OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Lovkyně - 5. kapitola

Lovkyně - 5. kapitolaTara je nucena znovu zasáhnout do Rhageova osudu a možná ji to bude stát to nejcennější, co má. Vlastní život...

 

Vampire pet 25. kapitola

Vampire pet 25. kapitolaDaisy byla unesena dvěma zcela rozdílnými spojenci, podaří se jí utéct a kam je vlastně unášena? V dnešní kapitole nás čekají zajímavé věci, nálezy a artefakty, nad kterými si budete lámat hlavy.

 

Yume no yo-o: Okawari (8. kapitola)

Yume no yo-o: Okawari (8. kapitola)A jedeme dál, doslova. První tour začíná. Opět vás čeká spíš klidná kapitola. (A já děkuji za trpělivost^^)

Novinka

StarGate:Atlantis - Pravda osvobozuje? - 1. kapitola

StarGate:Atlantis - Pravda osvobozuje? - 1. kapitolaReakce lidí na program Hvězdné brány byly již mnohokrát probírány a vláda se shodla na tom, že nevědomost je pro nás nejlepší. Jenže vždy se objeví někdo, kdo chce odhalit pravdu, ale pokaždé se pohybuje pouze na vrcholu ledovce, protože až příliš rychle dychtí se o své poznání podělit s ostatními, což je kamenem úrazu a zarazí pátrání už v zárodku.
Melinda není jen obyčejný pisálek, který prahne po bombastické reportáži nebo Pulitzerově ceně, chce odhalit skutečnou pravdu za každou cenu a ukázat prstem na lháře, kteří s námi roky manipulují a pumpují naše peníze do supertajných programů, o kterých nikdo mimo ně neví.
Jenže je tohle to, o co stojíme, a o co skutečně stojí Melinda?
Jedná se o spin-off k povídce StarGate:Atlantis - Dva životy.

 

Vampire pet 24. kapitola

Vampire pet 24. kapitolaDnes se tu děje hodně věcí, Daisy si s nimi musí poradit, nebo ne? Ale co když nepříznivé okolnosti jsou mnohem víc, než s čím může bojovat?

 

Vampire pet 23. kapitola

Vampire pet 23. kapitolaTak, posuneme se trochu dál, Daisy se rozloučila s Alricem i Chestrem a shodou okolností skončila v hloučku nebezpečných upírů ze sabbatu. Jak to dopadne a kdo je nový děsivý cizinec?

 

Rubínová lampa 33. kapitola

Rubínová lampa 33. kapitolaTrocha poezie nikdy neuškodí, to si myslela Rose, když šla na večerní předčítání, ale vyklubalo se z toho něco velice zajímavého a hle, další karta je na světě.

 

Rubínová lampa 32. kapitola

Rubínová lampa 32. kapitolaDnes se bude rozdělovat poklad. Dostane Rose svou pracně vydělanou část, o kterou ještě musela smlouvat?

 

Jen a jen pro tebe - 25. kapitola

Jen a jen pro tebe - 25. kapitolaNáš příběh se pomalu uzavírá...

Novinka

Lord - 1. kapitola

Lord - 1. kapitolaVýznamný hráč zvrácené hry o trůny, ale i přesto v podstatě neznámý. Jaký byl jeho život, než se stal důležitou postavou u dvora? Zapomeňte na chvíli na Malíčka. Kdo vlastně byl Petyr Baelish, muž, který tuto nebezpečnou figurku stvořil? Životopisně laděná fanfikce na úspěšný seriál Game of Thrones a jeho knižní předlohu, ságu Píseň ledu a ohně.

 

Jen a jen pro tebe - 24. kapitola

Jen a jen pro tebe - 24. kapitolaChlapci jsou na Midgardu. Jaké zprávy jim přinese jejich otec z domoviny?

 

Rubínová lampa 31. kapitola

Rubínová lampa 31. kapitolaA je to tu, souboj Jafara a Rose. Kdo je silnější a lstivější? Dále příjezd do Agrabah. Jeden nový host během Jafarovy cesty nastíní trochu další vývoj děje. Pythagoras je možná jiný a má i svou lidskou stránku, než jak ho vykreslují dějiny.

 

Jen a jen pro tebe - 23. kapitola

Jen a jen pro tebe - 23. kapitolaPár let je v životě bohů jen okamžik...

 

Rubínová lampa 30. kapitola

Rubínová lampa 30. kapitolaRose má plán, jedinečný plán, brilantní plán, ale má šanci vyzvat někoho jako Jafara a porazit ho v něčem, co považuje za svou pýchu? Zlatovláska má ale pár výhod. Za prvé je to žena, za druhé má za kamaráda zcela úžasného papouška a za třetí dokáže spolehlivě lézt na nervy. Jak už to bývá, když se tihle tři sejdou, bývá to docela legrace, a jako třešnička na dortu bude souboj! Jafar a Rose v ringu, nechte se překvapit!

 

Rubínová lampa 29. kapitola

Rubínová lampa 29. kapitolaNávrat do Káhiry s plným pokladem, a co Rose? Vzbudí se? Políbí ji princ, aby procitla? Sotva. Jafar není princ a Yago už teprve ne. Dostane alespoň Rose část svého pokladu?

« Předchozí  1 ... 8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!