OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



Novinka

Hrdý Avatar

Hrdý AvatarPohled Katary. Její setkání s Aangem trochu později a trochu jinak. Příjemné počtení pro fanatiky, kteří žerou příběh o tom mrňousovi, který vládne čtyřmi živly, přeje Zuzu.

 

Humusáčka zo Slizolinu - 19. kapitola

Humusáčka zo Slizolinu - 19. kapitolaA hneď tu máte aj 19. kapitolu. Posledný deň v Rokforte!

Killy

Novinka

Neverwold's End

Neverwold's EndMinulost je něco, co se zkrátka neunaví. Bude vás pronásledovat tak dlouho, až vás nakonec zničí - tedy pokud vy nezničíte ji. Jonathan si to dobře uvědomuje a je si vědom jistých nebezpečí, která by jemu i Jervisovi mohla hrozit, pokud se s nimi nevypořádá dřív než bude pozdě.

Novinka

More spomienok

More spomienokMladí čarodejníci hľadajú poslednú knihu. Čo všetko budú musieť urobiť, aby ju získali? A stane sa aj niečo iné?
Medzi Faye a Cassie bude napätie. Ako to dopadne? Pre koho sa Jake rozhodne?
Príjemné čítanie praje Leainka. Každý komentár poteší. :)

 

Nikdy na teba nezabudnem! 2/2

Nikdy na teba nezabudnem! 2/2Po ôsmich mesiacoch zase spolu. Druhá časť FF na Heroes of Olympus: Mark of Athena. Príjemné čítanie! A komentujte, prosím!

Novinka

Nikdy na teba nezabudnem! 1/2

Nikdy na teba nezabudnem! 1/2FF na Hrdinov Olympu, druhej série Percyho Jacksona. Varovanie! Neradila by som čítať tým, ktorý nemajú prečítané The Son of Neptune, pretože prídete o pár prekvapení. I keď vzhľadom ku knižke, nie sú až také prekvapivé. :D Stretnutie Annabeth a Percyho po osemmesačnom oddelení vďaka Hére (ako to vidím ja), ktoré bude v tretej knihe The Mark of Athena, ktorá vyjde až 2. októbra/října. Príjemné čítanie! 1. časť z pohľadu Percyho!

Novinka

Školský trest

Školský trestŠiesty ročník - Snape učí obranu proti čiernej mágii. Čo sa stane, ak dostane Hermiona školský trest?

Killy

Novinka

On mě snad najde všude

On mě snad najde všudePředstavte si, že chcete začít nový život. Daleko od vašeho rodného městečka a hlavně od jednoho malého střapatého kluka. Levák Bob se o to pokouší v malé zemičce jménem Česká republika. Najde tu konečně klid?
Prosím, berte to s rezervou, je to první povídka na takovéto téma. Napadla mě, když jsem o půlnoci koukala na reprízy Simpsonů a hned jsem ji napsala a psát povídky takhle pozdě mi prostě nejde :-).
Budu ráda za komantáře.

Novinka

Pomsta je taká sladká...

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Pomsta je taká sladká...Písal sa rok 1899 a dcéra H. G. Wells je na prázdninách v Paríži. Niečo sa pokazí a veľmi. Čo to bolo a ako sa s tým H. G. vyrovná?

Novinka

Fear of being loved

Fear of being lovedDalší slashová povídka z mé dílny. Tentokrát z pohledu Jervise.
Svět je složité místo. Obzvláště ten, co někteří nosí v hlavě. Občas tenhle speciální a osobní svět vůbec není slučitelný se světem reálným. Dvojnásob to platí v Jervisově případě.
Jenže láska je prý všemocná, ale dokáže spojit dva tak rozdílné lidi, jako jsou Jervis, který žije svým vlastním světem, a Jonathan, pro kterého neexistuje nic jiného než chladná logika, vědění, ale hlavně strach?

Novinka

Sám, bez tebe

Mick je naštvaný na Ginu, protože málem přišla o život. Chce si s ní o tom promluvit a všechno se v ten okamžik pro naše agenty změní. Jak? čtěte a uvidíte.

Novinka

Zrkadlo z Erisedu neklamalo

Zrkadlo z Erisedu neklamaloViete, ani dokonalý svet tetušky Rowlingovej nie je úplne dokonalý. Ja som si všimla zopár nedomyslených detailov a ten najdôležitejší som sa rozhodla ukázať aj vám, respektíve napísať to, čo mohla napísať aj Rowlingová a Harry by mal oveľa šťastnejší život... No to by potom nebolo také zaujímavé, však?

Poviedku som napísala už pred dlhším časom, tak to berte s rezervou.

Killy

Novinka

The Last stand

The Last standWolverine sice věděl, že nemají velkou šanci zvítězit, ale rozhodl se nedat to v žádném případě najevo. Byl si velice jistý sám sebou, co se těhle věcí týkalo. Nehodlal teď couvnout se staženým ocasem, to by znamenalo, že zůstal poražený. A Wolverine nerad prohrával. Mohl být všelijaký, ale když došlo na boj, byl jednička a ostatní mu věřili. Věděl, že ho budou následovat, ať je povede kamkoli.
Storm také. A doufala, že nedělá chybu.
Další z mnoha případů, kdy ve mně film vzbudil naléhavou potřebu vyjádřit se k práci někoho jiného. Tentokrát je to fan fiction ke třetímu dílu X-Menů - The Last stand, Poslední vzdor. Děj je zasazen na konec, kousek před poslední, finální bitvu. Upozorňuji vás, že ne všechny detaily musí k filmové předloze sedět.

Novinka

Shiki, Angel of Darkness

Shiki, Angel of DarknessNěkdy zkrátka milujeme někoho, i přes skutečnost, že je mrtvý.
Shiki, Angel of Darkness je moje první povídka na téma "Shiki x Akira", která spadá pod Shonen-Ai a Yaoi (oba dva pojmy jsou níže vysvětleny v článku). Povídka je psána z pohledu vypravěče, až na text psaný kurzívou, ten je z pohledu Akiry.
Příjemný počtení Vám přeje Yoko Scarlet.

Novinka

I like him

I like himMá mě rád, nemá mě rád nad šálkem čaje. Jinak tuhle povídku asi popsat nedovedu. Samozřejmě jde o slash. Jervis ani Jonathan snad ani další možnost nemají. Aneb jedna sladká jednorázovka z mé dílny.

« Předchozí  1 ... 5  6  7  8  9  10  11  12    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!