OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Doll of Revenge (2. kapitola)

Doll of Revenge (2. kapitola)Slavnostní zahájení ComicConu v Hale H zdárně pokračuje, a zatímco Tom se snaží vzpamatovat z prvního bouřlivého setkání se svou "budoucí vyvolenou", Michele začíná aktivně pracovat na tom, aby se tou "budoucí vyvolenou" skutečně stala!

 

Point of View - Kapitola 2

Point of View - Kapitola 2Proběhne rozhovor mezi naší hlavní postavou a ženami ze Stratosféry. Druhý den jde navštívit kamarádku, která vytváří spojení mezi ní a Vyvoleným. A pak musí předat dopis archandělu Michaelovi.

Novinka

Point of View - Kapitola 1

Point of View - Kapitola 1Dlouho jsem jenom přežívala a nezajímala se o okolní svět, ale potom mi něco došlo. Co když Bůh nechtěl, aby se něco naučili lidé, ale andělé? A jak to, že ani Tetování moc nepomáhá k ukončení Bohovy absence? Rozhodla jsem se žít. A trochu uspíšit návrat ztraceného.

Dokončeno

Ztracený následník (Epilog)

Ztracený následník (Epilog)Epilog (prvního dílu) povídky "Ztracený následník", aneb kde něco končí, něco nového začíná...

 

Dokonalý svět - 4. kapitola

Dokonalý svět - 4. kapitola„Láska nespočívá v tom, že se díváme jeden na druhého, ale v tom, že se díváme stejným směrem ven.“ -Saint Antoine De Exupéry

 

Ztracený následník (52. kapitola)

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ztracený následník (52. kapitola)Poslední část celé povídky (vyjma epilogu, jenž bude následovat) pojednává o vrcholném okamžiku každého svatebního veselí a přivádí Aldrif i Lokiho do situace, která má zpečetit jejich svazek a učinit ho natolik silným, aby ho nikdo a nic nedokázalo zlomit.

 

I can't find my daring (12)

I can't find my daring (12)Vcelku nepodstatné ráno. Aj keď teda sa nám chudák Ryota skoro utopil v stane!

 

Ztracený následník (51. kapitola)

Ztracený následník (51. kapitola)I pouhý plochý kámen omývaný přílivem se může stát němým svědkem nejvýznamnějšího okamžiku v životě někoho tak důležitého, jako je asgardská královna... Stačí k tomu jen odvaha a tvrdohlavost, a obého mají ona i její snoubenec na rozdávání...

 

Ztracený následník (50. kapitola)

Ztracený následník (50. kapitola)I dokonalé štěstí je možné narušit a zasít semínko pochybností, které se může snadno ujmout a zadusit doposud vzkvétající partnerské štěstí. Stačí k tomu jen jisté zvláštní schopnosti, kterým se prostě nedá nevěřit. Nebo... dá?

 

Ztracený následník (49. kapitola)

Ztracený následník (49. kapitola)Svatba Nanny a Baldra je v plném proudu, a zatímco se všichni nezávazně baví a nevěsta se ženichem si užívají první minuty stavu manželského, Loki se odhodlává k jednomu z nejzásadnějších činů svého dosavadního života...

 

Ztracený následník (48. kapitola)

Ztracený následník (48. kapitola)Asgardská svatba je honosnou a komplikovanou záležitostí a i někdo tak významný, jako královna, se musí hodně snažit, aby ji něčím nenarušil. Zvlášť, když pro ni její nevlastní bratr začíná chytat jisté velmi významné překvapení...

 

Dokonalý svět - 2. kapitola

Dokonalý svět - 2. kapitolaV Laguna Beach je konec školního roku a všichni se chystají na Audreyinu párty. Ale večírek se trochu vymkne kontrole a na Sky to zanechá... stopu.

 

Ztracený následník (47. kapitola)

Ztracený následník (47. kapitola)Nervozita dostupuje vrcholu a Loki se pouští do realizace svého značně riskantního plánu, který může pro jeho nevlastní sestru znamenat střemhlavý let vzhůru či bolestivý pád až na samé dno... Která možnost to nakonec bude? Žalář, či královský trůn?

Novinka

Dokonalý svět - 1. kapitola

Dokonalý svět - 1. kapitolaŠestnáctiletá Scarlett zažívá ráj na zemi. Má úžasného přítele, tři nejlepší kamarádky a je populární roztleskávačka ve škole. Ale i ten nejdokonalejší svět se může začít pomalu rozpadat.

 

Holka na zabití 2: Láska za trest - 2. kapitola

Holka na zabití 2: Láska za trest - 2. kapitolaDalší várka překvapení, trochu rytířskosti a pár legrácek. Doporučuji předčíst minulou kapitolu. Alanise.

« Předchozí  1 ... 19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!