OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné » FanFiction ostatní



Novinka

Osudový návrat

Osudový návratJe to první má jednodílná povídka na téma Piráti z Karibiku. Napadla mě, když jsem se včera dívala na třetí díl. Hlavními postavami jsou Will s Elizabeth. Příběh začíná ve chvíli, kdy se má Elizabeth rozloučit s Willem. Odloučení je nevyhnutelné. Počká Elizabeth na Willa deset let? Nebo ne? Setkají se znovu? Doufám, že se vám tahle krátká povídka zalíbí. :) Hezké čtení přeje PetraCullen. :)

Novinka

Náhodné seznámení

Náhodné seznámeníJe to o setkání Kola a Bonnie. Zajdou spolu do Grillu a Kol ji zachrání před nebezpečím, ale jak bude Bonnie reagovat, až zjistí, že Kol je upír?

Novinka

Elijah's humanity 1/2

Elijah's humanity 1/2Odehrává se to po dílu 4x12. Klaus zavolal Elijahovi a informoval ho o Kolově smrti, ale Elijah nereaguje zrovna nejlépe.

Novinka

The Accident

The AccidentCo kdyby Elenu na mostě nezachránil Stefan, ale někdo jiný? Snad se bude líbit.

Novinka

I need you

I need youKol chce zase žít a toho docílí jen tak, že donutí Bonnie nechat dole oponu. Dojde k tomu? Co mu Bonnie opravdu ukáže?

Novinka

Prokletá

ProkletáCaroline zabila dvanáct čarodějek, aby zachránila život Bonnie. Netuší, že tím odstartuje kletbu, která ji má zabít. Přijde jí někdo na pomoc?

Novinka

Návrat ztraceného

Návrat ztracenéhoDalší jednodílná povídka na téma Návrat komisaře Rexe. Tak trochu nepřímé pokračovaní na Nový komisař. :) Fabbri si zvykl na Riveru a naučil se s ním vycházet. Vrací se do svých vzpomínek, jak tenkrát odešel jeho kolega Morini. Pořád mu vrtá hlavou, proč se s ním nerozloučil osobně, a je mu to líto. Nakonec si přečte opožděně Moriniho dopis na rozloučenou. Přeje si jediné, aby se vrátil. Vrátí se Morini? Proč Morini vlastně odešel? Jak to vlastně celé je? :-) Příjemné počtení přeje PetraCullen.

Novinka

Nový komisař

Nový komisařJe to má další jednodílná povídka o Fabbrim z Návratu Komisaře Rexe. Vzpomínáte si na moji jednodílnou povídku Moje tajemství? Je to tak trošku nepřímé pokračování. Lorenzo Fabbri se vrací z Německa zpátky do Říma. Vrací se, aby zaujal své místo na komisařství v Římě. Ví, že jako posila nastoupil nový komisař Rivera. Od té chvíle ho nesnáší. Zrovna v té chvíli se řeší další vražda. Změní se Fabbriho úhel pohledu na něj? Vyjdou nakonec spolu v dobrém?! Za každý názor budu vděčná.

Novinka

AC2 FanFicton Mario & me

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jako hráčka Assassin´s creed 2 jsem si oblíbila postavu Maria Auditore, který je strýcem hlavní postavy Ezia. Upozorňuji, že je to pouze fanfiction. S dějem hry to nemá nic společného. A postava jménem Ilaria je můj vymyšlený charakter.

Novinka

Moje tajemství

Moje tajemství Tahle jednodílná povídka vznikla, když jsem byla před pár měsící na praxi v Německu. Dívala jsem se Návrat komisaře Rexe s Lorenzem Fabbrim a vznikla tahle povídka. Dopisovala jsem ji nedávno a vzniklo tohle. Ano, je v ní moje postava. Jedna dívka sedí před hotelem na houpačce. Představuje si, jaké by to bylo potkat její oblíbenou seriálovou postavu, a přemýšlí o ní, proč musela zahynout. Na scéně se ukazuje záhadná postava jemu podobná a má i stejné jméno. Nakonec se dají do řeči a Petra zjistí, jak to bylo. Proč vlastně Fabbri nezahynul? Jaká je pravda? Nebo to je jen vše sen? Uvidí ještě někdy Fabbriho? Příjemné čtení přeje PetraCullen. :)

Novinka

(Ne)Šťastná rodina

(Ne)Šťastná rodinaDalší FF ze světa drakijů. Užijte si čtení :).

Novinka

Nečekané překvapení

Nečekané překvapeníDalší FF na Drakii od Sophie Jordan. Knížku Drakie zbožňuji a vždycky mě zajímalo, jak skončila Azurka. Má o ní v blízké době vyjít kniha, ale mně to nedalo a vymyslela jsem jí svůj vlastní konec. Tuhle povídku bych ráda věnovala přispěvatelce pod přezdívkou Mea, protože je jako já Drakijářka :).

Novinka

Před vánočním stromkem na Manhattanu

Před vánočním stromkem na ManhattanuFF na knihu Drakie: Návrat od Sophie Jornad. Nelíbilo se mi, jak knihu zakončila. Přišlo mi to nedokončené a useknuté, proto jsem se rozhodla napsat dokončení jejího konce. Takový epilog. Snad se moc neztrapním :).

Novinka

Medzi dvoma výstrelmi, pán Holmes?

Medzi dvoma výstrelmi, pán Holmes?Trochu dlhšia jednorázovka zo života a myšlienok Sherlocka Holmesa. Dúfam, že to niekoho poteší.


Leylon

Novinka

Itachiho rozhodnutí

Itachiho rozhodnutíCo se asi Itachimu honilo v hlavě, když šel na souboj se Sasukem? A co kdyby se rozhodl jinak?

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 12   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!