OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Jen a jen pro tebe - 9. kapitola

Jen a jen pro tebe - 9. kapitolaLoki musí na svobodu... Jak ho ale dostat ven?

 

Jen a jen pro tebe - 8. kapitola

Jen a jen pro tebe - 8. kapitolaCo se stalo po nepodařené korunovaci?

 

Odstřelovač - 70. kapitola

Odstřelovač - 70. kapitolaOsude, mám z tebe strach, tak nech mě už bejt, zahrál sis se mnou, tak co na mě víš? Do země zašláps mě, zatlouk jak nejt, mý slzy neuvidíš.

 

Jen a jen pro tebe - 7. kapitola

Jen a jen pro tebe - 7. kapitolaPortál je uzavřen a Chitauri poraženi... Co teď?

 

Rubínová lampa 27. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Rubínová lampa 27. kapitolaKonečně začínáme novou část příběhu a hledání další karty v Ramsesově pyramidě. Jak se tam naše skupinka vloupá? Co ji tam čeká a narazí tam skutečně na oživlou mumii?

 

Jen a jen pro tebe - 6. kapitola

Jen a jen pro tebe - 6. kapitolaJak probíhá další z běžných dnů manželství? A co teprve Thorova korunovace?

 

Jen a jen pro tebe - 5. kapitola

Jen a jen pro tebe - 5. kapitolaJak tedy proběhla zmíněná kolaborace?

 

Jen a jen pro tebe - 4. kapitola

Jen a jen pro tebe - 4. kapitolaJaké byly první dny a měsíce manželství?

 

Jen a jen pro tebe - 3. kapitola

Jen a jen pro tebe - 3. kapitolaLoki utekl, Coulson je mrtvý a Avengers se musí sjednotit, aby dosáhli svého vítězství.

 

Jen a jen pro tebe - 2. kapitola

Jen a jen pro tebe - 2. kapitolaVracíme se na začátek, jaké bylo první setkání Lokiho a Sigyn?

Novinka

Jen a jen pro tebe - 1. kapitola

Jen a jen pro tebe - 1. kapitolaZačínáme v době prvních Avengers. Loki je uvězněn v cele a přichází nevítaný host.

Novinka

Červená karkulka I.

Červená karkulka I.O Tonym Starkovi je všeobecně známo, že je to zapřisáhlý milovník žen. Sled událostí v jeho životě jej však donutí jeho dosavadní názory postupně jeden po druhém přehodnotit. Do popředí se náhle dostává jeho slabost pro zrzavé vlasy, kterou dlouho skrýval, aby se nestal terčem pomluv ostatních členů týmu a neohrozil své postavení i postavení ženy, která mu nevědomky udělala ze života soukromé roztomilé peklo plné dobírání a něžného škádlení.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 19. kapitola 2/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 19. kapitola 2/2Před Miou stojí těžká rozhodnutí. Zmatená podivným snem o únosu Teyly se vydává společně s ní na planetu, kde se konečně našly stopy po ztraceném Athosianském lidu. Bohužel je to celé past a Mia s Teylou jsou uneseny. Navzájem od sebe odděleny, každá prožívá hrůzy z rukou svého únosce a čekají, jestli je někdo zachrání. Přijde záchrana včas?
Za technickou podporu je kapitola věnována Forďasovi, zcela diplomaticky řečeno.

 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 19. kapitola 1/2

StarGate:Atlantis - Dva životy - 19. kapitola 1/2Před Miou stojí těžká rozhodnutí. Zmatená podivným snem o únosu Teyly se vydává společně s ní na planetu, kde se konečně našly stopy po ztraceném Athosianském lidu. Bohužel je to celé past a Mia s Teylou jsou uneseny. Navzájem od sebe odděleny, každá prožívá hrůzy z rukou svého únosce a čekají, jestli je někdo zachrání. Přijde záchrana včas?
Za technickou podporu je kapitola věnována Forďasovi, zcela diplomaticky řečeno.

 

Rubínová lampa 25. kapitola

Rubínová lampa 25. kapitolaOáza je plná nebezpečí, štírů, pavouků a hadů. Co všechno na naši hrdinku může číhat ve tmě? Nechte se obohatit Rosiným nočním dobrodružstvím

« Předchozí  1 ... 10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!