OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » New life, new love - 3. kapitola



New life, new love - 3. kapitola Konečne normálne vyšetrovanie! ;-) Príjemné čítanie praje Alexis.

Vyšla som z mojej kancelárie, dúfajúc, že niekde nájdem schopného pracovníka tohto oddelenia. To bude priam nadupírska misia. Vážne, ak by ste videli výkony týchto ľudí, radšej by ste sa zakopali sto metrov pod zem.

Všade bol, samozrejme, poriadny zhon. Vykašľala som sa na to, že je to Tyler. Proste budem postupovať podľa predpisov. Ako pri každom inom prípade. Pomedzi ľudí som sa prepchala až do kancelárie Lili.

„Potrebujem papiere z miesta činu,” vychrlila som okamžite.

„Ahoj, aj tebe. Áno, mám sa dobre, ďakujem za opýtanie,” hovorila sama so sebou.

„Nemám čas, tak kde sú tie podklady?”

„Povedz, ako dopadol rozhovor s Kluasom a ja ti ich dám,” povedala.

„To je vydieranie!”

„Hm... možno,” zákerne sa usmiala.

„Tyler nie je v New Orleans,” oznámila som jej najdôležitejšiu vec. 

„Fajn, aj tak z teba ten zvyšok dostanem!” zavrčala a hodila mi zložku z miesta činu.

„Veď ja viem. Pomôžeš mi s tým? Prosím?” Je tam naozaj veľa vypisovania! 

„Jasné,” žmurkla a odložila svoj hrnček od kávy, v ktorom bola krv.

„Takže, kedy a kým boli pozostatky nájdené?” spýtala som sa. V rukách som mala pero a notes. Zatiaľ mi to stačí, aj tak to budem musieť vypisovať ešte raz.

„Eh, okolo šiestej večer, majiteľom chaty,” povedala s hlavou zarazenou v spise.

„A kto je majiteľom chaty?”

„Tomas Cherlow,” povedala skoro okamžite.

„Okej. Kedy na miesto činu prišla hliadka?”

„O desať minút neskôr,” zachichotala sa.

„Prosím, nabudúce presné čísla. Matematika nie je moja silná stránka. Kto každý tam bol prítomný? A vypočuli už všetkých?”

„Ako si praješ. Fú, takže prítomní boli Tomas Cherlow a jeho manželka Anastasiou Cherlow. A nie, vypočuli iba jeho manželku. Tomas sa chcel poradiť s právnikom. Vypočúvanie je na tebe,” oznámila mi urazene. Totiž, vypočúvanie mala najradšej, ale málokedy jej to dali na starosť. Čo ju, pravdupovediac, štvalo.

„Ďalej. Miesto zaistenia bolo uzavreté, to viem. Kto každý bol o prípade informovaný?”

„Zatiaľ iba naše jednotky.”

„V akom stave bola mŕtvola, kde ležala?”

„Heh, to si musíš zistiť od Tobyho. Ja to netuším. Vlastne, všetko ohľadom pozostatkov vie iba Toby. Nikoho iného neinformovali. Čo je celkom divné,” rozmýšľala Lili. 

„Dobre. Je miesto nálezu takisto miestom činu?”

„V tomto prípade áno.”

„Bola už zistená totožnosť mŕtvych?”

„Áno. Mŕtvi sú Michael Awen, Tamara Shallow, Mia Karth a Matt Leskov. Zvyšok nemám. To si musíš zistiť sama,” dopovedala. Tak čakala som ich menej, no...

„Fajn, vďaka,” povedala som a odišla. S Tobym si pohovorím neskôr. Toby je náš patológ. Teraz ma čaká Tomas Cherlow.

Vošla som do vypočúvacej miestnosti, kde už čakal Tomas.

„Dobrý deň, som detektívka Forbesová. Položím vám pár otázok,” začala som formálnou frázou.

„Ja som o tom nožíku nevedel!” povedal rozhorčene. Čo?

„O akom nožíku?” O čom to hovorí?

„Moment, vy ste ho nenašli? Tak potom nič,” zahováral okamžite. Som jediná, kto je tak trochu mimo? 

„Tak to ani nápad! Aký nožík?!” zvýšila som hlas. Ak je vražednou zbraňou nožík, tak vlkolakov môžeme vylúčiť.

„Chcem hovoriť so svojím právnikom,” oznámil mi. Nerobím to často, ale teraz to potrebujem vedieť. Pozrela som mu do očí.

„O aký nožík tu ide?” ovplyvnila som ho.

„Prepáčte, ale neviem o čom to tu hovoríte,” povedal neprítomne. Niekto ho ovplyvnil už predo mnou. A vlkolaci sú zase v hre. Presnejšie, hybridi. 

„Ďakujem. V blízkej dobe neopúšťajte mesto a buďte s nami v kontakte. Môžete ísť,” oznámila som mu. 

Potrebujem nájsť ten nožík. Musím ísť naspäť do lesa. Argh! V mojich obľúbených topánkach! Okamžite som nasadla do auta a zamierila som k chate. Vonku už síce bola tma, ale pre upíra to nie je problém. 

