OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Rubínová lampa 7. kapitola

Rubínová lampa 7. kapitolaRose se dozvěděla něco důležitého, ale dnes nás čeká malý výlet k Jeskyni zázraků. Nebude to lehké, to skutečně ne, a hlavně probuzení bývá nejhorší. Držte Jafarovi a Rose palce, aby se nezabili navzájem.

 

Lovkyně - 2. kapitola

Lovkyně - 2. kapitolaTara daruje Mary posledních několik hodin, než bude muset dojít svému osudu. Ale jakou cenu za to zaplatí?

 

Rubínová lampa 6. kapitola

Rubínová lampa 6. kapitolaDnes s princeznou Jasmínou navštívíme zahradu a najdeme tam něco, co Rose opravdu nečekala. Také řekne své sladké ano nebo ne Jafarovi. Uvidíme, zda s ním bude spolupracovat, nebo ne.

 

Vampire pet 14. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 14. kapitolaJak dopadne malý půlnoční dýchánek? Pozor, nová postava na obzoru, a brzy přibudou i další. Tato kapitola obsahuje erotiku!

 

Rubínová lampa 5. kapitola

Rubínová lampa 5. kapitolaDnes objev první karty! Setkání na chodbě a návštěva překupníka. Děje se toho hodně. Čtěte!

 

Rubínová lampa 4. kapitola

Rubínová lampa 4. kapitolaYago si užívá zasloužený relax, který brzy skončí. Jafar je podrážděný z následujících událostí, ale jistě si s nimi poradí. Co je to, co skrývá v malé skříňce, a jaké s tím má úmysly?

 

Rubínová lampa 3. kapitola

Rubínová lampa 3. kapitolaJak si Rose poradí s děsivým vezírem a jak si on poradí s ní? To je otázka, kterou si nejspíše během tohoto příběhu budete pokládat opravdu často. Mimo to naši hrdinku ještě čeká nový objev v koupelně. Nechte se překvapit.

 

Rubínová lampa 2. kapitola

Rubínová lampa 2. kapitolaRose čeká nelehký úkol. Jak si s ním poradí, dokáže sultána i ostatní přesvědčit, že není zlodějka? Dokáže odolat Jafarovým lžím a pohledům? Vezír je hodně lstivý, ale to ona taky.

 

Vampire pet 13. kapitola

Vampire pet 13. kapitolaCopak se s Daisy a Chestrem stane dnes? Kdo je to napadl? Přežijí to vůbec? Karpatská krajina je drsná a nebezpečná, uvidíme, jak si s tím naši dva přátelé poradí.

Dokončeno

Lovkyně - 1. kapitola

Lovkyně - 1. kapitolaTohle je moje druhá povídka na pokračování a odehrává se ve světě Bratrstva černé dýky. Tentokrát bude hlavní hrdinkou dívka jménem Tara. Jak se dostane do společnosti bratrů a jak dlouho v ní zůstane?

Novinka

Rubínová lampa 1. kapitola

Rubínová lampa 1. kapitolaRose je vtažena pomocí magie do zcela jiné doby i jiné země. Arabské město Agrabah není právě tím nejlepším, kde byste se chtěli ocitnout, ale to dívka ještě netuší, že už nyní je zamotaná v plánech velkovezíra Jafara, který potřebuje osm karet k získání rubínové lampy. Rose čeká velké dobrodružství, zvraty i láska tam, kde by ji nikdo nečekal, ani ona ne. Nyní se ale vracíme zcela na začátek, jak se to všechno přihodilo a jak ji tento kus života změnil.

Novinka

Úsvit - prolog + 1. kapitola

Lina je elfka z rodu Eurubiů. Její rod býval velmi mocný, ale to už je dávno pryč. V prologu zjistíme něco málo o tom, proč tomu tak je, a v první kapitole zase něco o minulosti hlavní hrdinky a o problému, který musí nyní řešit.

 

Vampire pet 12. kapitola

Vampire pet 12. kapitolaCo se s Daisy stane? Vypije jed, nebo nevypije? Co bude potom? Dnes se podíváme trochu pod povrch Alricovy lhostejnosti.

 

Králova krev - 15. kapitola

Králova krev - 15. kapitolaSavannah se chystá do války a nese si s sebou zbraň, o jaké nikdo neměl ani ponětí.

 

Vampire pet 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Vampire pet 11. kapitolaDaisy je na Branu, přežila noc a začíná se bránit. Dnes podnikne malý průzkum hradu a zatoulá se i do hradní kaple, co ji tam ale čeká, se nechte překvapit.

« Předchozí  1 ... 14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!