OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » New life, new love - 1. kapitola



New life, new love - 1. kapitola Nájde Caroline naozaj vlkodlačiu skrýš, alebo len obyčajnú pivnicu? A rozhovor s Lili. Príjemné čítanie praje Alexis.

 

 

Vstala som ešte pred tým, než budík zazvonil. Naozaj som sa nevedela dočkať! Obliekla som si modré jeansy, čierne tričko na ramienka a čierne lodičky na platforme. Ja viem, do lesa nič moc, ale proste musím vyzerať dobre. Nech idem kdekoľvek a kedykoľvek. Make-up som si dala naozaj jemný. Ráno sa ešte trochu premaľujem. Aj tak, keď sa vrátime, už nezaspím, takže budem riešiť prípad.

Vošla som do kuchyne, kde som si urobila kávu a naliala som si pohár krvi. Vytiahla som svoju zbraň a dopĺnila som zásobník. Jeden nikdy nevie... O pol druhej ráno som sa rozohdla zobudiť Lili.

„Lili, vstávaj, máme prácu!” zakričala som z kuchyne. Ozvalo sa mi len nespokojné zavrčanie, ale napokon vstala. 

Keď sme dorazili k chate, bolo už asi pol tretej. No, chvíľu nám trvalo, kým sme sa dostali z bytu. Ale hlavné je, že už sme tu. 

„Cítiš to?” spýtala sa Lili.

„Samozrejme, ten pach krvi nejde necítiť,” zašepkala som. 

„Nie, ja som myslela skôr niečo ako zmoknutý pes,” povedala so strachom v hlase.

„Sranduješ? Do pekla, prečo v Miami?” spýtala som sa sama seba, keď mi došlo, na čo naráža.

„Je tu pekne,” zavtipkovala Lili. Mne to veľmi vtipné neprišlo. Možno to bude tým, že som už mala tú česť sa s vlkodlakmi stretnúť. A dvakrát som sa stretla aj s ich jedom. Urgh! Pri tých spomienkách ma až striaslo. Ale zamierila som aj ku Klausovi, ako ma bozkával... stop Nech už to mám z krku, pretože každý vlk mi pripomína Klausa.

„Care, vnímaš?” spýtala sa Lili.

„Čo? Jasné, len som sa zamyslela,” povedala som bleskovo.

„Hneď, ako sa odtiaľto dostaneme, mi o ňom povieš!” rozkázala, pričom sme sa blížili k tomu otvoru.

„O kom?” hrala som hlúpu. Je to síce najlepšia kamarátka, ale o noci strávenej s hrôzostrašným hybridom, ktorý vyzabíjal polovicu môjho rodného mestečka vedieť nemusí.

„Odkedy sme začali riešiť vlkdlakov, si stále zamyslená. A naposledy si sa takto chovala, keď si nastúpila. Bolo to po tom, čo ťa opustil Tyler. Myslela si len na neho. A teraz myslíš na niekoho, o kom mi nechceš povedať. Ale neboj sa, ja to z teba dostanem!” škodoradostne sa zachichotala. Ona ma má prečítanú ako knihu! 

„Fajn! Ale nebudeš sa smiať, jasné?!” výhražne som na ňu pozrela. 

„Samozrejme! Ja a smiať sa ti? Pche, nikdy!” Nahodila urazenú grimasu, po ktorej prepukla v obrovský smiech.

„Ďakujem,” povedala som ironicky, a odtiahla dosku z toho otvoru. Okamžite ma ovial pach psov. Toto nevyzerá ako obyčajná pivnica, ibaže by tu bol psí útolok. Keď ide do tuhého, nejako sa môjmu podvedomiu vytrácajú výhovorky.

„Fuj, ja ďalej nejdem!” prehlásila Lili. Pravdupovediac, ani mne sa tam veľmi nechce. Ale musím, ak chcem vedieť pravdu.

„Ale no ták, snáď ma tam nenecháš ísť samú,” povedala som posmešne a vybrala som sa po rebríku dole. 

Zišla som dole, do malej miestnosti v tvare kocky. Po stenách boli pavučiny a prach. Nevyzeralo to tak, že by tu pred pár dňami chodil vlkdolak. 

„Lili, poď sem, nič tu nie je!” zakričala som zdola. Zachvíľu sme to tu s Lili prehľadávali, ako policajné psy. A nič! Žiadna známka toho, že by tu niekde bol vlkodlak. 

„Čo to teda je? Nevyzerá to ako pivnica, kde si babička odkladá kompóty,” povedala Lili. 

„Som rovnakého názoru, ale nič tu nie je. Proste nič! Žiadne stopy, škrabance, reťaze... absolútne nič! Obyčajná miestnosť, v ktorej nič nie je!” rozčuľovala som sa. Ešte nikdy sa mi nestalo, aby som sa takto zmýlila! 

„Care, upokoj sa. Môžeme byť len radi, že tu žiadny vlkodlaci nie sú,” ukľudňovala ma. 

„Fajn, okej, máš pravdu,” pritakala som jej. Aj keď sa mi stále niečo nezdalo. Niečo mi tu proste nehrá a bodka! 

Nastúpili sme do auta a vyrazili sme domov. Stále trochu nahnevaná, som sa vyzliekla a zaliezla som do kúpeľne. Voda mi pomohla ukľudniť sa. V mojej hlave to šrotovalo, div sa mi neparilo z uší. Neviem prečo, šiesty zmysel ma stále otravoval. Vraj mu na tom niečo nesedí. Ako keby som to bez neho nevedela. Ale môjmu šiestemu zmyslu verím. Párkrát ma už zachránil. Teda, nikdy som nebola v ohrození môjho upírieho života, ale aj tak. Verím mu. 

