OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

Dokončeno

Žena, ktorá maľovala oblaky 1

Žena, ktorá maľovala oblaky 1Enora žije sama v opustenom majáku na pobreží mestečka, v ktorom má stará mágia svoje stále miesto. V poslednom čase však malý kút sveta na vrchole útesov začalo trápiť čoraz horšie počasie. Prichádza silný vietor, ale nenesie dobrú zmenu. Len predzvesť niečoho temnejšieho. Odpoveď a riešenie zhoršujúcej sa situácie sa ukrýva v životoch generácií žien, ktoré žili pred Enorou. Spojenie s nimi je však zlomené. Aspoň to si Enora myslí, až kým jej do života nevstúpi jedna neobyčajná mačka.
Vítam vás pri prvej kapitole príbehu, ktorý je úplne odlišný od všetkého, čo som doteraz napísala.

 

Love, Gabe: Kapitola osmá

Love, Gabe: Kapitola osmáNásledky nehody. Jak se s nimi Josie s Rafem poperou? Podaří se mladšímu Donaghuovi sestru konečně přesvědčit, že existuje něco mezi nebem a zemí?

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 29

Ukradnuté spomienky - Kapitola 29Posledné odpovede a posledné prekvapenia

 

Love, Gabe: Kapitola sedmá

Love, Gabe: Kapitola sedmáRafa čeká další vidina a tentokrát v ní nebude sám. Jak se popere s tím, co v ní uvidí?

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 28

Ukradnuté spomienky - Kapitola 28Teoretický príbeh jedného paranoidného šéfa

 

Tidbits: 10. kapitola (část druhá)

Tidbits: 10. kapitola (část druhá)Alice se dozví další jobovku, tentokrát ale není přímo spojená s ní. Bude mít prostor řešit cizí problémy? A co Brad a rozvod?

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 27

Ukradnuté spomienky - Kapitola 27Nie je správne predčasne sa tešiť

 

Tidbits: 10. kapitola (část první)

Tidbits: 10. kapitola (část první)Kuchařská show a rozhovor se sestrou. Ať se líbí! :)

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 26

Ukradnuté spomienky - Kapitola 26Rozhovory, ach tie rozhovory

Novinka

Dům na pobřeží 1

Dům na pobřeží 1Dům, který prožil se svými obyvateli už mnoho osudů. Dům na pobřeží, který zná to dobré i to špatné, co jeho návštěvníci zažili. Dům s modrou střechou. A tajemstvím.

 

Tidbits: 9. kapitola

Tidbits: 9. kapitolaElis se shledá s Bradem a tetičkou o chlup dříve, než bylo v plánu. Jak setkání proběhne? Enjoy! :)

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 25

Ukradnuté spomienky - Kapitola 25Bľabot v liekovom opare

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 24

Ukradnuté spomienky - Kapitola 24Keď liekmi podrezaný jazyk prezrádza

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 23

Ukradnuté spomienky - Kapitola 23Keď vychádzajúce slnko zakryje mrak

 

Love, Gabe: Kapitola šestá

Love, Gabe: Kapitola šestáJosie a Raf se po letech znovu setkávají, což je časovaná bomba.

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!