OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 6

Žena, ktorá maľovala oblaky 6Výlet medzi sny a skutočnosť

 

Mr. Perfect - 24. kapitola

Mr. Perfect - 24. kapitolaEma se pro jednou rozhodne si taktéž hrát na hrdinku, což se jí ale trochu vymstí. Jak jinak by totiž mohla dopadnout než opět jako dáma v nesnázích. Jaká variace to bude tentokrát?
Ať se kapitola líbí, Vám srdečně přeje Sabienna

 

Hrdlorez 5

Hrdlorez 5Nabaľovanie neistoty

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 5

Žena, ktorá maľovala oblaky 5Cez tajnú chodbu do hája záhad

 

Mr. Perfect - 23. kapitola

Mr. Perfect - 23. kapitolaNo tak jak si Ema poradí s tou odcizenou taškou? Zajisté dle svého způsobu a především tak, že Matteo bude mít šanci se opět hrdinsky blýsknout.
Užijte si po té delší pauze novou kapitolu, vaše Sabienna

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 4

Žena, ktorá maľovala oblaky 4Keď vietor berie nádej a prináša skazu

 

Hrdlorez 4

Hrdlorez 4Nové informácie, nové postavy

Novinka

Zelený písek - kapitola 1.

Zelený písek - kapitola 1.Rok 3026. Janice Esca před třemi lety přišla o maminku a ze všech sil se snaží plnit její poslední přání, tedy studovat, aby z ní jednou mohlo být něco víc než jen jehla ztracená v kupce sena Třetího Londýna, města chudých. Chce žít relativně normální život relativně normálního člověka. Přesto se kolem ní začnou dít podivné věci... Aneb hluboko v šuplíku objevený návrh na urban fantasy příběh, který vychází z jednoho z prvních námětů, se kterými jsem kdy pracovala. Postupně se můžete těšit na kapku scifi, střípek romance a narůstající hromadu metafyzična. Text první kapitoly je poměrně starý, takže možná stylově ne až tak vybroušený, ale doufám, že mi to bude odpuštěno. ;)

 

Dům na pobřeží 3

Dům na pobřeží 3Příběh docenta matematiky, který neříká vše.

 

Hrdlorez 3

Hrdlorez 3Nina vo svete upírov nachádza známe tváre. Koho?

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 3

Žena, ktorá maľovala oblaky 3Je to pomoc, alebo prekliatie?

 

Dům na pobřeží 2

Dům na pobřeží 2Rozhovor, který neříká vše.

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 2

Žena, ktorá maľovala oblaky 2Keď ťa mačka prenasleduje až domov

 

Hrdlorez 2

Hrdlorez 2Prvé stretnutie Niny s bezpečnostnou agentúrou.

Novinka

Hrdlorez 1

Hrdlorez 1Pre lásku sa trpí. Nina o tom vie svoje. Keď však chce nechať minulosť za sebou a pohnúť sa vpred, všetko sa začne rúcať ako domček z karát. Proti svojej vôli je vtiahnutá do sveta upírov, kde nachádza príliš známe tváre. Po roku od zmiznutia jej priateľa Ninu kontaktuje tajná agentúra pre bezpečnú komunikáciu s upírmi, ktorá jej dá nádej, že Grayson je stále nažive. Táto organizácia tu je na to, aby ju ochránila pred upírmi a zabezpečila hladný priebeh ich stretnutia. Grayson chce od nej drobnú službu a podľa ich zákonov ju nemôže kontaktovať priamo. Má to však dva malé háčiky - Grayson sa zmenil na nepoznanie a o Nine vie aj upír, ktorý je Graysonov úhlavný nepriateľ.
Čo má pre Ninu väčšiu hodnotu: svoj život alebo život niekoho iného? Láska alebo rozum? A čo ak je jej jediná nádej šialený upír, ktorý ju takmer pripravil o život?

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!