OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Dokonalý život 3. kapitola



Dokonalý život 3. kapitolaShadow se podaří přežít. Nezemře. Damon ovlivní Shadow, jenže ona se tomu ubránit dokáže, ale předtím složí Damona ve velkých bolestech k zemi. Ublížit mu nechtěla, ani to neměla v plánu, jenže použila nějakou neznámou moc. Elijah se snaží zapůsobit naštvaně, jenže Shadow se tomu jenom směje.

                                                             3. ČÁST

Shadow

Utíkala jsem, co jsem mohla, ale nebylo mi to k ničemu. Spadla jsem. Lépe řečeno, zakopla jsem. Nikdy mi nebylo líp, fakt. Jsem pozdě večer v lese a honí mě upír (a snad ještě horší je, že je to Damon), ale já zakopnu o kmen stromu! Neohrabaně se zvedám ze země, ale už raději neutíkám. Jdu se schovat. Jenže nevím kam, protože on mě vycítí všude! Po tváři mi steklo něco horkého, myslím, že to byla krev.


Damon

Cítím krev. Ta krev mi hrozně voní, vím, že běžím za nějakou holkou, ale nejhorší je to, že jí nechci ublížit! Rozumíte? Nechci! Už jsem skoro u ní, jenže ji nikde nemůžu najít. Najednou jsem ucítil hroznou bolest, nepopsatelnou bolest, a chytl jsem se za hlavu. Složil jsem se k zemi, nevěděl jsem, co se to se mnou děje! Zahlédl jsem nějakou holku, jenže je to ta, jejíž krev mi moc voněla. Ta holka byla hrozně krásná... Pořád jsem ji nechtěl zabít. Jenže jsem měl pocit, jako by tam někde na mě čekala nějaká jiná. Navíc mi připomínala Katherine. Myslím, že je to ona, jenže ona nemá tu jiskru v očích. Už jsem skoro nic neviděl, myslel jsem, že za chvíli zemřu, jenže ta bolest ustala. Už nebyla. Zůstal jsem ležet na zemi a čekal, co se stane.
 
„Promiň, ale já to musela udělat. Ani nevím, jak se to stalo, jenže kdyby se to nestalo, tak bys mě zabil. A já se musela nějak bránit," řekla.
 
„Nezabil, ale neomlouvej se, to se stane," odpověděl jsem naštvaně.
 
„Promiň, já vážně nevěděla..." nedořekla.
 
„Nic se nestalo," snažil jsem se ji uklidnit.
 
„Stalo se ti něco? Ublížila jsem ti nějak?" nahrnula se ke mně.
 
„Ne, nic se mi nestalo. A teď mi, sakra, vysvětli, jak to, že víš, že bych tě dokázal zabít," řekl jsem. Mlčela.
 
„Já jsem to nevěděla, já si to myslela," řekla.
 
Vstal jsem, snažil jsem se ji ovládnout.
 
„Podívej se mi do očí," přikázal jsem jí, jenže ona uhnula pohledem.
 
„Do očí!" zkusil jsem to znovu.
 
„Na tohle si nebudeš pamatovat, ani na nic z toho, co se tu stalo. Když mě uvidíš, nepoznáš mě a nepůjdeš za mnou," snažil jsem se ji ovládnout.
 
„Nebudu si na nic z tohoto pamatovat," řekla to, co jsem chtěl tolik slyšet.
 
„Dobře, a ted odejdeš domů," přikázal jsem jí.
 
„Jdu domů," řekla.
 

Shadow

To si myslí vážně, že jsem tak blbá? Já ani nevím, jak jsem ho dokázala dostat do takových bolestí! Já ani nevím, já jsem dokázala to, že mě neovládnul! Ale musela jsem se snažit, aby to vypadalo, že se mu to podařilo. Ještě nejdu domů, jenže to on nesmí vědět, protože si myslí, že mě ovládnul. Jenže co se to se mnou děje? Já tohle nechci! Já nechci ubližovat...! Odešla jsem a on zmizel. Před lesem jsem spatřila upíra vystupujícího z auta. Byl to Elijah. Dobře, dobře, připravená na nejhorší jsem.
 
„Co tady děláš?" zeptala jsem se zvědavě, ale odpověď jsem moc dobře znala.
 
„Pravdu? Přišel jsem tě seřvat." Takovouhle odpověď jsem samozřejmě nečekala.
 
„Čekám," oznámila jsem. Chvilka ticha. Tak kdy mě konečně seřveš?"
 
„Počkej. Myslím. Teď! Jak to, že jsi odešla z domu? Nikdo ti to nedovolil! Ani nevíš, jaký jsem o tebe měl strach!" Tomu jsem se musela zasmát.
 
„Ty máš strach?" zasmála jsem se, nemohla jsem se udržet. Pořád jsem se smála a čekala, kdy to přejde.
 
„Nemám strach z ničeho, mám strach o tebe!" zakřičel. Asi se snažil působit naštvaně, ale moc se mu to nedařilo. A ted do auta!"

„Tak to asi ne, já nejdu nikam," řekla jsem a odešla pryč, jenže Elijah byl rychlejší.

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dokonalý život 3. kapitola:

1. PetraCullen přispěvatel
09.06.2014 [17:00]

PetraCullenDalší super kapitolka!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tohle nemělo chybu! Emoticon Emoticon Budu se těšit na další... Emoticon Emoticon Emoticon Chudák Shadow...:D

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!