OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » Vzpomínky



VzpomínkyU mého... zamyšlení, In the night, jsem se zmínila, že také povídky mám dvě, tahle je ta druhá. Je ze stejného období... Doufám, že se bude líbit a komentujte:-)

Ležím sama na posteli a myslím na tebe. Na tvé polibky. Co se mnou dělají. Rozechvívají mě, nemůžu se jich nabažit, každý tvůj polibek je pro mě jako ten první, nejkrásnější. Pod tvými doteky se propadám do říše, odkud není úniku. Do říše, kde jsme jen my dva, nikdo a nic nám nebrání být spolu, dívat se druhému do očí. Nic neříkat,protože oči řeknou všechno. A když ne oči,tak doteky a polibky, kterými bychom se v té tajemné říši zasypávali.

Dívám se na oblohu a vzpomínám, jak jsme se na ni dívali společně, když už byla skoro tma. Bylo půl jedenácté a já říkala, jak je to zajímavé, že je ještě pořád vidět, protože obloha byla protkaná světlými paprsky zapadajícího slunce. Otočil ses a taky se na ty paprsky podíval. Co bych dala za to, kdybys ležel vedle mě, díval se na ty paprsky, které teď opět protínají oblohu, já ti ležela v klíně a mohla cítit každý tvůj nádech. Každý tvůj pohyb. Jen ležet a oddávat se teplu tvého těla. Nebo stát opřená o strom, o němého svědka zamilovaných, vnímat tvou blízkost, tvůj dech, který cítím na svém těle, sledovat tvé vlasy, jak si s nimi pohrává vánek. Sledovat tvé rty, jak se nepatrně, neslyšně pohybují, když šeptáš, že mě miluješ. Cítit chvějící se kolena, když mi konečky prstů přejíždíš po mých holých zádech. Cítit se pořád jako čerstvě zamilovaná při každém jemném dotyku tvých rtů, při každém vášnivém polibku těch stejných rtů.Všechno se stalo v minulosti a já tu teď sedím, sama, a vzpomínám. A myslím na to, jak moc se milujeme…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vzpomínky:

1. Kika
12.10.2009 [19:15]

Pekné. A smutné :(

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!