OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



 

The day after your death

The day after your deathProtože zbožňuji psaní alternativních konců, přetvarování již dokončeních situací, přicházím s FF k mé oblíbené knize 'The Host'. A protože už je to dlouho, co jsem něco psala, berte to s nadhledem. :-)
Takže... Co kdyby Jared nezastavil Doktora?

 

Damone, jsi gentleman. Mi piace lo.

Damone, jsi gentleman. Mi piace lo.Damon popíjí jako skoro každý den v Mystic Grillu. A jako každý den pozoruje místní servírku, Vicky Donovanovou. Nemůže to nutkání vydržet, musí to udělat. Ale co?
Berte prosím ohledy, tohle je má první FF na téma Upíří Deníky. Snad se vám bude líbit. :) Rory

 

The Last Chance

The Last ChanceTrochu mě chytnul konec předposledního dílu druhé série The Vampire Diaries. Tak jsem se rozhodla dát Damonovi jeho vlastní konec. Alespoň trochu šťastný. Jako vypravěče jsem použila nostalgického Stefana. Tak se snad bude líbit. :) Díky za komenty a přečtení. ;)

 

Láska na prvý pohľad?

Láska na prvý pohľad? Poviedka bola písaná ako darček k narodeninám.
Zlatí, tu máš svojho Rhagea! ;) :*

 

Ten, kdo žije navždy

Ten, kdo žije navždyMoje vlastní pokračování Fantoma Opery.

 

Charakteristika literární postavy - Mozkomorové a Ron Weasley

Charakteristika literární postavy - Mozkomorové a Ron WeasleyPřed pár měsíci jsme ve škole psali slohovou práci na téma Charakteristika literární postavy. Mohli jsme si vybrat jakoukoli postavu ze série knih o Harrym Potterovi. Já si napsala hned dvojí charakteristiku. Mozkomory a Rona Weasleyho. A po oznámkování a domluvení se s učitelkou to dávám i sem. Snad by se to mohlo někomu hodit třeba jako předloha. ;)

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!