OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Love, Gabe: Kapitola čtvrtá

Love, Gabe: Kapitola čtvrtáKdo vlastně hlídá Gabeův dům? Víme, že Mike anděly nemá rád. Ale co když se mu naskytne příležitost, jak se dostat ke všem poznatkům své matky a pochopit plný význam a obsah svých schopností? Bude vůbec schopen dosáhnout určité dohody s křídlatými, nebo to vzdá a zůstane nadobro viset mezi peklem a nebem?

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 6

Ukradnuté spomienky - Kapitola 6Keď sa stretnú Podnikavý, Paranoidný a Rozzúrená

 

Charon - 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Charon - 7. kapitolaOhnivý květ Jihu a strom Temného lesa...

 

Ahiza Cantoreanis - Kapitola 2

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Ahiza Cantoreanis - Kapitola 2Druhá kapitola v sobě nese volání dálek; za hranicemi Cansaru se dějí podivné věci a povolaná družina vyráží celou věc prošetřit. Na místě se ale objeví nečekané problémy...

 

Tidbits: 5. kapitola

Tidbits: 5. kapitolaAlici probudí v pátek ráno jobovka. Zvládne se s ní vypořádat? Ať se líbí!

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 4/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 4/4I když je kapitán Collinsová z jiné časové linie, ani náš vesmír jí není lhostejný, snaží se, aby vše dopadlo tak jak má, ale otázka je, jestli to dělá dobře, to už ale nezjistí, protože ona i její podřízený poručík Evans se vrací domů.

 

Love, Gabe: Kapitola třetí

Love, Gabe: Kapitola třetíProč vlastně Mike neřekl Josie celou pravdu? Spolu s Michaelem se ponoříme hlouběji do tajemství Donaghuovic rodu a také se setkáme s jeho starou známou, bez jejíž pomoci se neobejde. Enjoy! :)

 

Mr. Perfect - 11. kapitola

Mr. Perfect - 11. kapitolaEma si konečně vzpomene, že má doma v Anglii snoubence, a Matteo si opět najde nenápadnou záminku, jak s Emou strávit nějakou tu chvilku, přestože to jednoznačně znamená určité riziko.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 3/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 3/4Kapitán Collinsová má ještě mnoho tajemství a některé by mohly ovlivnit i chod našeho vesmíru. John Sheppard jí nedůvěřuje stejně jako Mie, když přišla na Atlantidu, je jeho ostražitost na místě?

 

Love, Gabe: Kapitola druhá

Love, Gabe: Kapitola druháInformace o Gabově únosu se šíří. Josie se podělí o problémy, které má. Řekne jí Michael pravdu o jejích magických schopnostech, nebo bude předstírat, že neví, která bije?

 

Ukradnuté spomienky - Kapitola 5

Ukradnuté spomienky - Kapitola 5Ľudia a ich šialené predstavy

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 2/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 2/4John Sheppard byl od začátku jediný, kdo neznal pravdu, kým doopravdy Mia je. Zjistil ji jen náhodou, a všechno mu rázem začalo dávat smysl. Je však před ním ještě jedna pravda, kterou se mu Mia konečně odhodlá říct. Jak to přijme?

 

Ahiza Cantoreanis - Kapitola 1 část 2

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Ahiza Cantoreanis - Kapitola 1 část 2Druhá část první kapitoly. Neznámé nebezpečí ve východních lesích o sobě dává znát. A kým by byla Xantippe, kdyby nevyslyšela volání dobrodružství?

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 1/4

StarGate:Atlantis - Dva životy - 22. kapitola 1/4Téměř všechno je vyřčeno, pravda se odhalila a Mia se vrací na Atlantidu, aby pomohla dokončit výzkum svého předka a osvobodila nejen Pegas od Wraithů, ale i svého syna ze spárů Michaela, a pomohla svému já z jiného vesmíru se vrátit domů, avšak kapitán Collinsová ještě neřekla všechna svá tajemství.

 

Mr. Perfect - 10. kapitola

Mr. Perfect - 10. kapitolaDruhá část večera na rande, neboli pracovní schůzce. Matteo si pro Emu přichystá menší překvapení, které si Ema pochopitelně zase vyloží po svém a zaperlí tak, jak je jí prostě vlastní.
Ať se Vám kapitola líbí, přeje Sabienna

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 993   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!