Keď som vyšla zo sprchy, prezliekla som sa do pyžama a zamierila do obývačky. Áno, aj v našom malom bytíku sa nachádza obývačka. Lili tam už sedela a ládovala sa lupienkami. Za hrsť som jej ukradla a posadila som sa na kreslo oproti. Chcela som si zapnúť telku, ale Lili si na niečo spomenula. Presnejšie, na niekoho.

„Tak, kto je ten záhadný chlap, na ktorého stále myslíš?” spýtala sa. A ja som už dúfala, že sa tejto konverzácií vyhnem.

„Naozaj ti to musím povedať? Vieš, to je na dlho. Nejde len o neho, ale aj o jeho históriu a moc. Stavím sa, že si o ňom už počula,” povedala som dúfajúc, že ju to odradí. Ako sa hovorí, netreba si robiť plané nádeje.

„Musíš! Chcem o ňom vedieť všetko!” vyhlásila a pohodlnejšie sa uvelebila v kresle. Ja som si tiež spravila pohodlie a začala som.

„Ja, Tyler a Matt, sme sa vracali z párty. Ako už vieš, Tyler bol vlkodlak. A v našom mestečku, bola rada proti upírom, ktorá mala jednú tajnú zbraň. Zbraň proti upírom. Bohužiaľ, fungovala aj na vlkodlakov. Bolo to zariadenie, ktoré vydávalo hrozne piskľavý zvuk, ktorý normálny človek nepočul. My traja sme sedeli v aute, Tyler šoféroval, keď sa to spustilo. Havarovali sme. Chvíľu som bola v poriadku, no potom som dostala krvácanie do mozgu, odpadla som. Bola som na tom veľmi zle. Umierala som. A tak moja vtedy najlepšia kamarátka, Elena, presvečila svojho upírieho kamráta Damona, aby mi dal jeho krv. On mi ju dal, na druhý deň som bola úplne v poriadku. A potom sa v meste objavila slávna Katherine Pierce, známa ako aj Katerina Petrova. V nemocnici ma udusila vankúšom, so slovami Hra začala.

Vtedy to naozaj všetko začalo. Elena bola totiž dvojníčka. A za účelom ochrániť svojich najbližších, sa rozhodla vydať sa Klausovi Mikaelsonovi. Po niekoľkých neúspešných pokusoch dostať ju z mesta, naše mestečko navštívil aj samotný Klaus. Zameral sa na ten rituál. Mala som byť jeho súčaťou, ale zachránili ma. Bohužiaľ Klaus premenil Eleninu tetu Jennu, ktorá to neprežila. Ani Elena by to neprežila, ak by sme nemali moju druhú najlepšiu kamarátku, Bonnie. Bola to čarodejnica. Použila kúzlo, ktorá Elenu ochránilo. A tak mal Klaus rituál za sebou, bol hybridom. A ako jeho prvý pokusný králik bol Tyler. Pozor, začíname sa dostávať k jadru veci! Takže, keď stvoril Tylera ako hybrida, bol k nemu pripútaný. To znamená, že urobil všetko, čo Klaus chcel. V ten deň som mala narodeniny. Ale ja som sa stále nevedela zmieriť s tým, kým som. Ale bola som obklopená skvelými ľuďmi, ktorí mi namiesto oslavy prichystali pohreb. Pohreb môjho starého ja. Oslavovali sme v hrobke, v lese. Asi o pol noci, prišiel Tyler. Začal sa mi ospravedlňovať za všetko, čo ho vraj Klaus prinútil urobiť. Vtedy som urobila chybu, uverila som mu. Odpustila som mu. Pobozkal ma. Začal ma bozkávať na krku, kde ma napokon uhryzol. Čo ho, mimochodom, donútil urobiť Klaus. Tyler si myslel, že už je od Klausa odpútaný, ale nebol. Proste ma uhryzol, a namiesto toho, aby mi zohnal pomoc, tak utiekol. Nechal ma v lese, na pokraji smrti,” povedala som a urobila som si krátku pauzu.

„A? Čo ďalej? Ježiši, to je napínavé!” vykríkla Lili. 

„Dopoviem ti to neskôr, som už unavená. Ty by si mala ísť spať tiež. Zajtra si môžeme spraviť voľno, aj tak som ho už dlho nemala. Chytiť vraha môžeme aj potom,” povedala som unavene a zívla.

„Tak dobre, dobrú noc, Care,” povedala potichu Lili, a odišla do svojej izby. Ja som urobila to isté. Bola som až tak unavená, že som pred spaním ani nepremýšľala. Čo je jedno veľké plus.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New life, new love - 1. kapitola :

3. PetraCullen přispěvatel
05.05.2014 [12:57]

PetraCullenTak nakonec mi to nedalo, a přes tvé doporučení jsem se podívala na tuhle povídku s téma Klaroline. Emoticon Emoticon První kapitola vypadala moc zajímavě a já jdu číst další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Vážně skvělý nápad. Emoticon Emoticon Emoticon

2. Alexis8301 přispěvatel
22.03.2014 [19:09]

Alexis8301Ďakujem že to po mne stále opravujete. Ja by som na to nemala nervy... Emoticon Emoticon Ach, čiarky sú pre mňa proste Španielská dedina! Emoticon Ale budem si na to dávať pozor! Emoticon

1. MillieFarglot admin
22.03.2014 [15:09]

MillieFarglotČlánok som ti opravila, no nabudúce si daj pozor na tieto chyby:
- čiarky - buď ich píšeš príliš, alebo ti niekde chýbali
- I/Y
- medzera za bodkou
- nie je sa píše osobitne
Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!