OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



Novinka

Because I Love You

Because I Love YouDostala mě scéna v The Musketeers, kdy se Rochefort rozhodl znásilnit královnu. Ubránila se mu, ale co kdyby ne? Dokázal by to? Miloval ji. Ublížil by jí tak moc? Přečtěte si moji povídku a dozvíte se, jak to skončí... :)
A.

Novinka

Dětští rytíři

Dětští rytířiPřátelství umírá s člověkem a člověk umírá za přátelství. Seneca

V dalekém království, kde panuje boj mezi lidmi a skřety, žije Ronin. Jeho úkolem je se postavit obávanému nepříteli a neumřít. Podle Ronina nadlidský úkol, ale co když se mu naskytne šance na život? Rozhodne se jednat čestně s rizikem vlastního života, nebo poslechne pud sebezáchovy?

Novinka

Elenath e-guilen

Elenath e-guilenVelká bitva. Zkáza Beleriandu. Konec Prvního věku. A mezi tím vším Oropher, který se zoufale snaží najít svého syna.

Novinka

Lestat

LestatPovídka pojednávající o dvou úchvatných upírech staré společnosti, o Lestatovi a Louisovi. Známé postavy z románu od Anne Riceové nebo z filmu s Bradem Pittem a Tomem Cruisem v hlavních rolích. V románu Louis řekl jednu věc. Věc, která mě přiměla tohle sepsat. Vím, že je to pitomost. Ale bylo to tam řečeno, a mě to chytlo. Od toho je FanFiction tvorba, nebo ne? :)
Bavte se. :)
A.

 

Supernatural - Black is New Green

Supernatural - Black is New GreenSúťažná poviedka na tému Supernatural

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

The Walking Dead - Bůh s námi

The Walking Dead - Bůh s námiSúťažná poviedka na tému The Walking Dead

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

The Originals - Naděje

The Originals - NadějeSúťažná poviedka na tému The Originals

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

Novinka

You are my little girl, Clementine

You are my little girl, ClementinePovídka inspirovaná počítačovou hrou The Walking Dead. Příběh se bude motat kolem Leeho, hlavní postavy první série hry, a Clementine, hlavní postavy série druhé.
Lee je pro Clem po ztrátě rodičů ten nejbližší člověk v celém jejím životě. Udělala by pro něj všechno na světě – dokázala by ho dokonce i zabít, kdyby na to přišlo. Lee však nechtěl, aby se tohle muselo stát, aby Clementine musela vystřelit, a umírá. Ale někdy, někdy se člověk dokáže i vrátit, když cítí, že na světě je někdo, koho není hodno opustit…
A.

Novinka

Desiatnička Kallerová

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Desiatnička KallerováPríbeh o enormnom nepriateľovi a mladej, životom skúšanej desiatničke Kallerovej, ktorá sa snaží len o jediné – prežiť. Ale podarí sa jej to tvárou v tvár najväčšiemu nepriateľovi jej sveta? Uchráni si právo na život aj pred titánmi? Beštiami bez štipky ľútosti? Pred monštrami s tupými výrazmi v očiach a zvráteným úsmevom? Prežije? Alebo skončí tak ako väčšina jej spolubojovníkov – ako ľudský zákusok – potrava pre monštruózne beštie?

Novinka

Prázdniny v Římě

Prázdniny v ŘíměVzpomínáte si ještě trošku na moji jednodílnou povídku na Komisaře Rexe Moje tajemství s Fabbrim? Tohle je tak trochu nepřímé pokračování rok poté. Ano. Je v ní moje postava znovu. Petra je v Římě na prázdninách a poslední den se rozhodne strávit svojí každodenní procházkou. Přemýšlí, jestli se znovu setká s Lorenzem Fabbrim, jak tenkrát loni na praxi v Německu, nebo jestli to byla vše tenkrát náhoda. Nakonec ho potkává. Co se za ten rok změnilo? Co je na policejní stanici nového? :) Hezké počtení přeje PetraCullen.

Novinka

Yume no yo-o

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Yume no yo-oUPOZORNĚNÍ: Yaoi/ Shonen- ai (vztah muž/ muž) FF na japonskou kapelu the GazettE. Pár: Kai/Uruha, Jsou to spolužáci na střední. Uruha je třídní oblíbenec, Kai nezajímavý chlapec na okraji popularity. Jediné, co je spojuje, je stejná třída v druhém ročníku stejné střední školy. Kéž by to tak bylo to jediné... Kai je do Uruhy bezhlavě zamilovaný od prvního dne ve škole. Co bude dělat, když ho jeho tajná láska požádá o doučování?

Novinka

Všade a kedykoľvek

Všade a kedykoľvekStretnutie s ním. Lebo len on nechodí tam, kde chce, ale tam, kde ho ľudia potrebujú. Whovians už vedia o kom hovorím.

Novinka

Vězni

VězniChlad. Bolest. Ubíjející ticho.
Tak vypadá každé vězení a to, ve kterém sedí Michael a jeho kamarádka, není výjimkou.

Novinka

Přes kouzla i hlubiny

Přes kouzla i hlubinyJak to dopadne, když se Severus Snape setká s Ariel?

Novinka

Elijah's humanity 2/2

Elijah's humanity 2/2Elijah se po deseti dlouhých letech vrací zpět do Mystic Falls. Potkává starého známého a vzpomíná. Pozná konečně po tisíci let klid, nebo ne? To si musíte přečíst.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 12   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!