OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Pán hradu 2.Kapitola - Rozptylování

Pán hradu 2.Kapitola - RozptylováníMoc se omlouvám trvalo to já vím, ale byla jsem pryč a psaní mi tam vůbec nešlo a teď jsem to do půl jední ráno předělávala.....hezké počtení aprosím komentáře....

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 7. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 7. kapitolaJelikož je Sam ovládaná Alekem nemohla jinak ale nezlobte se na ní. Všechno dobře dopadne. =D pište komentíky, děkuji.

 

Lost in the middle -29. kapitola

Lost in the middle -29. kapitolaSykla jsem bolestí a pokusila se otočit na pravý bok. Bezvýsledně, zůstala jsem trčet na zádech a slepě zírala do stropu. Pár dlouhých, hlubokých nádechů a výdechů a pokus číslo dva, zase nic. „Do háje.“ Zaprotestovala jsem tiše a nahlas si vzdychla.

 

Vittoria není jen vítězství - 3. kapitola

Vittoria není jen vítězství - 3. kapitolaNarodila se téměř před tisíci lety. Jako Primus. Čistý vlkodlak. Dítě královské krve. Vittoria bylo synonymem zkázy a vítězství. Dokud nepotkala jeho. Christian, zašeptala jeho jméno a on se otočil zpět. Jeho upíří smysly zaslechly i tento zvuk, který jí sotva splynul ze rtů.

 

Zpověď

ZpověďMá starší jednorázovka se starým pojetím upírů. Nacházíme se ve dvou rozdílných světech - v realitě a v mysli... Každý vidí něco jiného, tak jak to ve skutečnosti vlastně je?
Tato jednorázovka byla i na stmivani.eu, ale tam jsem ji stáhla a nechávám ji tady.

 

Po stopách strachu-V.-Tommy Hill

Po stopách strachu-V.-Tommy HillNález chlupaté koule(:D), bouřka a noční výlet...Zanechte komety,pls:-)

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 6. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 6. kapitolaDalší kapitolka, tantokrát už zase s Mikem. =D

 

Hope,love and sorrow 14.

Hope,love and sorrow 14.Tento díl je věnovaný pro slečnu s nickem uuuzaaa :D :D

 

Zrcadla duše 6 - Narozeninový dárek

Zrcadla duše 6 - Narozeninový dárekJames už ví kdo Clair je, tentokrát ale na ni praskne ještě jedna zásadní věc a její život se tak začne ubírat jiným směrem... (Komu se to bude zdát moc růžové, tak si vemte černé brýle :-))

 

Naplněný osud

Naplněný osudToto dílo bylo napsáno do školní soutěže Metamorfóza. Je to kombinace poezie s prózou.
Láska překoná vše... I nepřízeň osudu, když milovanou ženu vytrhne z jejího království a vhodí ji do temnoty noci. Manžel nikdy nedokáže zapomenout a jeho vášní se tak stává lov...

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 5. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 5. kapitolaAhoj lidičky, omlouvám se za zdržení ale trávila jsem týden bez internetu. Moc děkuji za komentíky. =D

 

Tajemství - 5.část

Tajemství - 5.část 5.díl + jedna otázka : Má být Dara hodná nebo zlá? Pište komentíky ovlivní to povídku dál :-D

 

Sorry,I can´t be Perfect! (6)

Sorry,I can´t be Perfect! (6)Dálší kapitolka..je rozdělená na dvě části..no doufám že trošku líbí ..mno za chyby se omlouvám jinak dálší nevím kdy bude..;)=)

 

Jsem tu dobře?

Jsem tu dobře?Toto byla vlastně moje slohová práce na citát "Jsem tu dobře? Narodil jsem se u slušných lidí? Nevedou náhodou válku? Je tady zrušeno otroctví? Mám správnou barvu pleti? Vhodný původ? Smím dýchat?" od Ludvíka Aškenazy. Ten název jsem krapet zkrátila...
Co se vše může stát, když se někdo probere z komatu? Co když se nevrátí ta původní osoba?

 

Zrcadla duše 5 - Síla

Zrcadla duše 5 - SílaClair Jamesoovi dokáže, kdo je. James si je jist, že mu Clair neublíží... má ale pravdu? Jo a všichni povinně, kdo se na to aspoň mrknul, tak komentáře, dík!

« Předchozí  1 ... 966  967  968  969  970  971  972  973  974  975  976 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!