OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Bullet for my wolf - 3. část

Bullet for my wolf - 3. částMožná ještě delší část než je ta druhá :D No každopádně.. Čí byl ten úžasný křik? A co bude s Nikem? Here.. ;)

 

Dokud nás smrt znovu nespojí - 12. 4 roky

Dokud nás smrt znovu nespojí - 12. 4 rokyKonečně jsem se dokopala sem dát zbytek napsaných kapitol mé povídky... takže v následujících hodinách, nebo dnech se tady objeví kapitoly 12-22... A pak se snad dokopu napsat i 23. a další ;) Takže máme tu 12. kapitolku, kde se na příběh zadíváme tak trošku jinýma očima...

 

Pán Hradu 1.Kapitola - Tajný úkol

Pán Hradu 1.Kapitola - Tajný úkolNo neví co k tomu napsat....Je to o dívce co má tajný úkol....jsou tam stejná jména jako ve stmívání akorát tam nejsou upíří apodobně...no však si to přečtěte....pls komentáře....

 

Bullet for my wolf - 2. část

Bullet for my wolf - 2. částDalší část.. Tentokrát trochu delší ;) Kdo je ono "záhadné tělo" ze křoví? :P

 

Sorry,I can´t be Perfect! (3)

Sorry,I can´t be Perfect! (3)Tak zatím dálší dílek... jinak dálší přidám až se vrátím z chaty... doufám že trochu líbí... až v páte bude více i v šesté... vysvětlení a podobně... zatím ahujky!=)

 

Po stopách strachu-I.-Tommy Hill

Po stopách strachu-I.-Tommy HillTuhle povídku píšeme s kamarádkou. Je to o rodině, která se přestěhuje do nového domu.Vypadá to nudně? Rozhodně čtěte dál. Snad se bude líbit a komentujte,prosím:-)

 

Tvůj hřích si Tě najde !!! 13. díl

Tvůj hřích si Tě najde !!! 13. dílA je tu další díl.. Příjemné čteníí!!

 

Denise

DeniseKrátká jednorázovka... aneb po sto letech jsem splodila něco, co je snad ke čtení... nebudu vás prosit o komentáře, protože to je stejně jen na vás...

 

Vyvolení - 1. kapitola

Vyvolení - 1. kapitolaTak vám sem dávám první kapitolu... doufám, že se bude líbit a prosím o komentáře!

 

Konečná stanice úvod+1.část

Konečná stanice úvod+1.částTak tady moje další povídka. Nejsou v ní upíři ani vlkodlaci, ale odehrává se v budoucnosti a řekla bych, že je to sci-fi o kasických mutantech a mimozemšťanech. Bude tam i romantika, takže doufám, že si to přečtete. Chci znát váš názor, zda mám pokračovat...

 

Bullet for my wolf

Bullet for my wolfJe to jen rozjezdová část, takže celkem krátké :) Doufám, že název povídky, hned nevyzradí o čem je a že se vám bude líbit ;)

 

Sorry,I Can´t be Perfect! (2)

Sorry,I Can´t be Perfect! (2)Dálší díleček..omlouvám se ale o potratu atd nic nevím... a za druhé taky bych chtěla takového bráchu sakra... proč člověk musí být starší? Mno nic doufám že se zalíbí a zanecháte komentíky...

 

1. Vůně sena

1. Vůně senamoje nová povídka - nehledejte v tom nic nadpřirozeného tohle je klasická lovestory bez upírů a podobných "příšer" prosím o komentíky, zajímá mě zda to bude vůbec někdo číst ;o)díky Luna

 

Sorry,I can´t be Perfect! (1)

Sorry,I can´t be Perfect! (1)Ahujky. Povídka je o životě holky, která skočí klukovy...pak vše a všechny ztratí. Vrátí se do normálního života? Nebo ne? Toť se možná dozvíte pokud, chcete aby sem pokračovala díky a bye!

 

Vyvolení - prolog

Vyvolení - prologMoje první povídka tady na our stories...Co když Volturiové nevládnou upířímu světu. Co když je tu něco většího…něco nebezpečnějšího…něco neviděného. Něco o čem nikdo neví, kde je, kde se schovává a kde zasáhne příště. Nejsou na ničí straně…pouze na své…ani dobro, ani zlo. Udržují rovnováhu, nová generace upírů…dokonalejších…lepších… Příběh začíná ve starém Londýně. Mnoho knížek může mít pravdivý základ, stejně jako tenhle příběh. Jeho tvář…nezapomenutelná, jeho přání…neodmitnutelné, jeho prokletí…nepředstavitelné…navždy mladý…navždy perfektní…navždy prokletý…Dorian Gray. Budeme pozorovat příběh mladičkého muže, který je novým přírůstkem do síně vyvolených. Do síně, kde nikdo nemůže nikomu věřit. Moc má největší cenu a boj o ní není jednoduchý. Zatím je to jen prolog, ale chtěla bych vědět váš názor, jestli mám pokračovat dál...

« Předchozí  1 ... 970  971  972  973  974  975  976  977  978  979  980 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!