OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Napotřetí to dokážu!!! 11.kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 11.kapitolaDíky moc za všechny vaše komentáře. Člověka to dokope psát dál (pokud mu zrovna nestávkuje net, jako obvykle). Tenhle díl se jmenuje Schod a sen. Je to taková blbost, ale co už... x)

 

Po stopách strachu-XII.-Summer Hillová

Po stopách strachu-XII.-Summer HillováDeprese Summer, noční můry, návštěva u Diny a koupání...

 

Lost in the middle -39. kapitola

Lost in the middle -39. kapitolaPostupně jsme opouštěli město a jak jsme se vzdalovali, provoz slábnul. Po hodině a půl jsme sjeli z dálnice a já s hrůzou zjistila, že jsme někde v míň obydlené oblasti. Husté lesy se zdály přímo neproniknutelné a úzká silnice byla zavátá čerstvým sněhem.

 

In the Night

In the NightTohle jsem napsala ve svém doposud nejšťastnějším období v životě a myslím,že je to z toho cítit. Vlastně jsou tyhle jednorázovky dvě,tahle je první. No... Nevím, co víc dodávat, snad jen, že je to už starší dílko a snad se to bude líbit... Kdyžtak komentujte:-)

 

Nedůvěřuj Vzhledu 7.

Nedůvěřuj Vzhledu 7.Přináším dlaší díl "Nedůvěry":) DOufám,že se bude líbit a komentujte :*

 

Napotřetí to dokážu!!! 10.kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 10.kapitolaJe to prostě blbost, ale to je fuk. Žádné velké dějové zvraty se nekonají, ale i tak to není zas tak strašný. Název kapitoly: Všichni se zbláznili!

 

Po stopách strachu-XI.-Tommy Hill

Po stopách strachu-XI.-Tommy HillPříjezd, setkání se starou partou, o samotě s Dinou a spražení po cestě domů...

 

Revollution 3.díl

Revollution 3.dílOne small girl... one big war... Who will be winner?

 

Revollution 2.díl

Revollution 2.dílOne small girl... one big war... who will be winner?

 

5. Vůně sena

5. Vůně senav téhla kapitolce se nám představí další krásnej Cowboy - Ronův bratr Trent ;o)

 

Navždy Tam - 2.část ( Za Světlem )

Navždy Tam - 2.část ( Za Světlem )2.díl Opět krátký :)

 

Vittoria není jen vítězství - 12. kapitola

Vittoria není jen vítězství - 12. kapitolaNarodila se téměř před tisíci lety. Jako Primus. Čistý vlkodlak. Dítě královské krve. Vittoria bylo synonymem zkázy a vítězství. Dokud nepotkala jeho. Christian, zašeptala jeho jméno a on se otočil zpět. Jeho upíří smysly zaslechly i tento zvuk, který jí sotva splynul ze rtů. 12.kapitola Rande. Tak normální, tak uklidňující.

 

Helen - 3. Setkání s tankem

Helen - 3. Setkání s tankemTak je tady. Další kapitola o uprchlici Helen. Snad se bude líbi tak please komety a kritiku.

 

The Mirror

The MirrorZase jsem jednou prolézala starší soubory a našla tuhle povídku-úvahu. Je o tom, co všechno můžeme vidět v zrcadle a podle mě se mi docela povedla. Jo a ještě jedna věc. Omlouvám se tomu, komu jsem ukradla perex, ale nechtělo se mi kvůli jedné básničce vkládat nový obrázek.

 

Zrcadla duše 12 - Nečekané zjištění

Zrcadla duše 12 - Nečekané zjištěníTato kapitola je z pohledu Jamese, měla by osvětlit vše, co se zatím děje kolem Clair.

« Předchozí  1 ... 961  962  963  964  965  966  967  968  969  970  971 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!