OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Tajemství - 4.část

Tajemství - 4.částPo delší pauze (kdy jsem byla na závodech) je tu 4.dílek

 

Sen

SenNa úvod bych ráda řekla, že tato povídka vznikla k přijímačkám na FAMU, ve kterých jsem sice bohužel neuspěla, ale alespoň jsem se snažila... ;) Je to pokus o trošku hororovější povídku...
Co se všechno může stát, když usnete? Sny jsou rozmanité, můžete potkat dávno ztracenou rodinu, nebo prožít nejhorší chvíle svého života... Ale když se probudíte, tak si uvědomíte, že to byl jen sen... Ale co když to není tak docela pravda?

 

Po stopách strachu-IV.-Summer Hillová

Po stopách strachu-IV.-Summer HillováHillovi si nakonec vybrali dům,přestěhovali se a někteří se seznámili s novými lidmi.Ale pak se ozve.....

 

Vittoria není jen vítězství - 2. kapitola

Vittoria není jen vítězství - 2. kapitolaNarodila se téměř před tisíci lety. Jako Primus. Čistý vlkodlak. Dítě královské krve. Vittoria bylo synonymem zkázy a vítězství. Dokud nepotkala jeho. Christian, zašeptala jeho jméno a on se otočil zpět. Jeho upíří smysly zaslechly i tento zvuk, který jí sotva splynul ze rtů.

 

Zrcadla duše 4 - Pravda

Zrcadla duše 4 - PravdaPochopí James, kdo Clair opravdu je? A ten polibek na rozloučenou... bylo to jen kvůli babičce, jak si myslí Clair? V téhle kapitole vás budu ještě napínat.

 

Lost in the middle -28. kapitola

Lost in the middle -28. kapitolaTrvalo snad půl hodiny, než se Will uráčil přijít za mnou. Vzteky jsem byla zelená a ruce se mi klepaly. Pořád jsem ležela na břiše, tváří v polštářích.

 

Lost in the middle -27. kapitola

Lost in the middle -27. kapitola„No, můžeme počkat až se z toho Sol dostane a pak se vzít. Mohli bychom tady, nebo doma ve Skotsku, jestli…“ Utnula jsem jeho nadšené brebentění polibkem.

 

Prší

PršíMoje první jednorázovka na téma, kde se nejedná přímo o stmívání....asi tam jsem náznaky o upírovi ale to všechno nemá nic společného s Twilight....pls o komentíky....Vaše Zabza

 

Vittoria není jen vítězství - 1. kapitola

Vittoria není jen vítězství - 1. kapitolaNarodila se téměř před tisíci lety. Jako Primus. Čistý vlkodlak. Dítě královské krve. Vittoria bylo synonymem zkázy a vítězství. Dokud nepotkala jeho. Christian, zašeptala jeho jméno a on se otočil zpět. Jeho upíří smysly zaslechly i tento zvuk, který jí sotva splynul ze rtů.

 

Tajemství - 3.část

Tajemství - 3.částMožná trochu delší než ostatní :-D

 

Indomitable love Prolog

Indomitable love PrologOpět se jedná o moji první povídku na téma, kde se nejedná o stmívání.....nevím jak často sem budu přidávat dílky, jelikož mám pár povídek rozepsaných na stmivani.eu...ale i přesto to rysknu.....první dílky budou jinak trochu kradší, takže se omlouvám....pls o komentíky....díky....Vaše Zabza

Dokončeno

Budoucnost bolí - 1. kapitola

 

Lost in the middle -26. kapitola

Lost in the middle -26. kapitola„Pojď, pomůžu ti do postele a pak se vrátím pro něho.“ Otočil hlavu a mrknul na paži, bezvládně visící dolu z mramorového pultu. „Ne, prosím, nejdřív Sola.“ Vzlykla jsem a o kousek jsem se od Willa odsunula, abych mu viděla do očí. Zlomek vteřiny zkoumal můj výraz a pak přikývl.

 

Zrcadla duše 3 - Půlnoční návštěva

Zrcadla duše 3 - Půlnoční návštěvaClair ve škole opět exceluje a Angelu pěkně setře :-) Projeví Clair Jamesovi svou skutečnou identitu? Podpořte mé psaní prosím komentíky... děkuju

 

Konečná stanice 2. část

Konečná stanice 2. částDruhý díl, prosím o komentáře, děkuju...

« Předchozí  1 ... 967  968  969  970  971  972  973  974  975  976  977 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!