Vystúpila som z auta, zamkla som a vybrala som sa k chate. Super, práve začína pršať! Ako vytrhnuté z béčkového hororového filmu. No, trochu menej strašidelné, ale predsa.

V chate nešla elektrina a tak som sa musela spoliehať len na môj zrak. Čo by nebol problém, ak by som sa ráno nakŕmila. Ale ja som na to zabudla. Nekŕmila som sa len dva dni, nič života ohrozujúce. Ale moje zmysli sú trochu oslabené.

Stále to tu trocha páchlo. Vošla som do kuchyne. To je prvé miesto, na ktoré si spomeniem pri slove nožík. Prehľadávala som skrinky, zásuvky, poličky... proste všetko. A čo som našla? Nič! 

Potom som vošla do obývačky. Bol tu krb, malý stolík a pár stoličiek. No, na designe im asi nezáležalo. Zase som prehľadala úplne všetko a zase, prekvapivo, nič! 

Prešla som celú chatu, no nič som nenašla. Aj keď, nie úplne celú. Stále ma to ťahalo do tej pivnice. Viem, že sme tam nič nenašli, ale to neznamená, že tam nič nie je. Moja zvedavosť nakoniec zvíťazila.

Potichu som otvorila poklop a skočila dole. Nechcem sa zdržiavať obyčajnou chôdzou. Bola to obrovská tma aj na moje otupené zmysli. Normálne by som okamžite utiekla, veď viete. Upírka-neupírka, stále dievča, ktoré sa bojí pavúkov a tmy. Ale tento krát mi to niečo nedovolilo. A som si istá, že pud sebazáchovy to nebol.

Zrazu sa poklop zavrel a z tieňa niekto vystúpil. Povedala by som kto, ale tá tma...

„Caroline, dlho sme sa nevideli, však?” Odkiaľ ten hlas poznám. A potom mi to došlo.

„Hayley,” povedala som. Do pekla! Tá mrcha! Malá zákerná suka!

„Prečo toľko nenávisti? Nič som ti neurobila,” odvetila výsmešne.

„Nič si mi neurobila?! Nič si mi neurobila?! To si robíš srandu, že?” spýtala som sa podráždene. Ona mi nič neurobila?!

„No, rada by som pokecala ale preto tu nie som,” žmurkla na mňa. Práve vtedy som začala pociťovať strach.

„Tak prečo tu si?”

„Si prekážka. Brániš nášmu vzťahu,” vysvetlila mi. Aj tak stále neviem o čom hovorí.

„Vášmu vzťahu? Mohla by si mi to trochu priblížiť?”

„Blondína, samozrejme. Nášmu vzťahu. Môjmu vzťahu s Tylerom,” objasnila mi. Skoro som sa zadusila! Čo?! Ale musím si udržať chladnú hlavu.

„Tylera som nevidela už asi štyri roky,” povedala som jej.

„Ja ho nehľadám. Ja ťa chcem odstrániť a on mi v tom pomáha. Dokazuje mi jeho lásku,” odvetila zasnene. Alebo zamilovane?

„Tak to máte naozaj divné spôsoby,” zamrmlala som si pre seba. „Uvedomuješ si vôbec, že ťa môžem hocikedy zabiť?” To jej asi nejako uniklo.

„Nemôžeš. Je tu ešte niekto,” oznámila mi. Hm, tak asi neuniklo.

„A kto?” spýtala som sa.

„Tyler,” povedala a z tmy sa vynoril môj bývalý priateľ a vlčí muž v jednom.

Mala som na jazyku veľa pekných slov, ale zrazu ma niečo pichlo do krku. Železník. Posledné, čo som videla pred tým, než som spadla na zem, bol ich bozk. Ak by som nestratila vedomie, určite by som sa povracala!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New life, new love - 3. kapitola :

3. PetraCullen přispěvatel
05.05.2014 [13:07]

PetraCullenAch!! Emoticon Emoticon Emoticon Běhá mi husí kůže, jaký mam strach o Caroline. Emoticon Hayley a Tyler se pěkně vybarvili to teda ano. Emoticon Emoticon Že jim to neprojde? Emoticon Emoticon Emoticon Kapitola opět úžasná! :) Jdu na další... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Alexis8301 přispěvatel
13.04.2014 [11:42]

Alexis8301No, mne by sa celkom páčilo ak by pre mňa chlap zabíjal.Emoticon Emoticon Ale späť k poviedke... Emoticon Caroline, tak tá si ešte užije! Emoticon

1. MarryAnn přispěvatel
13.04.2014 [11:37]

MarryAnnEhm... Hayley a Tyler mají zvláštní styl dokazování lásky... Emoticon Emoticon Emoticon OMG! Šílenci! Emoticon Emoticon Emoticon
Chudák Caroline... Ještě že ztratila vědomí, moje reakce by byla stejná Emoticon
Super, jako vždy! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!