OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Pám hradu 3.Kapitola- Starost



Pám hradu 3.Kapitola- Starostmno tady je další díleček je to něco jako 2.část 2. kapitoli...pls komentáře...

Na starobylém papíře je něco špatně čitelně napsáno.

 

Tajn

é chody. Nikdo nesmí zjistit. Jenom dědici hradu Blackovi a Masenovi. Vyhraje ten lepší. Výměna hradů je prastará tradice. Dodržujte ji prosím. án Hradu!

Pl

án z hradu Forks ke hradu Dracon. Pro Edwarda A. Masena

Hm...Tak to bych nečekala. Nevím co si o tom mám myslet. Je to divné hrady jsou propojené v podzemí. Blackovi mají smlouvu s Masenovi, ale proč? Jaký to mí vznam? Tradice? Proč by někdo dělal tak ubohou tradici? Vždyť to nemá logiku! Zase mi něco podstatného uniká a já nevím co? Ten nápis na tom pergamenu není taky moc přehledný. Vše jsem uklidila na své místo a nažloutlí papír s plánkem podzemí hodila na spod šuplíka, tak jak byl. Celou dobu co byl Pan Masen pryč přemýšlím co ta smlouva znamená? Co ta tradice znamená? Jakou má spojitost hrad Dracon a hrad Forks? Co mají společného Masenovi a Blackovi? Však já na to jednou příjdu!

 

Druhý den jsem znovu uklízela a dělala potřebné věci pro Pana Masena. Celý den kromě snídaně, oběda a večeře byl v pracovně. Byl pořád optimický, ale i trochu strhaný. U večeře jsem celou dobu přemýšlela jestli mu není špatně nebo něco takového. Byl bílí jako stěna a měl temné fialové kruhy pod očima. Vypadal celkově hrozně. Musela jsme se ho na to zeptat. Odvést třeba jen nachviličku jeho strhanost stranou. Stýská se mi po tom starém Panu Masenovi. Po tom optimistickém mladíkovi. ,,Ehm.... Pane Masene? Není vám nic?" Vyhrkla jsme rychle než bych si to rozmyslela. Měřil si mě pohledem a u toho odpovídal. ,,Ne mělo by mi něco být?" Zeptal se lhostejně. Takže aji humor šel stranou. Co se to tu děje? Snad nepřišel na to co jsem zač? TO asi ne! Přece by mě tu jinak nenechal hned by mě vyhodil. V tom je něco jiného, ale co?

 

,,Pane co kdyby jsme zítra zkontroloval moji práci a ukázal co dalšího mám dělat?" Zeptala jsem se s nadějí, že bude souhlasit. Potřeboval si od těch papírů odpočinout a to co nejdřív! Usmál se. Konečně! ,,Jistě! Slečno Bello!" Řekl, vstal a šel do koupelny. Uklidila jsme nádobí a šla také do koupelny. Umyla jsme se a zabloudila do říše snů.

 

Ráno jsem byla čilá a krásně vyspaná. Oblékl jsem se a šl adělat snídani. Pan Masen už nevypadal tak strhaně jako včera. Už neměl ty temné fialové kruhy pod očima, které by nepřehlédl ani slepí. Byl také nějaký čilí a vůbec veselejší. ,,Dobré ráno! Jak jste se vyspal Pane Masene?" Zeptala jsem se s úsměvem na rtech a nalívala u toho čaj. Úsměv mi oplatil a přijal podávaný čaj. ,,Krásně! Jako už dlouho ne!" Řekl z vesela. Bylo hezké ho zase vidět plného života.

 

Celý den byl semnou Pan Masen. Vše mi ukázal a případně vysvětlil. Byl to takoví odpočinkový den. Pořád se smál a vtipkoval jako dřív. Dneska mu i přišel posel s dopisem od jeho bratra Emmeta. Přijede ani né za týden i se svou manželkou. Chtěla bych ho poznat podle vyprávění Pana Masena je optimistický a přátelský! Už se nemůžu dočkat až ho poznám. Jeho žena je prý také hodná a přátelská. Také se na ni moc těším. Připadám si tak trochu jako doma. Emmet jako můj bratr a Rose jako moje sestra a Edward jako můj manžel... Bože! CO to tu kecám! Vážně jsem se zbláznila! Nebo jsem se spíš zamilovala, ale miluje on mě?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pám hradu 3.Kapitola- Starost:

16. Jay přispěvatel
04.04.2010 [20:59]

Jayhttp://ourstories.ic.cz/6-na-pokracovani/pan-hradu-kapitola-4/

15. uuuzaaa přispěvatel
24.01.2010 [18:04]

uuuzaaaProsím napiš další! Prosím!!Emoticon Vždyť vidíš kolik lidí se na o těší tak už nás netrapEmoticonEmoticon

14. aro
19.12.2009 [13:32]

prosím další díl

13. janeVolturi203
07.12.2009 [17:09]

prosím moc, moc, moc prosímEmoticon dej sem další díl

12. bella1845
05.12.2009 [18:24]

krása, nádhera nevím co všechno, ale je to užasný prosím dal by si sem další díl moc moc tě prosím. Byla by škoda s tím skončit moc moc prosím.

11. mina
04.12.2009 [19:00]

prosím moc moc prosím dej sem další díl

10. ebeceraj
29.11.2009 [20:01]

prosím další díl je to užasný, prosím bude škoda, když to nedokončíš souhlasim s AnnieCEmoticonEmoticon

9. AnnieC
28.11.2009 [20:13]

Ano, prosím dej sem další díl, je to škoda to zahodit po třetí kapitolce. nebo aspoň napiš, jestli psát budeš bo ne. Ale snad jo Emoticon

8. alice003
27.11.2009 [18:44]

prosím dej sem další díl
Emoticon

7. piromaan233
24.11.2009 [20:39]

další díl prosím
Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!