OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní » The Last Chance



The Last ChanceTrochu mě chytnul konec předposledního dílu druhé série The Vampire Diaries. Tak jsem se rozhodla dát Damonovi jeho vlastní konec. Alespoň trochu šťastný. Jako vypravěče jsem použila nostalgického Stefana. Tak se snad bude líbit. :) Díky za komenty a přečtení. ;)

Obloha se barvila do klidné červeně a vítr, který cuchal vlasy, šeptal podivná slova. Všechno se zdálo ztracené a zároveň se dnes ráno zrodilo něco nového. Něco, čemu jsme mohli věřit. Nikdo z nás si nebyl jist tím, jak bude život pokračovat dál a co se stane, až se opět ze stínu vynoří Klaus s jedem na rtech a pomstou vepsanou v duši, ale každý z nás cítil změnu. K lepšímu či k horšímu? To zůstávalo tajemstvím.

A právě s touhle písní nám vítr šveholil nad hlavami. Dával nám novou, nepoznanou šanci. A my se jí chytli jako dlaně topící se člověk.

Včerejšek skončil smutným loučením, které jako by z posledních sil křičelo: „Odpočívejte v pokoji. My na Vás nezapomeneme.“ Avšak dnešek začal prvním řádkem zcela nového deníku, který se ještě nedávno vyjímal za výlohou papírnictví.

Zradil nás spojenec a zachránil nepřítele. Přišli jsme o životy našich nejbližších. Přesto budeme žít dál, budeme doufat, že to nikdy neskončí. Víra v naději je teď to, co potřebujeme ze všeho nejvíc. Možná, že když začneme znovu věřit, spálíme se, ale neshoříme úplně. Protože jeden druhého držíme, a když jsme blízko ohně, zatáhneme a přítele zachráníme.

Díval jsem se za Damonem, jak procházel širokou uličkou mezi náhrobky jako pravý hrdina a nechává mě za sebou. Cítil jsem se prázdný, až podivně prázdný. Takovýhle byl pocit, když odešel poprvé…? Ne, tehdy jsem necítil nic, ale dnes vím, cítím, že on se nevrátí a právě to mě přivedlo na myšlenku, že mi bude chybět. Chtěl jsem ho zabít, málem jsem to i udělal, přesto si teď nejsem jist, jestli ze mě bude pořád stejný Stefan. Bez Damona. Bez staršího bratra. Bez potíží, ze kterých bych ho tahal.

Vlastně jsem Elijaha chápal – nedokázal bych Damona zabít, i když mi mnoho vzal. A já vzal jemu. Možná, že opravdu nejsme zas tolik rozdílní. A to se nezmění.

Na tvář mi padla studená kapka a já vzhlédl k obloze, jenže ta byla stále stejně jasná a klidná. Na první pohled se nic nezměnilo, ale ve vzduchu byl cítit chlad a na ramena mi dopadl další pár kapek. Poslední kapička mi přistála přímo na rtech… byla slaná. Divil bych se, kdybych měl sílu, místo toho jsem se znovu koukl na Damonova záda a uviděl neuvěřitelnou scénu. Na okamžik jsem chtěl křičet na ostatní, ať se na to podívají. Pak mě ale napadlo, že je možná dobře, že to vidím jen já. A právě já.

Kamenný anděl z náhrobku náhle ztratil šedou barvu a roztáhl černá křídla, která zastínila na okamžik oblohu. Dívka s tmavými, dlouhými vlasy v černých šatech zastoupila Damonovi cestu. Viděl jsem její uvědomělý a významný pohled, když se mu dívala do očí. Vzápětí rozhodila rukama a křídla se znovu roztáhla, za jejími zády jako bych viděl najednou tváře.

Jenna, Jonh, Jules, Mason, Eleniny rodiče, slečna Pearl, moje rodina, John Gilbert, Emilly Bennettová, Sheila a tolik dalších, které jsem znal. Nedokázal jsem se pohnout a uvěřit tomu, co právě vidím. Lapal jsem naprázdno po dechu, i když věděl, že je to zbytečné.

„Tohle se tedy nevidí každý den,“ promluvil na děvče Damon. „Zvláštní uvítací výbor?“ Založil si ruce a vsadím se, že zase křivil pusu a zvedal levé obočí. Nikdy se nezmění, ani na minutu nepřestane být, jaký je. I kdyby mu šlo o život. Právě to mě někdy uklidnilo – ta jeho nevypočitatelnost.

