OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Mr. Perfect - 37. kapitola

Mr. Perfect - 37. kapitolaWilliam se nehodlá jenom tak smířit s tím, že se s ním Ema rozešla, jenomže ta už je svými myšlenkami někde úplně jinde.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 2. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 2. kapitolaVictorie bude postavena před nelehkou volbu. Rodina pro ni znamená vše a znovu si ji nenechá vzít.

 

Mr. Perfect - 36. kapitola

Mr. Perfect - 36. kapitolaMatteo si připraví pro Em překvapení, ale to duchaplně překazí slečna Bianca. A potom Ema konečně vyřeší tu nepříjemnou situaci s Williamem, samozřejmě po svém.
Užijte si kapitolu, přeje Sabienna

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 7

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 7Vždy sa môžu objaviť nové problémy

Novinka

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 1. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 1. kapitolaAtlantida úspěšně přistála na Zemi a zachránila ji tak před Wraithy, ne však beze ztrát, ale galaxie Pegas je stále v ohrožení. Michaelova rostoucí síla a moc může znamenat v brzké budoucnosti zkázu i pro Mléčnou dráhu a posádka bájného města musí dostát svým slibům, jaké dali obyvatelům Pegasu.
Žalem hnaný John Sheppard cítí povinnost se vrátit především kvůli tomu, aby zachránil to, co zbylo z jeho rodiny.
Pokračování povídky StarGate:Atlantida - Dva životy

 

Hrdlorez 13

Hrdlorez 13Stretnutie s Graysonom.

 

Hrdlorez 12

Hrdlorez 12Nina sa prvý raz ocitá medzi ľuďmi. Ako jej to pôjde? A čo nové sa dozvie o Oliverovi?

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 23. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 23. kapitola 2/2Mia je vrátila na Atlantidu i se svou verzí z jiného vesmíru, kterou je potřeba vrátit zpět. Přesto stále hrozí nebezpečí, které se ukrýva ve zdech města, jež rozhodne o budoucnosti všech.

Tak je to tady, poslední díl povídky. Po sedmi letech se loučím s příběhem Mii a Johna. Všem čtenářům, kteří vydrželi až do konce nebo se připojili v průběhu moc děkuji a přeji, abyste si čtení užili.

Vaše Nikol18

 

Hrdlorez 11

Hrdlorez 11Dohadovanie o návšteve Centrály.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 23. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 23. kapitola 1/2Mia je vrátila na Atlantidu i se svou verzí z jiného vesmíru, kterou je potřeba vrátit zpět. Přesto stále hrozí nebezpečí, které se ukrýva ve zdech města, jež rozhodne o budoucnosti všech.

Tak je to tady, poslední díl povídky. Po sedmi letech se loučím s příběhem Mii a Johna. Všem čtenářům, kteří vydrželi až do konce nebo se připojili v průběhu moc děkuji a přeji, abyste si čtení užili.

Vaše Nikol18

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 6

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 6Na dobrej ceste stať sa až príliš zaujímavou

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 5

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 5Námesačná epizóda s prekvapivým zakončením

 

Mr. Perfect - 35. kapitola

Mr. Perfect - 35. kapitolaVyznání bez komplikací u snídaně šampionů a polední provokace po telefonu.
Užijte si kapitolu, přeje Vaše Sabienna

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 4

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 4Slučka sa začína sťahovať

Novinka

Papierové kone

Papierové koneSkupinka študentov sa počas vlády Mussoliniho v Taliansku rozhodne vydávať časopis. Ako to s nimi dopadne?

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!