OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 13

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 13Keď majú odpovede diery

 

Mozart - 9. kapitola - Hudba v mol

Mozart - 9. kapitola - Hudba v molV prvej časti Oliver rozjíma nad všetkými doterajšími udalosťami a v druhej časti trávi čas v knižnici.

Novinka

Modré perute

Modré peruteRanja je afganské dievča s túžbou pozerať sa na niečo viac, než jej bolo ponúknuté. Vďaka lekcii o modrom pierku od druhej manželky svojho otca sa naučila mať sa rada a odhodlane sa postaviť ľuďom, ktorí jej ubližovali a ťahali ju k zemi.

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 12

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 12Márne pokusy - no o čo presne?

 

Mozart - 8. kapitola - Barterový obchod

Mozart - 8. kapitola - Barterový obchod Dnes na Viedeň zasvietilo slnko a všetko sa zrazu zdá byť krajšie. Chlapci sa pripravujú na výmenný obchod s Leonnie, ale rad nečakaných udalostí toto krásne počasie naruší.

 

Mozart - 7. kapitola - Divokí v srdci

Mozart - 7. kapitola - Divokí v srdciPôvodne som aj chcela túto kľúčovú kapitolu bez Leonnie a nakoniec sa mi to skutočne podarilo. Chlapci sa vyberajú na ďalšiu tajnú misiu do sveta mytologických bohýň, ktoré si v noci neradno pohnevať. Známa Afrodita im dá odpovede, ktoré potrebujú.

 

Mozart - 6. kapitola - Zlomené krídlo

Mozart - 6. kapitola - Zlomené krídloEverrette ide na návštevu k dvojčatám do Hainburgu. Oliver strávi šťastné i menej šťastné chvíle s Brynn a pri večernom rozjímaní starého otca o starých časoch vyplávajú nové otázky.

 

Mozart - 5. kapitola - Biele havrany

Mozart - 5. kapitola - Biele havranyOliver pristúpi na dohodu so Sorenom a dvojčatá si tak vymenia svoje miesta. Avšak nie je všetko také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdalo. A na konci kapitoly konečne dôjde k obávanému šermiarskemu súboju.

 

Mr. Perfect - 42. kapitola

Mr. Perfect - 42. kapitolaEmě je Matteovo chování krajně podezřelé, ale nejspíš za to může ta její právem podložená paranoia. A jak naopak na Emino nezvyklé chování bude reagovat Matteo?
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

Mozart - 4. kapitola - Kapitoly zimy

Mozart - 4. kapitola - Kapitoly zimyOliver vošiel do húšťavy za bielym havranom, no v závejoch objavil dva páry stôp sprevádzané volaním o pomoc. Neváhal, skočil bystrým skokom do snehu a vydal sa na záchranu dvoch známych dievčat.

Novinka

Mojito Ernesta Hemingwaya

Mojito Ernesta HemingwayaSedela som v jednom podniku u nás v meste a na nápojovom lístku som si všimla zvláštnosť. Pri mojite bolo dopísané, že sa považuje za najobľúbenejší nápoj Ernesta Hemingwaya. Zmienený podnik v drabble poviedke dokonca pripisuje známemu spisovateľovi aj epigraf na stene, aj keď kritici tvrdia, že to nie je jeho pravý podpis.

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 11

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 11Malé svetielko v temnej cele

 

Mozart - 3. kapitola - Sny

Mozart - 3. kapitola - SnyOliver, Soren a Everr sa nezaobídu bez trestov. Ku všetkému hudobníka prenasledujú obrazy bieleho havrana.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 6. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 6. kapitolaNěkdy je těžké posoudit, co je správné a co ne. Správná a špatná rozhodnutí se mohou prolínat a vzájemně se stírat. Dokonce ani budoucnost to nemůže posoudit.

 

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 10

Ailis Lettifer 1: Obvinená - Kapitola 10Nečakaný vývoj situácie

« Předchozí  1 ... 7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!