myslí Elijah?

 

Kto som? 15.časť

Kto som? 15.časťHnev, bolesť a útek.
Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Pravá láska - 2. kapitola

Pravá láska - 2. kapitolaTentokrát se bude vyptávat Elena. Na co se bude ptát?

 

Kto som? 14. časť

Kto som? 14. časťNikdy nie je tak zle, aby sa dalo povedať, že horšie už nebude.
Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Cesta osudu 2. kapitola

Cesta osudu 2. kapitolaTak máme tady druhou kapitolu této povídky. Jennys se jde v noci projít, protože nemůže spát. Na koho narazí? Proč má pocit, že ji někdo stále sleduje? Kdo je náš neznámý? :-) Příjemnou zábavu! :-) Přeje PetraCullen.

 

Fixing - 14. kapitola

Fixing - 14. kapitolaLily se konečně rozhodne pohnout se svými plány a učiní první důležitý krok - někomu vše vyzradí. Kdo to bude? A podaří se jí konečně popostrčit Elenu?

 

Kto som? 13. časť

Kto som? 13. časťNikol to do stromu schytala aj hlavou. Alebo je v tom aj niečo viac? Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Kto som? 12. časť

Kto som? 12. časťAko dopadne tento "pokec" s Damonom? Táto kapitola je trocha kratšia, ale tak snáď to nevadí. ;) Prosím, zanechajte svoj názor. Príjemné čítanie praje Alexis. :)

Novinka

Trochu jiný konec

Je to moje úplně první povídka FF na TVD. Takhle to podle mě mělo skončit. Stelena. Doufám, že se to bude líbit i těm, kteří fandí teamu Delena. Komentáře potěší, jak s kladnou, tak i s zápornou kritikou. Jak by řekla moje babička: „Nechť sa Vám páčí!"

Novinka

Pravá láska - 1. kapitola

Pravá láska - 1. kapitolaCo kdyby Stefan a Damon nezachránili Elenu od Elijaha včas a on jí vzal s sebou? Co by bylo jinak?

 

Kto som? 11. časť

Kto som? 11. časťAlkohol, najlepší priateľ... všetkého. Čo viac dodať? Zanechajte Váš názor. :) Príjemné čítanie praje Alexis.

Novinka

Cesta osudu 1. kapitola

Cesta osudu 1. kapitolaJe to má první kapitolová povídka na téma Upíří deníky. Jennys Standmanová, šestnáctiletá obyčejná holka, která byla vždy jiná než ostatní. Matka jí umřela nedávno a musí se přestěhovat do New Orleans k tetě. Nikdy nezapadala mezi své vrstevníky. Svůj volný čas nejradši trávila studováním psychologie a nadpřirozena. V první kapitole se stěhuje do New Orleans a zvyká si na nové prostředí. Byla bych moc vděčná, kdybyste mi napsali své názory. Díky. Příjemné počtení přeje PetraCullen.

 

Kto som? 10.časť

Kto som? 10.časťBude Tina v bezpečí? A ako na to zareaguje Nikol? Na scéne je znovu Klaus. Túto kapitolu by som chcela venovať MarryAnn. Snáď sa bude páčiť. :)
Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Kto som? 9.časť

Kto som? 9.časťMalá party ešte nikoho nezabila. Zatiaľ.
Príjemné čítanie praje Alexis.

 

Kto som? 8.časť

Kto som? 8.časťTakže ste mi dokázali, že poviedku čítate. Som Vám zato nesmierne vďačná. :)Prvý deň v novej škole a sebaľutovanie. Príjemné čítanie praje Alexis. :)

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 20   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!