OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



Novinka

Big Girls Don't Cry

Big Girls Don't CryElena se znovu ponořila do svých vzpomínek, na co bude vzpomínat a za jakých okolností? Je Elena opravdu tak šťastná, jak ji všichni vidí?

Novinka

On ano, já však ne

On ano, já však neFF na The Vampire Diaries. Není to úplně fanfiction, ale je to popsání emocí Eleny Gilbertové. Díl: 3x22

Novinka

Forever together

Forever togetherZnáte "Being Human"? Ať už ano, nebo ne, tato povídka je o Mitchellovi, jednom z hlavních charakterů seriálu. Ten, jak fanoušci ví, zemřel. Kam po smrti došel? A kdo vlastně na Annie čekal na konci 4. série?
A.

 

Karlíkova prokletá čokoláda 2/2

Karlíkova prokletá čokoláda 2/2Finále Karlíkova příběhu...

Novinka

Karlíkova prokletá čokoláda 1/2

Karlíkova prokletá čokoláda 1/2Poznali jsme příběh Karlíka - jako docela malého chlapce. Ale co se s ním stane po mnoha letech strávených v továrně? Je uvnitř stále tím stejným chlapcem, nebo se z něj stává další Willy Wonka - podivín se srdcem jen pro továrnu?

Novinka

Stretnutie so Sherlockom Holmesom

Stretnutie so Sherlockom HolmesomAko to môže dopadnúť, keď sa slávny Sherlock Holmes, znudený z priemerných ľudí, stretne s niekým seberovným? A to rovno vo vyšetrovacej miestnosti.

Novinka

I will always choose you 2/2

Nedoporučujeme číst do 15 let.

I will always choose you 2/2Urobila som dohodu. Zachránila som Samov život a vzdala sa svojho.
Avšak... na čo mi to je, keď on sa tak urputne snaží zachrániť ma?

Novinka

I will always choose you 1/2

I will always choose you 1/2Všetko mi zmenil deň, keď sa u nás ukázal žltooký démon. Vyvraždil mi rodinu a mne dal svoju krv.
Po rokoch pátrania a túžbe po pomste mu znova musím čeliť. Nie priamo, no cez všetkých, ktorým urobil to isté.
Ako ma ale chce zastaviť od víťazstva, keď ja mám na svojej strane Sama Winchestra?
Jedine ak... by niekto skúsil ublížiť jemu.

Novinka

Little liars

Little liarsKatherine chce uzavrieť s Klausom dohodu o svojej slobode a preto jej kroky smerujú do Beacon Hills, kde už má vyhliadnutého vlkolaka, Dereka Hala.
No ako o ňom Katherine vlastne vie?

Novinka

Under the mask

Under the maskDavina. Čarodejnica, ktorú schováva Marcel pred ostatnými.
Avšak aj ona je len dievča, ktoré sa chce aspoň trocha zabaviť a preto, keď je Halloween, rozhodne sa ísť do mesta na vlastnú päsť.
Tak čo sa stane, keď tam na ňu narazí Pôvodný? A prečo vlastne tak trvala na tom, že sa musí dostať von?

Novinka

Fencing Lesson (1/2)

Fencing Lesson (1/2)Jedna hodina šermu Toma Hiddlestona. Jak to celé dopadne? A co si vymyslí na další? Hezké čtení, silvi14

Novinka

Dívka, která si vyčítala jeho smrt

Dívka, která si vyčítala jeho smrtFF na Doctor Who :) Abbygail je obyčejná studentka vysoké školy. No, obyčejná není to správné slovo. Když jí bylo dvacet let, modrá budka jí zachránila život. Pak se ale stalo něco, co si myslela, že si bude vyčítat do konce svých dnů. Ale...

Novinka

I'm happy

Co kdyby první setkání Eleny Gilbertové a Elijaha Mikaelsona dopadlo jinak?

Novinka

Soulmate

SoulmateToto je taková FF k NCIS. Vím, že mnoho z vás NCIS nezná, ale já se vám jména a podobně pokusím alespoň trošku vysvětlit. Je to o životě Tonyho a Zivy, až se dají dohromady :).

Novinka

Rudá Kamélie

Rudá KamélieFF k anime Naruto.
Okinawa je zmítaná válkou. Krajinou se prohánějí skupiny nájezdníků, plení a vraždí v každé vesnici, či usedlosti, na kterou narazí. Nemají slitování s nikým, ani s malým, nevinným dítětem.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 12   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!