OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Vianočné stretnutia: Černá kočka přes cestu

Vianočné stretnutia: Černá kočka přes cestuSúťažná poviedka na tému Vianočné stretnutia

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Vianočné stretnutia: Mezi nebem a zemí III.

Vianočné stretnutia: Mezi nebem a zemí III.Súťažná poviedka na tému Vianočné stretnutia

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Vianočné stretnutia: Mezi nebem a zemí II.

Vianočné stretnutia: Mezi nebem a zemí II.Súťažná poviedka na tému Vianočné stretnutia

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

 

Vianočné stretnutia: Mezi nebem a zemí I.

Vianočné stretnutia: Mezi nebem a zemí I.Súťažná poviedka na tému Vianočné stretnutia

Článok je ponechaný v pôvodnej verzii, bez opráv.

Novinka

Důvod k hledání 1

Důvod k hledání 1„Kluk jde po ulici a na obloze uvidí balonek; a i když zprvu netuší proč, rozhodne se, že najde člověka, který ten balonek „ztratil"." Tak přesně na takové téma jsem měla napsat povídku pro kamaráda. Nejprve jsem ho za ten nápad proklínala, ale nakonec se z toho vyklubaly tři povídky, které se někdy více a někdy méně drží tématu, a zároveň ukazují, kolik významů může mít na první pohled obyčejný balónek.

Novinka

Zaklope trikrát

Zaklope trikrát Dávajte si veľmi dobrý pozor, komu sa rozhodnete otvoriť dvere...

Novinka

Aurora

AuroraJe zarážajúce sledovať, ako niektoré deti majú na Vianoce všetko (a nielen na ne) a iné zasa nič. Štve ma to! V minulosti mi to tak neprišlo, ale teraz? Teraz, keď som ostala len ja a moja mladšia sestra? Keď žijeme na miestach, o ktorých som doteraz netušila, že jestvujú? Že je možné fetovať aj niečo také bežné ako lepidlo? Kde umierajú deti? Kde sa naše sny menia v nočné mory? Kde sa z princezien stávajú obyčajné krysy?
Štve ma to. A viete, čo ma štve ešte viac? Je to tá bezmocnosť, ktorú cítim. Skutočnosť, že nie som dosť dobrá, silná, veľká, aby som čokoľvek na tom zmenila. Fakt, že čoskoro umriem a ak aj náhodou prežijem, môj život sa nikdy nevymaní z bordelu a špinavostí...
Moje meno je Aurora a som to, čo „normálni" ľudia odmietajú vidieť

Novinka

Jako králíka

Jako králíkaZbavil město snad největšího otrapy všech dob. Jsi vrah nebo hrdina, Bene?

Novinka

Život na druhé zavytie

Život na druhé zavytie Túto poviedku som pôvodne napísala do jednej súťaže.
Rozpráva príbeh z trochu iného sveta, kde sú vlkolaci bežnou súčasťou života. A v tomto svete žije žena, ktorá pripomína skôr trosku než skutočnú ľudskú bytosť. V čase, keď už len čaká na príchod smrti, dostane novú šancu na život.
Vo vlčom kožuchu.
Prajem príjemné čítanie. Lili

Novinka

Spasena útěkem

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Spasena útěkemOdvaha a síla jí pomohly dostat se z jejího vězení. Budou při ní stát pořád, aby se dokázala zachránit?

Novinka

Päť kúskov

Päť kúskovPrvý kúsok opisuje miestnosť s výhľadom na les a dievča. Druhý má v sebe nepekné myšlienky. Tretí zahŕňa pocity zrady a nenávisti. Štvrtý kúsok opisuje dážď. A piaty je o stratenom sne...

Novinka

Za chyby sa platí...

Za chyby sa platí...... niekedy až priveľmi vysoká cena. Jedna malá chyba a život sa vám obráti naruby. Alebo aj v skratke o tom, ako jedna chyba jednej augustovej noci môže strpčovať život aj po rokoch.

Novinka

Paradox srpnových dní

Paradox srpnových dní

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce srpna/augusta. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Je tomu čtyřicet sedm let a tři dni, co do naší země přišli nezvaní hosté. Jedni tomu říkali bratrská pomoc, druzí okupace. Pepa Tichý je dítě své doby, absolvent zemědělské školy, těsně před nástupem na povinnou vojenskou službu. Jeho příběh se tak trochu stal a tak trochu vznikl v mé hlavě...

Novinka

Tomáši!

Tomáši!Byla jednou jedna vodácká parta, jeden Tomáš a jeden spacák... a taky jedna spacanda. Letní oddychovka na motivy skutečných událostí. :)

Novinka

There's something about Catherine

There's something about CatherineNa školu přijde nová studentka, která je ihned středem zájmu celé školy. Shodou okolností se ve stejnou dobu začnou ve městě objevovat záhadné vraždy a všechny oběti vypadají, jako by je zabil upír. Jenom taková malá blbůstka na zabití času. Tuto povídku věnuji Izy, jejíž vzhled byl předlohou pro Catherine (i když v povídce stejně není popsaná). Písnička, kterou Catherine zpívá, se jmenuje Rev 22-20.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!