OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Království za královnu V.

Království za královnu V.Imogena stojí před vcelku klíčovým rozhodnutím. Můžete se těšit na vývoj situace, která ji k rozhodnutí dovede. Enjoy! :)

 

Temná - 10. kapitola

Temná - 10. kapitolaRozhodnutí musí padnout...

 

Království za královnu IV.

Království za královnu IV.Imogenu čeká krušné probuzení z hrozného snu. Jak se popere se svou skutečnou podstatou? A podaří se jí najít způsob jak žít s tím, kým ve skutečnosti je? Ať se líbí! :)

 

Království za královnu III.

Království za královnu III.Muspelheimská krev Imogeně pěkně zavaří. Objeví se také Loki, a dokonce i jeden z jeho bájných potomků. Dopadne to katastrofou? Ať se líbí! :)

 

Temná - 9. kapitola

Temná - 9. kapitolaAť žije král...

 

Království za královnu II.

Království za královnu II.Imogenu čeká zkouška fyzických limitů. Ke komu si, ještě předtím, najde cestu? A jak to celé dopadne? Enjoy! :)

Dokončeno

Království za královnu I.

Království za královnu I.Pokračování povídky Království za lékárnici. Imogena se setká s Válečnou trojkou. S kým bude na kordy a s kým si, naopak, bude rozumět? Enjoy! :)

 

Temná - 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Temná - 8. kapitolaPíseň vášně a války...

 

Temná - 7. kapitola

Temná - 7. kapitola

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce dubna/apríla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Hlas přírody...

 

Temná - 6. kapitola

Temná - 6. kapitolaVyvolený ahrdas...

 

Temná - 5. kapitola

Temná - 5. kapitolaSlzy hříchů...

 

Temná - 4. kapitola

Temná - 4. kapitolaV pasti...

 

Temná - 3. kapitola

Temná - 3. kapitolaMotýlí křídla...

 

Temná - 2. kapitola

Temná - 2. kapitolaHra začíná...

Dokončeno

Temná - 1. kapitola

Temná - 1. kapitolaStíny mi občas šeptají sladká tajemství... Noc se dělí o svou přízeň... A to všechno proto, že mě chce za milenku Pán nočních můr... Já ale byla zaslíbena muži, před kterým ustoupí i pekelný oheň, upírovi, jenž si bude nárokovat mou krev, lovci, který bude stopovat mou duši... Nikdo mi nedal na výběr, jestli chci strávit život v objetí noci, nebo ohně... Rozhodli za mě jiní a zvolili pouta tvořená plameny...

« Předchozí  1 ... 4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14 ... 163   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!