OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Canian - 1

Canian - 1Toto bola moja úplne prvá poviedka, ešte som nič nevedela o twilighte ani upíroch... tak hádam sa vám bude páčiť... nie je o upíroch, možno raz sa tam objavia... je skôr o pocitoch, citoch, sklamaní a podobne... tak skúste si ju prečítať:)

 

Rozprávka pre dospelých - 2

Rozprávka pre dospelých - 2Presťahovanie, Chloein útek od otca a muža, ktorého pre ňu chceli rodičia, stretnutie s tajomným mužom, či chlapcom, praktiky CHloeinho otca a taktiež sladké sny... Príjemné čítanie:)

 

Lost in the middle -43. kapitola

Lost in the middle -43. kapitolaPřed domem teď stály Jeepy dva. Sporťák byl zaparkovaný dole v garáži, ale v téhle záplavě sněhu byl stejně nepoužitelný. Sol tedy koupil ještě jedno terénní auto, abychom byli v případě potřeby mobilní všichni.

 

Ako hlasno zakričíš......? Prolog

Ako hlasno zakričíš......? PrologSavannah a Sebastián majú hrozný osud, Savannah sa nedokáže spamätať z hrozivého zážitku, je cukrovkárka a má len svojho otca Georga. Sebastián je upír, má svoju rodinu, ale taktiež spomína často na svoj hrozivý zážitok, a vie, že už nikdy sa nesmie zopakovať.... ale čo sa stane, keď sa tieto dve postavy stretnú?

 

Mrtvé město

Mrtvé městoElizabeth Smithová je (ne)typická dívka ze snobské čtvrti města. Po hádce se svojí matkou, uteče z domu, jenže narazí na několik pochybných lidí... Kdo je James, a co se to děje ve čtvrti největší chudiny přezdívané jako Mrtvé město?
Abych přiznala barvu, hodně dlouho jsem se rozmýšlela, jestli sem tuto povídku dám, protože tak jaksi na ni nemám úplný podíl. Byla to hromadná slohovka, kterou jsme psaly v šesti lidech ve škole ještě minulý školní rok. Přece jenom, zřejmě mám alespoň trochu autorských práv na tuhle povídku, a proto ji tu nakonec máte. Mě ovšem nepište žádné chvály, jelikož já se na ni téměř nepodílela (v té době bylo pro mě psaní jakýchkoliv slohovek největší vopruz - doby se mění, bohudík :D).
Dle mého mínění je tato povídka přímo bombastická, holky to napsaly úžasně :) Je to ten typ, co ve vás něco zanechá, takový zvláštní pocit... Alespoň u mě to tak bylo. Tak šup to přečíst a hlavně komentovat :) Díky, Janna (& spol. :D)

 

Rozprávka pre dospelých - 1

Rozprávka pre dospelých - 1Dozviete sa niečo o Alexovi o Chloe, o ich živote... nejaké to sťahovanie... kto a prečo sa dozviete ak si prečítate prvú časť:) Príjemné čítanie:)

 

Lost in the middle -42. kapitola

Lost in the middle -42. kapitola„Páni, bude to vždycky takové?“ Zvědavě jsem zkousla spodní ret a snažila se uklidnit. „Když budeš chtít…“ Zkoumal můj výraz a unaveně si namotával na prsty pramínky mých vlasů.

 

Pravá láska žije jen jednou

Pravá láska žije jen jednouTohle je psaný v roce 2007 o prázdninách. Nic moc na to nemělo vliv, prostě jsem něco cítila uvnitř sebe a potřebovalo to ven. Mě osobně se to docela líbí, ale já jsem saďour, takže:D Pokud se nebude líbit, tak alespon komentujte, prosím:D

 

Rozprávka pre dospelých - PROLOG

Rozprávka pre dospelých - PROLOGChloe ( čítaj prosím, Klouí) je nešťastné a tiché dievča, má hrozných rodičov, ktorí ju nenávidia, za to jej brata milujú. Všetko sa mení jedným výletom, kde Chloe stretne ( alebo skôr zachráni) Alex, stanú sa z nich kamaráti, lenže je tu Alexovo tajomstvo, Chloeina rodina a mnoho ďalšieho...

 

Lost in the middle -41. kapitola

Lost in the middle -41. kapitolaTrošku tvrdší kappitolka. 18+, kdo na to nemá náladu, tak ať nečte :-)

 

Helen - 4. Hra na schovávanou

Helen - 4. Hra na schovávanouJen mezidílek, abych mohla pokračovat dál a mělo to smysl. Ale i tak prosím o komentíky a kritiku. Jo a hotel, který jsem napsala do článku opravdu existuje, tak kdyby jste v něm snad někdo byli třeba již ubytování, byla bych ráda kdyby jste se zmínili.Hodil by se popis pokoje=o)). Dík a přeji pěkné počtení...

 

If you realy love me, let me go.....

If you realy love me, let me go.....Je to jen taková blbinka, která mě jednou napadla, takže komentujte... jestli o pokračování nebude zájem, nemělo by cenu pokračovat...

 

Revollution 4.díl

Revollution 4.dílOne small girl... one big war... Who will be winner?

 

Vzpomínky

VzpomínkyU mého... zamyšlení, In the night, jsem se zmínila, že také povídky mám dvě, tahle je ta druhá. Je ze stejného období... Doufám, že se bude líbit a komentujte:-)

 

Lost in the middle -40. kapitola

Lost in the middle -40. kapitolaByla jsem na smrt unavená. Celé tělo mě bolelo. Třásla jsem se, ale nebylo to zimou. Ruce se mi klepaly a kolena mi samovolně vibrovala.

« Předchozí  1 ... 960  961  962  963  964  965  966  967  968  969  970 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!