Andělu zajiskřilo v očích a natáhl k němu dlaň. „Vy si na mě nepamatujete, pane Salvatore? Jaká škoda,“ křenila se na něj.

Damon obdivně hvízdl. „Sluší ti to, Maissie.“

„Nemusí to bolet a já tě nechci nechat trpět,“ řekla mu a tváře za ní se lehce pousmály. Dlaň nestáhla a trpělivě čekala na Damonovu reakci.

„Obávám se, že pro mě není v nebi dost místa,“ postěžoval si, zatímco přenesl váhu z jedné nohy na druhou. Nezněl vyděšeně ani překvapeně, skoro se zdálo, že to čekal. Bezpochyby to předstíral, v tom byl skutečně dobrý.

Usmála se. „Já jsem z nebe spadla, taky se mi tam nelíbilo.“ Damon po chvíli chytl její ruku a ona ho zatáhla do toho magického, jiskřivého kruhu a oba se připojili k téměř neviditelným tvářím. Z jejich spojených dlaní vycházelo teplé a zářivé světlo, které nakonec všechny pohltilo. Pak se rozplynuli jako mlha, jen mně zůstala na jazyku spousta palčivých otázek.

Nedostanu na ně nikdy žádnou odpověď, přesto mi v nitru vířily blahé, hřejivé pocity. Otočil jsem se zpátky a viděl skupinku lidí, kráčejících po jedné z křivolakých cestiček k autům. Je načase, abych se připojil a splnil slib, který jsem Damonovi dal. Nebudu ale litovat toho, že jsem ho nezastavil. Můžu jen doufat v to, že ta dívka mluvila pravdu… Nedovedu si Damona představit v bílém světle a se skloněnou hlavou. To nikdy nebyl jeho styl.

Z oka mi spadla slza a udělal jsem první prkenný krok. Donutil mě plakat. Sám sobě jsem se hořce zasmál a pak jsem pospíchal k ostatním.

Změna. Vítr opět zpíval tu poslední změnu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Last Chance:

9. Killy
28.08.2011 [15:34]

...ztrhujúce, šokujúce, smutné, a... Som dojatá... Bolo to perfektné... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. LeBlanc
24.05.2011 [20:02]

prekrasne Emoticon Emoticon Emoticon a ta hudba jako by ty pocity co si vepsala jeste umocnila. Emoticon Emoticon Emoticon

7. Fluffy admin
23.05.2011 [20:27]

FluffyTuhle dokonalost jsem už četla a ty to moc dobře víš. Emoticon Je dokonalá, geniální, bravurní, naprosto vystihuje konec jedenadvacítky - klidně by ten seriál takhle mohl končit, byla bych všemi deseti pro!
Jen se podívej do komentářů pode mnou - všechny mají pravdu. Tohle je nádhera. Emoticon Emoticon
A už bych se opakovala, protože víc synonym ke slovu dokonalost neznám. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

6. LittleGii přispěvatel
23.05.2011 [19:38]

LittleGiioh, i crying... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5.
Smazat | Upravit | 23.05.2011 [18:32]

čo iného dodať, keď už všetko povedali predo mnou? krásne Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 23.05.2011 [18:25]

Namám slov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. WeeDee přispěvatel
23.05.2011 [17:16]

WeeDee Emoticon Emoticon Co jiného k tomu dodat? Snad jen Emoticon Emoticon nebo Emoticon Emoticon . Bylo to vážně krása. Emoticon Emoticon

2. Skříteček2
23.05.2011 [14:03]

To je tak strašně náderné! Přesně jsi vystihla Stefana a písničkou jsi podtrhla dojemnou atmosféru; škoda jen, že na poslední dva odstavce mi písnička nevyzbyla. N-Á-D-H-E-R-A-! Emoticon

1. FailleDraco přispěvatel
23.05.2011 [13:31]

FailleDracoPano jo, je to dokonalé. Tolik pocitů, málem nás to srazilo do kolen. (Vynechme fakt, že brácha mi tu bulí na rameni Emoticon) Moc se ti to povedlo. Ne, je to perfektní, dokonalé, boží... Nemůžeme stále najít nejvýstižnější slovo pro tuhle povídku, tak nám nezbývá nic jiného než: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!