OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » New life, new love - 2. kapitola



New life, new love - 2. kapitola Telefonát. Príjemné čítanie praje Alexis.

„...a tak som sa s ním vyspala. Zvyšok už poznáš,” dorozprávala som Lili moju story.

„Wow, tak v skratke. Najmocnejší hybrid na svete je do teba zamilovaný, vyspali ste sa spolu a nič? No tak, to chce pokračovanie, druhú sériu alebo tak nejako!”

„Spomaľ! Sľúbili sme si, že už sa nikdy neuvidíme, takže žiadna druhá séria nebude! Proste sadend!” Vážne, ja si s Klausom nemôžem začať. A ani neviem, či chcem. 

Čo to trepeš, samozrejme, že chceš! povedalo moje podvedomie. Super, hádam sa sama so sebou. A kto za to môže? Hybrid, ktorého už nikdy neuvidím!

„Nie, sľúbil ti, že už sa neukáže v Mystic Falls. Teraz si v Miami, zlato,” žmurkla na mňa Lili. Ona to vie lepšie, než ja! 

„Nechaj to tak, musíme ísť do práce,” oznámila som jej. Ráno sme si urobili voľno, ale pracovať proste musím. Teda nemusím, ale baví ma to. 

„Veď už idem,” rezignovane si povzdychla a začala sa obliekať. Ja som si už len nahodila kabát a mohla som vyraziť.

Na stanici bol poriadny zhon. Netušili sme, čo sa deje, tak som si odchytila jedného z nováčikov, ktorý ma za neskorý príchod nemôže zdrbať. No, môže ale nedovolí si to.

„Čo sa to tu deje?”

„Identifikovali sme odtlačky. Každý hľadá nejakú stopu,” povedal a odbehol preč. Uf, to bude zase deň.

„Lili, ideme,” zavelila som a vydali sme sa do mojej kancelárie. Na stole som mala spis a v počítačovej databáze mi nabehol majiteľ tých odtlačkov. Otvorila som jednu zo zložiek a mala som sto chutí ju zase zavrieť. Stačil mi jeden pohľad na fotku a už som vedela aj meno

„Do pekla! To si niekto robí srandu!” zanadávala som, keď som zistila, komu odtlačky patria.

„Čo sa deje? Komu patria?”

„Argh! Ja sa asi zabijem! Nie, ja ho asi zabijem!”

Lili to už nevydržala a pozrela na monitor. Uchetla sa a povedala:

„Iróniu osudu!” Dobre že sa nezvalila na zem z toľkého smiechu.

„To vážne? Tyler Lockwood?! Vážne? Tí hore majú naozaj zvláštny zmysel pre humor!” zanadávala som si zase. Toto nie je možné!

„No tak, upokoj sa. Možno je to len nejaká chyba. A aj keby to bol on, asi už dávno nie je v meste,” ukľudňovala ma Lili. Jej sa to povie. „Alebo skús zavolať Klausovi. Ten by predsa mal vedieť, či je v New Orleans, nie?”

„Ani nezačínaj. Vieš, že by som to neurobila,” okamžite som odmietla. A čo by som mu povedala? 

Ahoj Klaus, ide o Tylera. Nie je čírou náhodou v New Orleans? Už vidím, ako ma pošle do p... patričných miest.

„Ide predsa o vyšetrovanie. A hlavne o naše bezpečie. Ak sa premieňa, môže nás napadnúť. A nie každý má za zadkom Pôvodného hybrida...” povedala urazene.

„Podľa mňa to nie je dobrý nápad,” chcela som sa z toho nejako vykrúriť. Ale už som bola nalomená, chýba mi. Tá jeho otravnosť, dotieravosť. Bože, potrebujem doktora!

„Práve naopak. Ty vieš, že je to skvelý nápad. A navyše, vidím to na tebe. Potrebuješ ho, len obaja ste priveľmi tvrdohlaví na to, aby ste si to priznali. Tak mu zavolaj a nenápadne sa spýtaj na Tylera!”

„Keď ja neviem, nevidela som ho už asi tri alebo štyri roky. A teraz mu mám zavolať s tým, že mi chýbal? Dobre vie, že by som to nepriznala,” vykrúcala som sa ďalej.

„Care, ide o naše bezpečie! To sa chceš nechať zabiť? Neviem ako ty, ale ja chcem zomrieť dôstojne. Vlkolačie uhryznutie veľmi dôstojné nie je!”

„Dobre, dobre! Zavolám mu! Ale čo ak si zmenil číslo?” Moja posledná nádej.

„Caroline!” zavrčala Lili.

„Fajn, vyhrala si,” porazenecky som vydýchla a vytiahla z tašky mobil.

