OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Napotřetí to dokážu!!! 15.kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 15.kapitolaNa přání jedné slečny jsem se dokopala k zvořejnění další kapitoly... Kdyby se tak mohly zveřejňovat samy, to by bylo faajn x) Jmenuje se to Rendez-vous (z francouzštiny, znamená rande nebo schůzka) a myslím, že se mi docela povedla. Tak ji pořádně okomentujte, ať z toho mám taky radost... Xoxo Sasanka

 

Lost in the middle -46. kapitola

Lost in the middle -46. kapitolaS největším sebezapřením jsem přestala sát a odtáhla se od jeho krku. Dýchal mělce, ale tep měl silný a pravidelný.

 

Rozprávka pre dospelých - 5. kapitola

Rozprávka pre dospelých - 5. kapitolaAlexova pomoc, hádka, večerná prechádzka a vysvetlenie, spoločné obedy, maškarný ples, masky, alkohol, veľa alkoholu:D a taktiež pekné prekvapenie na záver:) tak prajem príjemné čítanie:)

 

Dvanáctka - I.

Dvanáctka - I.Vzhledem k tomu, že netusím, kdy moje spolupisatelka napíše další kapitolu Po stopách strachu, tak sem chci začít přidávat další naši povídku. Jmenuje se Dvanáctka a je o dvanácti hlavních postavách, kteří se svojí třídou jeli na školní výlet, který se trochu zvrtnul... No a opět ji píšu se stejnou dívkou, s kterou píšu Po stopách strachu. Snad se bude líbit :-) P.S. První kapitola je z pohledu první postavy: Michaela Nielsena.

 

Lost in the middle -45. kapitola

Lost in the middle -45. kapitolaKdyž jsem se probrala, opět jsem byla připoutána k ocelové smyčce v jeho autě. Čelist mě bolela tak, až jsem se bála, jestli není zlomená.

 

Minulý den

Minulý denTohle mi leželo celý den v hlavě, tak jsem meodolala a sepsala to. Není to ukončené, proto vás předem varuji. Sama nevím, jestli má cenu v tom pokračovat a žádám vás tímto o pomoc. Je to jedna scéna z temné uličky. Depresivní stavy a špatný závěr, ale prosím zamyslete se nad tím. Díky předem za komentáře.

 

xxx2

xxx2Tak tady je druhý díl:). Příjemné čtení a doufám, že se bude líbit:)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 19. Někteří lidé jsou nepoučitelní

Dokud nás smrt znovu nespojí - 19. Někteří lidé jsou nepoučitelníNa co všechno nenarazíte, když jdete na návštěvu ke starému známému... Aneb cesty našich hlavních hrdinů se opět protnou...

 

Rozprávka pre dospelých 4. kapitola

Rozprávka pre dospelých 4. kapitolaAko bolo prvý deň v Blufftone? Kto je Dereck? Ako dopadne ceremónia, naši 4 vlci v akcii, Alex v akcii, zase záchrana a mnoho ďalšieho:) príjemné čítanie:)

 

Lost in the middle -44. kapitola

Lost in the middle -44. kapitola„Jau, sakra.“ Zaprotestovala jsem a chytla se za hlavu. Bolela mě jako střep a když jsem se s velkými obtížemi posadila, okamžitě se mi obrátil žaludek.

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 18. Zase sám sebou

Dokud nás smrt znovu nespojí - 18. Zase sám sebouKaždý se jednou musí probudit a zkusit žít normálně... a o takovém "probuzení" bude tahle kapitola.

 

Xxx

XxxTakže, moje první povídka zveřejněná na tomhle webu:). o čem asi bude se dozvíte když rozkliknete článek.. :-) Jinak přeji krásné počtení a doufám, že se Vám má nová povídka zalíbí.. ;-)

 

If you realy love me, let me go... 3.díl

If you realy love me, let me go... 3.dílKdyž se začnou vracet osoby z vašich nejhorších vzpomínek, co uděláte?

 

Dobrodružství v čase 2.

Dobrodružství v čase 2.Zase další komplikace, přihnala se bouře. Toto je trochu kratší dílek, ale snad se bude líbit. Hezké počtení.

 

Napotřetí to dokážu!!! 14.kapitola

Napotřetí to dokážu!!! 14.kapitolaWelcome back je nejspíš poslední "přechodná" kapitola, kterou jsem napsala jen proto, že jsem nevěděla, jak dál pokračovat. Omluvte překlepy, kterých je tam určitě požehnaně. A mockrát děkuju za všechny vaše komentáře x) XoXo, Sasanka

« Předchozí  1 ... 958  959  960  961  962  963  964  965  966  967  968 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!