OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



Novinka

Zkouška z dospělosti

Zkouška z dospělosti

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce června/júna. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Víkend po svaťáku nutně nemusí znamenat nervování se nad učením. Není však zaručeno, že se všechny ty nově nabyté znalosti nepromítnou do vašeho běžného života. Arnie Vondra by mohl vyprávět.

Novinka

Staré cesty mladých žen

Staré cesty mladých ženPovídka na soutěž Mensy na obdobné téma. Dívka českého původu a její strach z tradic. A dívka afrického původu a její strach z tradic...

Novinka

Zjevení osudu

Sherol se svým novomanželem je velice šťastná. Jsou bohatí, slavní, krásní a mladí, ovšem jedna věc jim oběma velice chybí.

Novinka

Poznejte Theodora

Poznejte TheodoraTheodor býval úplně normální hoch, ovšem jednoho dne se to změnilo a on byl odsouzen pomáhat všude, kde se pomoci dá. To může obsahovat i záchrany neopatrných poďobaných šlechtičen se sklony k romantické poezii.

Novinka

Vzpomínka na pobřeží

Na pobřeží moře se probudí mladý muž se svým psem a vzpomíná, co předcházelo jeho pádu do mořských vod.

Novinka

O naději

O nadějiMěsto je zpátky. A s ním analýza jednoho pádu - aneb Vildova zpověď.

Novinka

Slzy druhé Země: O co jde

Slzy druhé Země: O co jdeÚvodní představení světa, ve kterém se odehrávají povídky pod hlavičkou "Slzy druhé Země". Jde o relativně blízkou (v řádu stovek let) budoucnost, kdy lidstvo kolonizovalo Mars.

Novinka

Kohoutek

KohoutekŽertovná povídka na téma stárnutí nás dělá moudřejšími.

 

Podzemí

PodzemíDalší povídka z města na konci světa. Představí vám komunitu lidí mezi střední a vysokou, v čele s Petrem a Katkou z Generace a kapelou Poslední rok, kteří bojují se silou města prostřednictvím snahy něco vytvořit. Ale město se brání, protože není většího nepřítele než změny.

Novinka

Generace

GeneracePrvní povídka z cyklu o "městě na konci světa". Městě, které je nikde a vlastně všude. Jeho ulicemi bloudí pozitivní antihrdinové, negativní idealisté, opuštění psi a občas igelitka s logem místního marketu. Generace je o revoltě jednoho středoškoláka a o tom, že i ty největší nesmysly v sobě trochu toho smyslu skrývají.

Novinka

Na balkóne

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Na balkóneV krátkosti o tom, aké môžu byť alternatívne svety skvelé... Alebo skrátka a jasne: jeden víkend na balkóne... ;)

Novinka

Druhá strana mince

Druhá strana minceJakou šanci přežít má skupina lidí, když jsou zamčení ve škole s monstrem?

Novinka

Pomstychtivý dům

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Pomstychtivý důmZ nudy dělají lidé různé šílenosti. Třeba lezou do opuštěných nepřátelských domů, které trpí nutností pomstychtivosti.

Novinka

Keď Smrtka dostala chrípku

Keď Smrtka dostala chrípkuAko už názov vypovedá, toto je príbeh o jednej zábudlivej Smrtke, ktorá na to poriadne doplatila. A s ňou aj celý svet. Primárnym zámerom tejto poviedky je pobaviť, tak dúfam, že to aspoň niekoľkým z vás zlepší deň.
Príjemné čítanie. Vaša Lili :)

 

Icebergs: Partners in Crime

Icebergs: Partners in Crime

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce listopadu/novembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Bonusová povídka k Icebergs

Přátelé jsou rodina, kterou si vybíráme sami.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!