„A chcem vedieť podrobnosti,” povedala pri odchode z mojej pracovne. Zastavila sa v dverách, a čakala kým... ani neviem prečo tam čakala.

„Kša, choď už!” vyhnala som ju.

„Veď už idem,” zasmiala sa a odišla.

Vytočila som jeho číslo a čakala. Prvé zazvonenie, druhé zazvonenie... prosím, nemaj čas. Niekto tam hore sa naozaj baví!

„Caroline!” ozvalo sa z druhej strany. Ach, ako mi chýbal ten britský prízvuk.

„Ahoj Klaus. Ako sa máš?”

„Teraz už dobre. Ani nevieš, ako mi chýbaš. Deje sa niečo, že si mi zavolala?” No tak Care, to zvládneš.

Nemôžem len tak nasadnúť na prvý let do New Orleans, len kvôli jeho prízvuku. Aj keď, už som na pol ceste... Toto so mnou robí len jeden telefonát.

„Zatiaľ nie. Len potrebujem zistiť jednu vec a napadlo ma, že by si mi s tým mohol pomôcť?” Moje odhodlanie je už určite v lietadle, pretože pri mne určite nie je.

„Láska, vieš že ti pomôžem so všetkým. O čo ide?” Tak, a teraz tá najťažšia časť.

„Mohol by si mi zistiť, či je Tyler stále v New Orleans?” spýtala som sa s tým najzúfalejším tónom, aký som dokázala. Z druhej strany som počula tiché zavrčanie. Musela som sa zasmiať. „Hej, pokoj, Klaus. Je to z pracovných dôvodov,” dodala som so smiechom. On žiarli! Krásna predstava.

„Z pracovných dôvodov? Caroline, vážne, načo to potrebuješ vedieť?” opýtal sa s obavami v hlase. Nevidela sme sa štyri roky a aj tak sa o mňa bojí. To mi naozaj chýbalo. Ak by tu bol, tak by nás ochránil a toto by sme vôbec nemuseli riešiť. 

Ale on tu nieje, dodalo moje rozumnejšie podvedomie.

„Pracujem v Miami, ako detektívka. V lesnej chate sa našli mŕtve telá. Ehm... plus niečo, ako pivnica, kde sa premieňajú vlkolaci. A v tej chate sa našli aj Tylerove odtlačky. Bojím sa, že je tu. A naozaj netuším, čo sa deje, pretože on sa ako hybrid premieňať nemusí. Ja... neviem, čo si mám myslieť. Tak, prosím, povedz mi, že je v New Orleans.” Cítila som, že sa mu môžem zdôveriť. On mi naozaj chýba!

„Veľmi rád by som ti to povedal, no pred pár dňami odišiel. Asi pred týždňom. Nemohla by si sa vyhýbať lesom, vlkom a nočným prechádzkam? Alebo najlepšie by bolo, ak by si opustila Miami. Ak tam naozaj je, je to pre teba nebezpečné.”

„Nikam nejdem, teraz je to môj domov. Takže v New Orleans nie je. A nevieš, či odišiel sám?”

„Tak to netuším. Hlavne... hlavne na seba daj pozor,” povedal prosebným tónom.

„Pokúsim sa. Ahoj,” rozlúčila som sa s ním.

„Ak by si niečo potrebovala, daj mi vedieť. Ahoj,” povedal a zložil. 

No, nedozvedela som sa práve najlepšie informácie. Vlastne, horšie to už byť ani nemohlo...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New life, new love - 2. kapitola :

5. Stacy
21.04.2015 [17:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. PetraCullen přispěvatel
05.05.2014 [13:02]

PetraCullenDruhou kapitolu jsem přečetla jedním dechem! Emoticon Emoticon Emoticon a WOW! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Já nemám slov. Emoticon Emoticon Tyler jde Caroline po krku?! Emoticon Zajimavé! Emoticon Emoticon Ale že se ozvala Klausovi super!!! Emoticon Emoticon Mohli by se už setkat! Emoticon Emoticon Každopadně jdu na další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Alexis8301 přispěvatel
13.04.2014 [11:34]

Alexis8301Helča, ďakujem. Emoticon
MarryAnn:
Aj ja milujem svoj počítač, viem ako sa cítiš. Emoticon On je proste moje zlatíčko! Emoticon

2. MarryAnn přispěvatel
13.04.2014 [11:30]

MarryAnnJe tak krásný když se konečně dostanu ke komentování a k počítači Emoticon
Awwwww :3 Klaus je zlatíčko Emoticon I po tolika letech se o ní stále zajímá... Slaďouš Emoticon
Jdu na další :D Emoticon

1. Helča
28.03.2014 [16:58]

Alexis, líbí se mi tvůj styl psaní a povídka se mi moc dobře čte, počkám jak se to bude dál vyvíjet Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!