OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Tajemství - 2.část

Tajemství - 2.část 2. díleček

 

Vittoria není jen vítězství - Prolog

Vittoria není jen vítězství - PrologNarodila se téměř před tisíci lety. Jako Primus. Čistý vlkodlak. Dítě královské krve. Vittoria bylo synonymem zkázy a vítězství. Dokud nepotkala jeho. Christian, zašeptala jeho jméno a on se otočil zpět. Jeho upíří smysly zaslechly i tento zvuk, který jí sotva splynul ze rtů.

 

Dračí ostrovy 8. část

Dračí ostrovy 8. částPo dlouhé době jsem se dokopala vám sem dát osmou část:D doufám že mi odpustíte a už jen... děkuju za komentáře...

 

Tajemství - 1.část

Tajemství - 1.část Je to moje první povídka a je s poloupíry, tak doufám že se bude líbit :-D

 

Sorry,I Can´t be Perfect! (5)

Sorry,I Can´t be Perfect! (5)Ahujky dálší kapoška...no dálší bude delší a myslím že do konce týdne zde bude Jinak nějaké ty komentíky jestli chcete pokráčko..;)..zatím ky ahujky!..vaše SeiRen

 

Sorry,I can´t be Perfect! (4)

Sorry,I can´t be Perfect! (4)Dálší díleček.... Takže taky bych chtěla mít strašího bráchu mam spíš trpaslíka... zato mám straší bratrance který mi moc pomohl..a díky němu jsem začala znovu věřit klukům...tento příběh... je trošku zavázan na skutečnosti ohledněmé kámošky ale i mě...;) Nebojte se těhotné nejsme.ale část jenjedna část na tomto příběhu je z mé skušenosti.(v předešlích dílku..)..přeji snad dobré čtení...no nic zanechte nějaký komentík..za špatný nevadí vím jak jsem na tom.

 

Tvůj hřích si Tě najde !!! 14. díl

Tvůj hřích si Tě najde !!! 14. dílDalší díl... Dozvíte se, jaký má Bud s Eliz plán. Doufám, že se bude líbit a prosím o komentáře ;) Příjemné čtení!! :)

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 4. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 4. kapitoladopsala jsem další dílek snad se bude líbit...=D

 

Zrcadla duše 2 - Příjezd

Zrcadla duše 2 - Příjezd ... Měla jsem pravdu. Víkend uběhl rychleji než bych čekala a byla tu zase škola a takový zajetý stereotyp. Jenže ne vše je takové, jak čekáme...

 

Námrzlá cesta dvou srdcí

Námrzlá cesta dvou srdcíAhujky...takže...tohle není štastný konec..je to inserace na text z písní od Jayk3m Mala prodavačka zápalek a od Narubi vzal mi tě stín... Takže text něco je od nich...takže budu ráda za všelijaké komantíky! Jinak opravdu hloupá slova,která jen vytváří prej věty!=)

 

Kandidát pekla

Kandidát peklaJedna z mých jednorázovek. Týká se upírů i když ne přímo Twilightu a proto jí dávám sem. Je o tom, že i když my známe ty hodné upíry, ve světě jsou i zlí. A všichni, žijí věčně...

 

Po stopách strachu-III.-Tommy Hill

Po stopách strachu-III.-Tommy HillVečer s partou a pak důležité oznámení....

 

Romeo a Julie???-10.kapitola

Romeo a Julie???-10.kapitolaJe tu 10 a delší díleček + prosba...Nevím kolik z vás moji povídku čtete ale moc vás asi není xD A tak bych vás moc prosila, kdybyste mi do komentů napsaly jestli mám 1)napsat už jenom tak 3 díly a skončit to nebo za 2)napsat ještě několik dílů a víc to rozepsat...Dá to docela dost práce a chci tak jenom vědět jestli stojí za to psát dál...=)Předem vám dekuju a přeju pěkné počtení=)

 

ANDĚLÉ A DÉMONI - 3. kapitola

ANDĚLÉ A DÉMONI - 3. kapitolaomlouvám se za zmatky, omylem jsem vložila 4. kapitolu před 3.! strašně se omlouvám =D

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 16. Jak přežít život?

Dokud nás smrt znovu nespojí - 16. Jak přežít život?Po prohýřené noci musí přijít vystřízlivění... aneb 16. kratší kapitolka ;)

« Předchozí  1 ... 968  969  970  971  972  973  974  975  976  977  978 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!